AndroidHealthClinic

Zeer brute 18 jarige bodybuilder

Status
Niet open voor verdere reacties.
die is heel vroeg al beginnen kuren , hij heeft echt nog een echt babyfaceke.....

maar een zeer nette fysiek en als je daar tegen staat op het podium als junior dan kijk je wel :(

Hele goede fysiek.

mmmm....ziet er wel bruut uit. Maar z'n hoofd lijkt net ge-fotoshopt

t*ring..massive!!!

de t*ring. als dat echt is, damn!

Lichaam ziet er bruut uit, op enkele fotos lijkt het als of er sprake is van photoshop...no offence tot the topicstarter ;)

Ik wacht rustig af...

Greetz Juniormob

ZWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAREE fysiek... en idd, di andere ventjes zijnin vergelijkng met hem pure ecto's, lol:D :roflol:

meesterlijk die foto waar die 2 ventjes achter hem staan . echt heel :sad:

Het lijkt me geen hoax, alles ziet er superreeel uit, alleen bij de laatste foto twijfel ik, check die haargrens, jukbeenderen en die kin:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als het for real is, zwaaarrr respect voor die jongen, of hij nou kuurt of niet, zo had ik het er ook bij willen lopen als 18-jarige. (Nu ook wel :P)
En die kerel naast hem, wat voor fakkin duivel is dat? Lijkt wel uit die clip van Aphex Twin!

nog 3 jaartjes:eyebrow:

:jk:

Die gast heeft echt hard gewerkt.:eek:

echt niet normaal

maar toch

niet alleen die kin maar ook op alle fotos heeft hij een overbelicht gezicht

kijk op de final foto de rest heeft donker en hij heeft een lijkt wel spot op hem staan en dan alleen het gezicht de rest is normaal

FS... duidelijk, maar wel goed gedaan

dit heb ik egt nog nooit gezien:O netjes gedaan als t egt is;)

begin toch te twijfelen
als dit photoshop is dan moet alles eigenlijk zo opgezet zijn

denk dat hij toch echt is

wtf????

Haha, als het echt is dan is het echt ziekelijk man!!! :eek:

zijn rechterbiceps doet mij denken aan arnolds rechterbiceps in 1975, freaky kerel, maar gezond is wa anders

echt niet normaal

maar toch

niet alleen die kin maar ook op alle fotos heeft hij een overbelicht gezicht

kijk op de final foto de rest heeft donker en hij heeft een lijkt wel spot op hem staan en dan alleen het gezicht de rest is normaal

komt door de tanning, die verf die ze op hun lijf smeren ;)

Spijt me zeer,maar er klopt niets van vind ik. Vind het echt niet mooi,helemaal niet icm die babyface van hem!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven