Fitness62
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 25%
Goedemorgen. Ik wil graag op het bericht van Aurora reageren. Ik heb namelijk ongeveer de zelfde ervaringen als Aurora maar dan met Kre Alkalyn creatine . Ik zal mijzelf eerst even kort voorstellen. Ik ben een man van 63 jaar en doe al lange tijd aan gewichten training en hardlopen. Ik ben een paar weken geleden begonnen met Kre Alkalyn van het merk EFT .Aanvankelijk leek alles de eerste week heel goed te gaan .Ik had minder spierpijn en leek zelfs iets meer kracht te hebben. Echter na 1 week gebruik lag ik 's-ochtends in bed en wilde me omdraaien waarna het leek of de hele wereld ronddraaide,Ik schrok hier heel erg van. Tegelijk brak het zweet me uit en werd ik misselijk waardoor ik bijna moest overgeven.Het was beangstigend .Nadat ik me meerdere keren had omgedraaid heel voorzichtig bleef ik dit verschjnsel houden met daarbij de misselijkheid en hartkloppingen.Ik ben vervolgens opgestaan en bleef duizelig maar gelukkig wel in mindere mate als in bed. Ik ben vervolgens naar de huisartsenpost gegaan waar de dienstdoende arts concludeerde een ontsteking van het evenwichtsorgaan dat met rust moest genezen. Ik ben vervolgens alle supplementen die ik nam gestopt te nemen
omdat ik zelf toch het idee had dat het hier iets mee te maken kon hebben. Ik was behoorlijk geschrokken van het gebeurde.De ochtend erna had ik nog wel een beetje duizelig gevoel bij het draaien in bed en voelde me erna nog een paar dagen met name in de ochtend dizzy in mijn hoofd. Na enkele dagen ging het aanzienlijk beter en heb ik gelukkig weer getraind. Gisteren nam ik toch weer de Kre Alkalyn creatine en vannacht had ik weer het gevoel dat ik misselijk en duizelig werd. Dus de Kre alkalyn creatine heb ik bij deze weggegooid. Monohydraat heb ik vroeger wel eens geprobeerd daar kreeg ik hoofdpijn en diarree van en werd er geen cent sterker van ,dus creatine is voor mij geen optie meer.
omdat ik zelf toch het idee had dat het hier iets mee te maken kon hebben. Ik was behoorlijk geschrokken van het gebeurde.De ochtend erna had ik nog wel een beetje duizelig gevoel bij het draaien in bed en voelde me erna nog een paar dagen met name in de ochtend dizzy in mijn hoofd. Na enkele dagen ging het aanzienlijk beter en heb ik gelukkig weer getraind. Gisteren nam ik toch weer de Kre Alkalyn creatine en vannacht had ik weer het gevoel dat ik misselijk en duizelig werd. Dus de Kre alkalyn creatine heb ik bij deze weggegooid. Monohydraat heb ik vroeger wel eens geprobeerd daar kreeg ik hoofdpijn en diarree van en werd er geen cent sterker van ,dus creatine is voor mij geen optie meer.