Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

tja, op zo'n manier de moeder aanspreken is inderdaad niet helemaal jofel. maar dat krijg je als mensen via internet hun mening kunnen geven, dan worden ze allemaal wat stoerder dan als je het face to face zou doen.
haha mensen hebben zijn adres al getrackt
Die gaat een paar bakstenen door de ruit krijgen![]()
Geen idee, vond het gewoon een geinige reactie al zeg ik het zelf.waarom zou dit met racisme te maken moeten hebben? omdat hij toevallig zwart is en de andere blank?
dit is gewoon pesten, kansloos gewoon om zo iemand lastig te vallen, laffaards.
dan zet je er toch gewoon een s achter.het valt me op dat het geen hyves is maar hyve
Pas op: als je daar inlogt, weten ze je passwoord en wordt vaak misbruik van gemaakt, scammers.

Geen idee, vond het gewoon een geinige reactie al zeg ik het zelf.

Zozo jij bent stoer!Die is wel van mij he (A)
van wil je je ... zoontje ff doodslaan
bvd
Zo ver gaat het toch nie...
die ouders moeten maar beter opvoeden en zorgen dat die gast nie allemaal met da schorrie morrie omgaat.
.hyve is hetzelfde als .hyveshet valt me op dat het geen hyves is maar hyve
Pas op: als je daar inlogt, weten ze je passwoord en wordt vaak misbruik van gemaakt, scammers.
als die nou gewoon een tik had gegeven en had weggerendHaha, die moeder is wel moeilijk lelijk trouwens..
Vind het maar laf van die kereltjes, word er echt boos van als ik zoiets zie. Als je flink wilt doen, prima. Maar wel netjes 1 op 1.
En kijk dat negertje dan, die is compleet weerloos..