Fitness Seller

Zelf gefilmd worden terwijl je een jochie terroriseert?

hahaha jezus zeg, loopt iedereen een 15 jarig kindje te bashen. Die n*ger laat het ook wel makkelijk gebeuren, had je bij mij niet moeten doen vroeger.

Zeker het kroost van de Stormfront-generatie.

waarom zou dit met racisme te maken moeten hebben? omdat hij toevallig zwart is en de andere blank? :rolleyes:

dit is gewoon pesten, kansloos gewoon om zo iemand lastig te vallen, laffaards.

haha mensen hebben zijn adres al getrackt :D

Die gaat een paar bakstenen door de ruit krijgen :P

http://scollamam.hyves.nl/

Tja wat is ongepast..

Gaat redelijk ver vind ik...
tja, op zo'n manier de moeder aanspreken is inderdaad niet helemaal jofel. maar dat krijg je als mensen via internet hun mening kunnen geven, dan worden ze allemaal wat stoerder dan als je het face to face zou doen.
en ach, ook een beetje eigen schuld als je hyves hebt en die dan ook opensteld voor iedereen. wil niet zeggen dat daarmee gelijk een vrijbrief is gegeven om open hyves meteen helemaal verrot te schelden, maar als ze dit soort dingen niet willen hebben moeten ze hun hyves maar afschermen.

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

haha mensen hebben zijn adres al getrackt :D

Die gaat een paar bakstenen door de ruit krijgen :P

mwa, zo'n vaart gaat het niet lopen denk ik.
allemaal grote bek via hyves, maar als het erop aan komt is er maar een klein handje mensen die ook echt waarmaken wat ze zeggen.

waarom zou dit met racisme te maken moeten hebben? omdat hij toevallig zwart is en de andere blank? :rolleyes:

dit is gewoon pesten, kansloos gewoon om zo iemand lastig te vallen, laffaards.
Geen idee, vond het gewoon een geinige reactie al zeg ik het zelf.

Die is wel van mij he (A)
van wil je je ... zoontje ff doodslaan
bvd
Zo ver gaat het toch nie...
die ouders moeten maar beter opvoeden en zorgen dat die gast nie allemaal met da schorrie morrie omgaat.

Zoveel kinderen dat gepest worden, ik ga niet voor hem treuren hoor.

Hij is nu veel te zwak en hopelijk word hij er wat harder van en pakt hij ze later allemaal hard terug.

Haha, die moeder is wel moeilijk lelijk trouwens..

Vind het maar laf van die kereltjes, word er echt boos van als ik zoiets zie. Als je flink wilt doen, prima. Maar wel netjes 1 op 1.

En kijk dat negertje dan, die is compleet weerloos..

het valt me op dat het geen hyves is maar hyve
Pas op: als je daar inlogt, weten ze je passwoord en wordt vaak misbruik van gemaakt, scammers.

het adres van die danny staat er al tussen. Denk niet dat ze lekker slapen vanavond :D

Kijk hoeveel reacties hahaha :D zitten vast wel een paar mensen tussen die daar in de buurt wonen en ff langskomen :D

Geen idee, vond het gewoon een geinige reactie al zeg ik het zelf.
:roflol:
Die is wel van mij he (A)
van wil je je ... zoontje ff doodslaan
bvd
Zo ver gaat het toch nie...
die ouders moeten maar beter opvoeden en zorgen dat die gast nie allemaal met da schorrie morrie omgaat.
Zozo jij bent stoer!
het valt me op dat het geen hyves is maar hyve
Pas op: als je daar inlogt, weten ze je passwoord en wordt vaak misbruik van gemaakt, scammers.
.hyve is hetzelfde als .hyves

Probeer maar met je eigen hyves als je er een hebt.

Alsof niemand hier vroeger gepest heeft. Pfff

Natuurlijk is het een teringjong maar om nu met 100 tokmongolen die moeder uit te gaan zitten schelden waarbij de kankers, nekschoten en abortussen om de oren vliegen is toch wel een beetje heel erg triest.

Zoals wel vaker komen dit soort e-publiekelijk lynchpartijen voor. Waait wel weer over...

Haha, die moeder is wel moeilijk lelijk trouwens..

Vind het maar laf van die kereltjes, word er echt boos van als ik zoiets zie. Als je flink wilt doen, prima. Maar wel netjes 1 op 1.

En kijk dat negertje dan, die is compleet weerloos..
als die nou gewoon een tik had gegeven en had weggerend:o

Nekschot, allebei.

Ik ben vroeger ook heel erg gepest en geloof me als ik zeg dat dat soort ongein je voor je leven lang tekent, jammer dat niemand dat realiseert.

****ing zielig dit. En dan ook nog zijn moeder op haar hyves uitschelden. En allemaal steeds aankomen met zijn adres :roflol: alsof dat jochie nu opgehangen moet worden voor zijn gruweldaden.

Alsof je op 8 jarig leeftijd niet gepest hebt of gepest bent.

JEZUUUUUUUUUUUUUS HOE KLEIN IS DEZE WERELD!

Ik ken die jongen goed, ze oudere broer is een goeie vriend van me. IK MAAK ECHT GEEN GRAP, iK WOON VLAK BIJ HUN IN DE BUURT.

Ik maak echt GEEN GRAP. Is wel erg triest dat mensen de moeder erbij gaan halen en berichtjes op der hyves achterlaten. Het zijn kleine kinderen die elkaar pesten. Ik heb die jongen en ze broer nog niet gesproken ik zal hem straks ff opbellen, niet te geloven dit.

Terug
Naar boven