XXL Nutrition

Stelling ziek zijn en toch trainen

Peiling Peiling wat doe je als je ziek bent?

• Totaal stemmers
    183

Angelus

Gargantuan Beast
Waardering
3.499
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Als je ziek bent, sleep je jezelf dan nog naar de gym, of neem je liever enkele dagen pauze?

pauze, heeft geen zin om toch te trainen ivm herstel

nou ik was pasgeleden echt ziek en dan ga ik niet. kon niks meer binnenhouden. je kunt ook niet trainen als je ziek ben, kun je beter paar dagen rusten zodat je lichaam kan herstellen van het ziek zijn dan dat je m weer een oplawaai geeft. lijkt me niet echt gezond.

Ik moet wel echt DOODZIEK zijn wil ik niet gaan trainen.

Ben nu verkouden..veel hoodpijn en last van mijn keel..dan ga ik wel ,maar sla cardio effe over..

Ik ga naar de sportschool als ik verkouden ben, of hoofdpijn, keelpijn, moe, zwak..

Als ik echt ziek ben ga ik niet natuurlijk, gekken werk, vragen om blessures. (maar nog nooit meegemaakt dat ik echt ziek was)

Een snotvalling: geen probleem.
Maar als het echt ernstig is of acute diarree dan pas ik.

2 weken terug voorhoofdholte-ontsteking...toen was het beetje weggetrokken en ben ik weer gaan trainen, weekend erop weer hetzelfde...nu vandaag..een week na me laatste "griepje" ineens weer keelpijn
ga zo toch maar trainen want stilstand is achteruitgang

o ja iets wat mij wel zeer irriteert is dat ik bijna een kwartier moet fietsen naar de gym, en dat is vervelend met een hoofdziekte...als ik een auto had was het totaal geen punt

trainen? is dat zoiets als dbb'en?

gewoon trainen en je neus op je long sleeve afsmeren.

Bij een verkoudheidje ga ik gewoon trainen maar wanneer het ernstiger is heeft het imo
geen zin.
Je lichaam heeft dan energie nodig voor herstel dus volgens mij heeft het geen zin omdat je eerder afbreekt dan winst boekt.

Dom om te gaan trainen als je ziek bent. Hangt er een beetje vanaf wat voor ziekte/hoe ziek je bent

Uit respect voor de andere gymgangers blijf ik uit de gym als ik ziek ben, anders stuur ik hun ritme ook in de war. Nee als ik ziek ben maar ik kan nog wat liften dan doe ik dat gewoon thuis. Eenmaal voorbij terug naar de gym met een happyface:D

Als ik echt heel erg ziek ben of ontzettend veel pijn heb dan ga ik niet trainen, maar anders knallen.:wl:
Verkoudheid en trainen is sowieso een goede combo om je beter te voelen en je neus weer open te krijgen.

Terug
Naar boven