MuscleMeat

Ziek van Creatine?

Ik had dus precies het zelfde van de creavitargo, meerdere keren van over mn nek gegaan. En 1 keer zo erg gehad als jij nu beschrijft, dus echt een nacht 6/7 keer overgeven, warm, zweten niet kunnen slapen. Maar ik ben dus niet de enige, ik heb vaker alleen creatine gebruikt, maar dan gemengd met druivensap, maar toen had ik nergens last van. Ik werd alleen van de creavitargo alleen zo ongelovelijk ziek...

Hmmm... ben benieuwd of iemand hier een verklaring voor heeft...

Oh, Sorrie, weet ik niet. Vervelend voor je :(. Ik zou er dan maar mee ophouden.

Opladen is nonsense, dat hoef je niet te doen. Ga gewoon creatine voor een lange tijd gebruiken en het werkt prima. En stoppen na 1x overgeven is natuurlijk ook een beetje p*ssy he.. Gewoon 5gr naar binnen werken en ff rustig gaan liggen, zodra je eraan gewend bent gaat het prima. Probeer anders een 2.5gr bij je ontbijt te nemen en 2.5gr in je post workout shake? ( dat werkte voor mij goed )

welke merken betreft het hier, toch geen mexicaanse he?

Opladen is nonsense, dat hoef je niet te doen. Ga gewoon creatine voor een lange tijd gebruiken en het werkt prima. En stoppen na 1x overgeven is natuurlijk ook een beetje p*ssy he.. Gewoon 5gr naar binnen werken en ff rustig gaan liggen, zodra je eraan gewend bent gaat het prima. Probeer anders een 2.5gr bij je ontbijt te nemen en 2.5gr in je post workout shake? ( dat werkte voor mij goed )

Als je altijd moet kotsen van creatine moet je het gewoon niet nemen. Je lichaam kan er blijkbaar niet tegen en ben je ongezond bezig.

Kan evengoed zijn dat er gewoon iets mis is met je cee... Al een andere pot CEE geprobeert?

Als je altijd moet kotsen van creatine moet je het gewoon niet nemen. Je lichaam kan er blijkbaar niet tegen en ben je ongezond bezig.

Mwa, je kan je lichaam ook laten wennen natuurlijk... Creatine zit ook gewoon in vlees, daar doet je lichaam toch ook niet moeilijk over..

Mwa, je kan je lichaam ook laten wennen natuurlijk... Creatine zit ook gewoon in vlees, daar doet je lichaam toch ook niet moeilijk over..

Dit is voglens mij de grootste onzin, als jij puure creatine dagelijks neemt is dit natuurlijk niet te vergelijken met de hoeveelheid die in je dagelijkse eten zit. Sommige mensen reageren er gewoon anders op dan andere mensen.

Ik zelf had niet het idee dat ik ziek werd van de creatine, omdat ik hiervan in de puure vorm helemaal niet ziek van werd, allen met creavitargo. Het is gewoon aan ieder om zelf uit te zoeken wat goed voor je is.
Ik zou niet al te veel aantrekken van zulke opmerkingen als:''stel je niet aan, gewoon doorgaan''
Nogmaals, zo denk ik er over...

Vandaag heb ik precies hetzelfde meegemaakt. Na 5 gram creatine en 5 gram beta alanine ingenomen te hebben (op een nuchtere maag) kreeg moest ik ineens naar de wc. Plotseling kreeg ik koude rillingen en begon ik te zweten ik werd ook misselijk, kreeg ook (net niet overgeven) ineens diaree daarna besloot ik om ff een uurtje te liggen en heb er niks meer van gemerkt. Dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak en heb al meerdere keren creatine gebruikt. Iemand een idee hoe het zou kunnen komen?

Vandaag heb ik precies hetzelfde meegemaakt. Na 5 gram creatine en 5 gram beta alanine ingenomen te hebben (op een nuchtere maag) kreeg moest ik ineens naar de wc. Plotseling kreeg ik koude rillingen en begon ik te zweten ik werd ook misselijk, kreeg ook (net niet overgeven) ineens diaree daarna besloot ik om ff een uurtje te liggen en heb er niks meer van gemerkt. Dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak en heb al meerdere keren creatine gebruikt. Iemand een idee hoe het zou kunnen komen?

voedselvergiftiging ? (alhoewel dat meer overgeven is en niet zo snel diarree)....

Maar ik had alleen een plak ontbijtkoek en 2 boterhammen met pindakaas op verder nog helemaal niks. En bij een voedselvergiftiging zou ik me volgens mij wat langer beroerd voelen. Ik ben na een uurtje gelegen te hebben nog wel gaan trainen en dat ging gewoon goed. Ik weet het ook niet meer, ik zie het maar als een incident :P

Mijn darmwand slijmvlies laat altijd los bij het eerste keer gebruik van creatine na een tijdje het niet gebruikt te hebben. Maar dat is eenmalige en meestal 3 uur ofzo na de eerste dosering.

darmwand

Laat je daar ook een natte scheet bij :P nee ff serieus ,, ik heb vandaag ook 3 caps genomen van Fitshape Ethyl Esther ... voel me er telkens weer "onbehaagelijk" van. ziek gevoel zelfs. zo rot dat ik onderweg naar de sportschool rechtsomkeer heb moeten maken

Lol @ natte scheet :p Voel me de laatste dagen ook niet lekker na mn creatineprutje (monohydraat). De rillingen lopen over mn lijf en voel me misselijk. Nog effe een weekje aanzien, maar rielekst is het niet. Hoop dat het bijtrekt, anders eens op een ander tijdstip van de dag proberen (toch maar dichter naar een maaltijd toe schuiven) of een ander merk proberen. Ben wel te spreken over de resultaten verder.

tis blijkbaar niet goed voor je in zulke concentraties

Nu nergens meer last van :) Neem het tegenwoordig in met water, en slik het in een keer door, wereld van verschil.

Ik heb nog nooit iets gemerkt van creatine.

Ik ben op dit moment erg misselijk en draaierig. Gisteravond had ik een capsule taurine genomen en daarna begon het.(1000 mg) Ik heb dit nog nooit gehad en ik gebruik al langer taurine.

Gisteravond begon het, ben gaan slapen maar nog steeds erg draaierig nu. Ik kan me niet voorstellen dat het door de taurine komt.

ik krijg altijd 3-4 dagen lang vreslijke injektkater van creatine, en ik vind ook dat het erg slecht oplost in mijn slaolie :dunno:
mischien een dunnere naald nemen ? of zal ik de whiskey (alcohol) bij het mengen toch weglaten :dunno:
ben echt radeloos!

Terug
Naar boven