AndroidHealthClinic

Zeer brute 18 jarige bodybuilder

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik mis ballen en een fluit :s

Crushed tussen z'n hams en quads :rolleyes:

Trouwens dat gediscusseer weer over wel/niet fake... wie gaat er nu zoveel moeite nemen om al die foto's te faken en dat ogende lichtverschil zal te wijten zijn aan wel/niet olie op gezicht en lichaam..

ALs dit echt is vindt ik het een knappe prestatie.
Superpfysiek op zo'n jonge leeftijd.
Wel een beetje sneu voor de jongens die er achter staan, wat een verschil.

Volgens mij zijn wie hier om andere lichaamsdelen te beoordelen ipv de geslachtsorganen.

Kerel ziet er heel goed uit, maar of het gezond is waar die mee bezig is... vooral op die leeftijd.

• Topic Starter Topic Starter
Je ziet geen fluit omdat ie de puberteit nog niet heeft bereikt :P

prachtig lichaam, ik zou wel s willen weten welke kuren hij gebruikt heeft.T zal toch niet bij 1 kuur blijven denk ik.

wel ja, spieren krijgen is geen exponentieel proces, dus z'n groei zal wel flink stagneren (hopelijk :lol:)

bitches :lol:

Je ziet wel vaker jongere gasten met een 'bruut' fysiek, maar het is nou niet dat hun toekomst bepaald is als een succesvolle pro. Zoals gezegd zal de piek wel te vroeg bereikt zijn.

99 van de 100 members hier kan zich helemaal vol gooien met HGH, SLIN en GEAR maar bereiken echt niet zo'n fysiek. Genetic monster!

99 van de 100 members hier kan zich helemaal vol gooien met HGH, SLIN en GEAR maar bereiken echt niet zo'n fysiek. Genetic monster!

inderdaad. Volgens mij denkt iedereen dit te bereiken met wat AAS in je reet. Dit is gewoon ongekend goed! En dat gelul over: hij piekt te vroeg, en zonde op zo'n jonge leeftijd kuren etc. Realiseer je wel dat het gros van de top bodybuilders op jonge leeftijd, lees onder de 18, zijn begonnen met kuren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven