MuscleMeat

Stelling ziek zijn en toch trainen

Peiling Peiling wat doe je als je ziek bent?

• Totaal stemmers
    183
als het half kan ga ik trainen! bij mij werkt het meestal wel goed, ff alles eruit zweten :)

Toen ik ging trainen met keelonsteking was het de dag daarna echt heel erg geworden.

ik heb het 1x gedaan toen ik erg misselijk en extreem warm/koud was heletijd, maar daarna was ik nog zieker geworden, maar het ligt er ook aan wat je hebt he hoe ernstig

Uit respect voor de andere gymgangers blijf ik uit de gym als ik ziek ben, anders stuur ik hun ritme ook in de war. Nee als ik ziek ben maar ik kan nog wat liften dan doe ik dat gewoon thuis. Eenmaal voorbij terug naar de gym met een happyface:D

ik hoest juist expres die dumbbells onder, heb ik een week later de gym voor mzelf :D
zojuist trouwens getraind, ging wel goed, alleen op weg naar huis die wind in me gezicht..horrid

het ligt eraan hoe erg.ben 2 weken terug echt ziek geweest.buikgriep.toen kon ik echt niet.
nu een beetje last van hooikoorts maar dat stelt niet veel voor.

lekker thuis blijven en recupereren,een weekje rust nu en dan kan zeker geen kwaad,en erna mij terug opladen met creatine is altijd wel aan te raden na ziek geweest te zijn

soms blijf ik thuis, soms ga ik nog trainen.

vind het wel onverstandig om te gaan trainen, maar soms wil ik gewoon ff lekker in de sauna zitten als ik zwaar verkouden ben.

Trainen terwijl je ziek bent maakt het alleen maar erger.
Ik was laatst gaan trainen terwijl ik een beetje moe en duizelig was; na een paar setjes deadlift kreeg ik ineens een vermoeidheidsaanval :roflol:
En dan bedoel ik niet dat mijn spieren vermoeid waren, maar ik wilde op dat moment gewoon echt graag een dutje doen op een van de bankjes :D
Vervolgens nog 2 dagen ziek geweest.

Trainen terwijl je ziek bent maakt het alleen maar erger.
Ik was laatst gaan trainen terwijl ik een beetje moe en duizelig was; na een paar setjes deadlift kreeg ik ineens een vermoeidheidsaanval :roflol:
En dan bedoel ik niet dat mijn spieren vermoeid waren, maar ik wilde op dat moment gewoon echt graag een dutje doen op een van de bankjes :D
Vervolgens nog 2 dagen ziek geweest.
Je bent hardcore of je bent het niet.:wave:

niet aan te raden luister gewoon naar je lichaam en als je echt ziek ben raad ik je niet aan te trainen :D

als jij een beetje ziek bent en je gaat trainen gaat je spiermassa nog sneller achteruit. beter blijf je dus ff uitzieken.

Ik train thuis is wel makkelijker maar als ik mij echt te zwak voel laat ik het :)

Ligt eraan wat ik heb. Bij een zware griep ga ik niet, heeft geen nut, maar ik zie hier soms al mensen niet gaan als ze een verkoudheidje hebben. Dat vind ik ook weer overdreven.

Hoe ziek???

Ik heb de laatste jaren geen enkele training gemist door ziekheid... Als ik weinig geslapen heb, een beetje hoofdpijn of gewoon verkouden ga ik altijd trainen.

Als ik echt griep zou hebben zou ik wel op bed blijven denk ik ;)

Als het even kan ga ik toch trainen...

Heb eens een artikel gelezen op testosteronnation.com wanneer je ziek bent ook wat sterker

Ik ga meestal gewoon trainen, want ben nog niet echt ziek geweest sinds ik weer sport:D

Terug
Naar boven