Fitness Seller

Zelfmoord in Beveren (België) uit 2010 blijkt moord

tbeest

Competitive Bodybuilder
Waardering
76
Een 26-jarige vrouw van wie men dacht dat ze zichzelf in 2010 verhangen had, blijkt nu te zijn vermoord. De daders zijn haar echtgenote, de minnares van haar echtgenote en twee minderjarige jongens. Het parket heropende het onderzoek na een tip van een getuige. De verdachten hebben intussen bekentenissen afgelegd.
Het was de weduwe zelf die op 1 juli 2010 de hulpdiensten verwittigde. De 31-jarige vrouw had net samen met een familielid het lichaam van haar echtgenote aangetroffen. Na een kort onderzoek concludeerde het parket dat alle elementen wezen op zelfmoord door verhanging.

Maar eind 2011 werd het onderzoek opnieuw geopend na een tip van een getuige bij de politie van Zwijndrecht. Een 43-jarige vrouw die een verhouding zou hebben gehad met de 31-jarige echtgenote, zou de getuige hebben verteld dat de vrouw van 26 geen zelfmoord pleegde.

De twee geliefden zouden de jonge vrouw gewurgd en opgehangen hebben, daarbij bijgestaan door de minderjarige zoon van de minnares en een vriend. Beide vrouwen hebben intussen bekend dat ze een relatie hadden en de moord samen hadden beraamd en uitgevoerd. Ze zijn alle twee aangehouden. De twee minderjarigen zijn voor de jeugdrechter verschenen en voorlopig geplaatst.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/regio/oostvlaanderen/130215_Beveren_zelfmoord_moord

Sick

Beveren, jaarenhalf gewoond, grootste debielenstad ooit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waar is Angelus als je hem nodig hebt.

zit vol vieze incesthoeren en negerdoeteven.

Zou me niet verwonderen dat daar een onopgeloste moord zit want mn exschoonvader is daar de comissaris, en een absolute r*tard-drunkass, net zoals zijn h**r van een dochter die dood moet.

Oh hi mickey86.

o.O

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kopieer anders de hele krant als je dit soort shit post

Beveren, jaarenhalf gewoond, grootste debielenstad ooit.

Omdat die mong*len daar nog niet eens fatsoenlijk Nederlands kunnen typen, laat staan spreken.

Hey, ik woon in Beveren :( Alhoewel er idd niet veel intelligente mensen rondlopen. Maar overal zitten er natuurlijk 'minder intelligente schepsels'. In Beveren (en eigenlijk het grootste deel van de wereld) is dit spijtig genoeg de grote meerderheid :)

• Topic Starter Topic Starter
zoej wel eke je comentaare voe je zelvn wil oen me je cementmulle

Ik versta dit hoor

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 22:14 ----------

Hey, ik woon in Beveren :( Alhoewel er idd niet veel intelligente mensen rondlopen. Maar overal zitten er natuurlijk 'minder intelligente schepsels'. In Beveren (en eigenlijk het grootste deel van de wereld) is dit spijtig genoeg de grote meerderheid :)

Ben je voor SK Beveren

Wat ben je dan ook voor een r*tard als je een moord waar je mee wegkomt gaat bekennen aan iemand....

Terug
Naar boven