MuscleMeat

Zelf gefilmd worden terwijl je een jochie terroriseert?

zulke gastjes zouden zelf eens flink inelkaar gebeukt moeten worden.

Santino88 ???

Heel z'n hyves vol met berichten haha

Het valt me altijd op dat figuren die ongelovelijke paupers zijn altijd 24879287964678924368142768417864178914789179804190417171 'vrienden' hebben op profielensites zoals Hyves en dergelijke.

triest.

Wanneer komt de eerste Jesaja 'grap'?

k*tkind

Hé dat is toch Jes......

Wat een klote jong.
ff zn hyves terroriseren.

wat een zielig mong**l zeg.

[Link niet meer beschikbaar] vandaag, 16:12

Zou jij aan mijn lul willen zuigen?

:roflol:

volgens mij doet ie niet nog eens zoiets als ik zijn hyves zo lees whaha

En dan die krabbels van die internethelden ook, alsof je wanneer je em op straat ziet ze kop gaat verbouwen met je 20+ jaar, en de kans is klein dat je hem alleen in een steegje tegenkomt, daarbij lijken al die koters op mekaar dus morgen ben je het alweer vergeten :roflol:

Maargoed ze verdienen wel een pak slaag, maar we waren zelf ook niet heilig toen we jong waren, en ik vraag me af of wanneer het om 2 beren van kerels had gegaan, iedereen ook zo'n grote mond had gehad :roflol:

ik volg dit nu ook al eventjes op geensT, zulk tuig moet je hard aanpakken.

En dan die krabbels van die internethelden ook, alsof je wanneer je em op straat ziet ze kop gaat verbouwen met je 20+ jaar, en de kans is klein dat je hem alleen in een steegje tegenkomt, daarbij lijken al die koters op mekaar dus morgen ben je het alweer vergeten :roflol:

Maargoed ze verdienen wel een pak slaag, maar we waren zelf ook niet heilig toen we jong waren, en ik vraag me af of wanneer het om 2 beren van kerels had gegaan, iedereen ook zo'n grote mond had gehad :roflol:
Zitten ook wel wat overtrokken reacties bij, maargoed het zijn ook maar internethelden met hun internet-like-reacties.

Maar wie heeft er vroeger nou niet ooit iemand een beetje gepest?

[Link niet meer beschikbaar]

dit is de dude met het feyenoord pakkie.

Terug
Naar boven