Fitness Seller

Serotoninesyndroom herstel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Tis gewoon triest, ... Je kunt maar beter geen enthousiaste beginner naar dit forum verwijzen :thumb:

TS kan maar beter een dagje gaan netflixen en rotzooi eten, ja ook vet. En verder advies vragen bij je lokale verslavingskliniek als hij het echt niet vertrouwd. Drugs make your goede geest gone loesoe!
mijn zusje is jarig vandaag, je raad aan om gewoon te eten wat ik wil eten? had gister vooral clean calories achterover gegooit (totaal 2500-3000 instead of 2200 dat ik tijdens cutten doe) nu nog hoger gaan om zoweinig gewicht nog te gaan verliezen? ben van 76,6KG naar 74,2KG:sad:

Gewicht verliezen en spiermassa verliezen zijn 2 totaal verschillende zaken, daarnaast verlies je echt geen kg's aan spiermassa omdat je 2 dagen slechter eet en niet traint

Je hebt dus 5 pillen in 1x genomen, want 1 vond je niet voldoende?

Je hebt dus 5 pillen in 1x genomen, want 1 vond je niet voldoende?
ik ben er niet eens boos om dat dit gebeurt is. veel beter dat ik nu een levensles heb geleerd dan dat ik het met meer pillen zou gedaan hebben. Heb zelf het vermoede dat er schadelijke troep zit in deze pillen, want kant veel mensen die veel hoger in de MG's zijn gegaan. F*ck drugs ik ben liever in de sportschool dan dat ik me lichaam's gezondheid naar beneden haal. Vooral maak ik me nu zorgen omdat die f*king corona virus mij 2 maanden niet kon laten sporten (of meer ik weet niet meer wanneer die lockdown begon) en voor die lockdown trainde ik 5-6 dagen per week elke spier 2 keer per week. Nu is dit keer het me eigen fout, maar het gaat steeds verder achteruit.

Wat wil je nou ?

beter worden natuurlijk? op k*kre met drugs en gwn weer naar de sportschool gaan. als ik mij nog een keer ziek voel/ kots of iets direct naar de dokter of bellen naar het ziekenhuis. ik update wel of er nog iets gebeurt heb net gewoon weer lopen slapen

beter worden natuurlijk? op k*kre met drugs en gwn weer naar de sportschool gaan. als ik mij nog een keer ziek voel/ kots of iets direct naar de dokter of bellen naar het ziekenhuis. ik update wel of er nog iets gebeurt heb net gewoon weer lopen slapen
Ga dan eten.

Niet zo janken en douw een pil in je reet. Wordt veel beter opgenomen dan oraal (srs).

Niet eten en flink over je nek gaan.. garantie voor 2 kg gewichtdaling door vocht en maag/darm vulling..

gewoon geen domme fratsen meer uithalen. Nu eerst een paar dagen goed eten en dan trekt het wel weg.

p*ssy, volgende keer 2 gram erin duwen dan weet je pas wat een kater is.

Als je zo dom bent 1,3gram in je mik te duwen moet je ook niet janken over wat naeffecten...

De enige personen die ik ken die 1gram+ doen zijn nu zwerver junkies, dus veel succes met je toekomst.

Laatst bewerkt:
Welkom wat zijn je doelen en waarom heb jij zo touwtyfus lang? Je ben verdomme als meisjuh nog langerder dan Big long Z de giant @Zeenius
Haha ook goedenavond 😉.

Tja dat touwtyfus lang zijn zit in de genen hah...

Voor hoe en wat over wie, wat en waar wil ik je verwijzen naar de 2 topics die ik heb aangemaakt:

Het zou zonde zijn als we dit pareltje van een topic zouden vervuilen...

Haha ook goedenavond 😉.

Tja dat touwtyfus lang zijn zit in de genen hah...

Voor hoe en wat over wie, wat en waar wil ik je verwijzen naar de 2 topics die ik heb aangemaakt:

Het zou zonde zijn als we dit pareltje van een topic zouden vervuilen...
Oke bedankt voor de uitleg, ik ben trouwens de man met de reusachtige biceps aangenaam groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven