aurora
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Hallo Allemaal,
Ik ben nu al een tijdje in de weer met creatine, l-arginine en taurine dagelijk in te nemen.
Echter werd ik vorige week opeens ziek.
My shake bestond uit:
- 2 g creatine ethyl ester
- 1 g l-arginine
- 1 g taurine
Ik werd duizelig, misselijk en voelde me erg beroerd.
Daarnaast kreeg ik hardkloppingen en heb ik meerdere keren over moeten geven.
Na een paar keer overgeven voelde ik me nog steeds slecht, maar de braakneigingen bleven maar komen, tot het gal toe.
Ik kreeg daarna de hele tijd een soort schuim in me mond.
Hierna probeerde ik om te slapen, maar het wilde maar niet lukken, vooral omdat ik me hartslag in me maag en hoofd voelde bonken en me mond om de 2 min volzat met 'schuim'.
Na de hele nacht wakker te zijn gebleven ben ik s'morgens direct naar de dokter gegaan.
Terwijl ik in de wachtkamer zat, voelde ik me steeds slechter en slechter en me mond bleef maar vollopen met schuim en was nog steeds erg duizelig.
Ik heb toen verschillende testen ondergaan, waaruit bleek dat ik een voedselvergiftiging had.
Deze nacht was ik rond de 3kg afgevallen :|
Nu een week later, heb ik geprobeerd weer een klein beetje creatine in te nemen, en ja hoor, ik voel me weer zo beroerd als wat.
Terwijl ik dit een paar weken dagelijks nam, zonder problemen!
Ik was net in de stad en stond in een winkel in ik kon elk moment weer omvallen zo slecht voelde ik me, dus heb ik maar besloten om naar huis te lopen.
Onderweg een paar keer bijna over me nek gegaan...
Hoe kan dit? Is iemand dit ook weleens voorgekomen?
Ik ben nu al een tijdje in de weer met creatine, l-arginine en taurine dagelijk in te nemen.
Echter werd ik vorige week opeens ziek.
My shake bestond uit:
- 2 g creatine ethyl ester
- 1 g l-arginine
- 1 g taurine
Ik werd duizelig, misselijk en voelde me erg beroerd.
Daarnaast kreeg ik hardkloppingen en heb ik meerdere keren over moeten geven.
Na een paar keer overgeven voelde ik me nog steeds slecht, maar de braakneigingen bleven maar komen, tot het gal toe.
Ik kreeg daarna de hele tijd een soort schuim in me mond.
Hierna probeerde ik om te slapen, maar het wilde maar niet lukken, vooral omdat ik me hartslag in me maag en hoofd voelde bonken en me mond om de 2 min volzat met 'schuim'.
Na de hele nacht wakker te zijn gebleven ben ik s'morgens direct naar de dokter gegaan.
Terwijl ik in de wachtkamer zat, voelde ik me steeds slechter en slechter en me mond bleef maar vollopen met schuim en was nog steeds erg duizelig.
Ik heb toen verschillende testen ondergaan, waaruit bleek dat ik een voedselvergiftiging had.
Deze nacht was ik rond de 3kg afgevallen :|
Nu een week later, heb ik geprobeerd weer een klein beetje creatine in te nemen, en ja hoor, ik voel me weer zo beroerd als wat.
Terwijl ik dit een paar weken dagelijks nam, zonder problemen!
Ik was net in de stad en stond in een winkel in ik kon elk moment weer omvallen zo slecht voelde ik me, dus heb ik maar besloten om naar huis te lopen.
Onderweg een paar keer bijna over me nek gegaan...
Hoe kan dit? Is iemand dit ook weleens voorgekomen?

and still growing 
snuiven?