XXL Nutrition

Zelf gefilmd worden terwijl je een jochie terroriseert?

Twee pubers opgepakt na filmen mishandeling
Uitgegeven: 13 september 2009 13:57
Laatst gewijzigd: 13 september 2009 14:07

AMSTERDAM - De politie heeft twee pubers van 12 en 14 jaar uit Capelle aan den IJssel aangehouden na een filmpje waar de website GeensT ruchtbaarheid aan gaf.
Op het aanvankelijk op YouTube geplaatste filmpje is te zien dat een 13-jarige plaatsgenoot door twee jongens veelvuldig wordt geslagen.

De politie werd vrijdagmiddag op het filmpje gewezen. Aan de reacties die onder het filmpje zijn geplaatst is volgens de politie te zien hoe groot de afschuw over de zaak is.

Agenten wisten de identiteit van het 13-jarige slachtoffer te achterhalen, waarop de politie zijn aangifte opnam. De 14-jarige verdachte, die de slagen toebracht, werd zaterdagochtend rond 10.00 uur aangehouden.

Herkenbaar

Hij was goed herkenbaar in beeld gebracht, mede doordat hij tijdens het slaan aan de filmer vroeg hem in beeld te brengen.

De filmer werd zondagochtend opgepakt. Hij zou de jongen zelf niet hebben geslagen. De politie verwacht de tweede jongen die het slachtoffer mishandelde ook snel op te kunnen pakken

Bron: nu.nl

haha:clap:

haha :)

die n*ger lacht zich helemaal kapot nu haha. wat zo'n filmpje teweeg kan brengen. politie was vast bang dat anders mensen het heft in eigen handen gingen nemen ;)

Belachelijke praktrijken gewoon , maar die n*ger gaat nu wss wel veel gaan eten + trainen , beest worden en dan die gasten goed terugpakken :) = weer een DBB'er erbij :D

Op dat filmpje viel dat toch nog mee als je het vergelijkt met dat artikel. Mishandeld, veelvuldig geslagen, het was gewoon een kereltje die aan het huilen was en een paar plaag tikjes kreeg.

Zoveel trutjes die altijd in groep moeten aanvallen , toppunt van zieligheid.

hahaha! mooi!
gebeurd de laatste tijd vaker dat naar aanleiding van youtube filmpjes zaken aangepakt worden. goede zaak, zonder deze filmpjes zou er waarschijnlijk niet veel moeite in gestoken worden, maar omdat het grote publiek er bij betrokken word, moeten ze haast wel.

Op dat filmpje viel dat toch nog mee als je het vergelijkt met dat artikel. Mishandeld, veelvuldig geslagen, het was gewoon een kereltje die aan het huilen was en een paar plaag tikjes kreeg.
Het was gewoon pestgedrag inderdaad... Kan me niet voorstellen dat Beboto echt pijn heeft geleden. Eerder angst oid.

Hoe overdreven is dit allemaal. Ze zijn hem gewoon een beetje aan het plagen ? Wat een weners allemaal hier. Ze zitten wat tikjes uit te delen, maar doen niet echt iets mis...

maar doen niet echt iets mis...

Laten we hopen dat jij nooit vader wordt.

Ik vind wel dat de hetze niet in verhouding staat met de 'misdaad' maar hier helemaal niets mis aan zien is volslagen idioot. Wat is er mis met je? Ik ontken niet dat dit dagelijks gebeurd op duizenden schoolpleinen zonder dat er opnames worden gemaakt, maar ze doen niets mis?

Doen niet echt iets mis? Ze hebben dat joch met z'n 3en in een hoek gedreven waar ze hem meerdere malen tikken uit delen en vernederen door hem te filmen. Ze lachen hem uit en geloof me dit is heus niet de eerste keer dat dit gebeurd.

Jij hebt niet echt een idee wat dit soort pestgedrag voor psychologische impact kan hebben op iemands leven, of wel?

Arme Bepieto, zou hij er PTSS aan overgehouden hebben?

Volgens mij was de vader van Bebeto vroeger fan van de 'goddelijke kanaries'

Jij hebt niet echt een idee wat dit soort pestgedrag voor psychologische impact kan hebben op iemands leven, of wel?

Daar sta je niet bij stil op die leeftijd, deed ik ook niet toen ik pestte vroeger. Maar neemt niet weg dat je gelijk hebt!

Terug
Naar boven