AndroidHealthClinic

Ziek zijn tijdens bulk

Hoody

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
4.829
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Ja het overkomt iedereen, en mij dus ook sinds vorige week. Ik krijg dus bijna nix meer mijn strot door, en alleen maar bij de gedachte om, om de 2-3 uur rijst/pasta met ei of vieze stukjes zalm naar binnen te rassen krijg ik het al benauwd... Nu ben ik dus ook bijna 1 week thuis, dus niet naar de sportschool geweest. Is dat dan eigenlijk beter? Ik heb geen koorts ofzo, maar ik voel me gewoon wasted... Ik ben nu ook van 6 naar 3 maaltijden per dag gegaan, ik ben wel weer van plan om maandag weer te beginnen (dus eigenlijk zit ik er 1 week tussenuit...) Doe ik het zo goed? Of zal ik toch 6 maaltijden per dag foseren en misschien 1 uurtje fitnissen ipv 1.5-2? graag wil ik wat adviezen van ervare bbers hier! Ik heb geen koorts trouwens!

Eet wat je graag eet. Je zegt het al: "vieze stukjes zalm" ;)

Ja het overkomt iedereen, en mij dus ook sinds vorige week. Ik krijg dus bijna nix meer mijn strot door, en alleen maar bij de gedachte om, om de 2-3 uur rijst/pasta met ei of vieze stukjes zalm naar binnen te rassen krijg ik het al benauwd... Nu ben ik dus ook bijna 1 week thuis, dus niet naar de sportschool geweest. Is dat dan eigenlijk beter? Ik heb geen koorts ofzo, maar ik voel me gewoon wasted... Ik ben nu ook van 6 naar 3 maaltijden per dag gegaan, ik ben wel weer van plan om maandag weer te beginnen (dus eigenlijk zit ik er 1 week tussenuit...) Doe ik het zo goed? Of zal ik toch 6 maaltijden per dag foseren en misschien 1 uurtje fitnissen ipv 1.5-2? graag wil ik wat adviezen van ervare bbers hier! Ik heb geen koorts trouwens!

Als je ziek bent, geeft je lichaam de grens aan, luister hier naar. Eet dan alleen wat je wel weg krijgt om iig je behoefte binnen te krijgen.

Verder vraag ik me af wat je in vredesnaam 2 uur in de gym doet. Veels te lang en onzinnig. 45min. tot 1 uur hooguit. Daarna is het effect van trainen weg en belast je je lijf onnodig.

• Like
Waarderingen: SDH
had ik ook in het begin, bij de gedachte aan al dat brood moest ik al bijna kokhalzen en ik kreeg nog minder weg als voor het bulken. Toen ben ik maar gewoon doorgaan eten en dan leer je het. Ik denk dat je er gewoon aan moet wennen

En shakes met brinta/klein beetje olijfolie? Krijg je dat wel weg? Dat is in principe een makkelijke caloriebom zodat je in ieder geval een beetje kcals binnenkrijgt en niet teveel zuur verdiende massa verbrand!

En shakes met brinta/klein beetje olijfolie? Krijg je dat wel weg? Dat is in principe een makkelijke caloriebom zodat je in ieder geval een beetje kcals binnenkrijgt en niet teveel zuur verdiende massa verbrand!

Na een weekje ziek zijn verbrand je nou ook weer niet zo gigantisch veel massa..

Na een weekje ziek zijn verbrand je nou ook weer niet zo gigantisch veel massa..

Beetje afhankelijk van je stofwisseling. Ecto's kunnen rustig een paar kg kwijt raken, waar meer endo types vaak alleen wat vocht verliezen.

Zou in ieder geval zoveel mogelijk proberen naar binnen te krijgen wat je normaal ook doet.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ok allemaal leuk en aardig, maar hoe gaan jullie hierme om? Trainen jullie subtiel door, of word het even een weekje uitzieken? Daarnaast probeer ik zo min mogelijk te ondernemen, zodat ik in rust stand blijf en zo min mogelijk calorien verbrand (dit doe ik dus omdat ik minder binnen krijg als normaal). Ik wil natuurlijk niet meer verbranden dan dat ik binnen krijg, vandaar.
Dit heb ik trouwens vandaag op:
50gr brinta + 200ml melk
500gr kwark + 250 gr fruit
200gr + rijst + 150 gr zalm
+ 2 liter melk naar binnen gesjast. In rust stand verbrand je zo'n 1500 calorien per dag toch? :S

Niet trainen. Als je met een zieke kop gaat trainen geef je je lichaam te weinig rust, dat icm met minder voeding binnen krijgen werkt nadelig.
Je zal in die status sowiezo niet veel uit je workout halen.

Ja ok allemaal leuk en aardig, maar hoe gaan jullie hierme om? Trainen jullie subtiel door, of word het even een weekje uitzieken? Daarnaast probeer ik zo min mogelijk te ondernemen, zodat ik in rust stand blijf en zo min mogelijk calorien verbrand (dit doe ik dus omdat ik minder binnen krijg als normaal). Ik wil natuurlijk niet meer verbranden dan dat ik binnen krijg, vandaar.
Dit heb ik trouwens vandaag op:
50gr brinta + 200ml melk
500gr kwark + 250 gr fruit
200gr + rijst + 150 gr zalm
+ 2 liter melk naar binnen gesjast. In rust stand verbrand je zo'n 1500 calorien per dag toch? :S
In rust verbrand een vrouw 2000 kcal, een man 2500 kcal (in het algemeen) ;)

Ik sluit me aan bij bovenstaande post. Rust 2 dagen goed uit, eet wat je graag eet en knal daarna extra zo hard. In plaats van je nu te forceren en misschien langer te blijven sukkelen zodat de koorts misschien wel doorkomt.
Op 2 dagen tot een week gaat je massa niet verdwijnen.

Ik heb bijna hetzelfde als TS deze week. Ik voelde me niet goed en heb heel weinig gegeten en heb maar 1x gesport. Ben ook iets afgevallen! Maar ik denk dat dat vooral vocht is wat je verliest, je valt niet zomaar 2kilo spieren af in 1 week hoor, dat lijkt me in ieder geval sterk.

Ik ga ook vanaf maandag aan de slag, want dit geeft me echt een heel slecht gevoel zo weinig trainen en eten:P

• Topic Starter Topic Starter
Ello ben vandaag weer begonnen, al was het wel ff raar vannochtend. Ik wou dus ff kijken hoeveel spiermassa ik verloren was, in de 1.5 week dat ik gestopt was. Voor dat ik ziek was woog ik 87 kilo, ik stond vannochtend dus (na nummer 1 en 2...) op de weegschaal, en er stond 88 kilo op. Heb ik nu de spierverlies minimaal gehouden, en 1kilo vocht/vet aangekomen? Dan heb ik liever dit, dan dat ik 86 kilo weeg en ik 1 kilo spier/vocht zou verliezen...

Staar je niet blind op de weegschaal. Pak je eetgewoonten zo snel mogelijk weer op en ga weer lekker aan het trainen. Spierverlies is waarschijnlijk minimaal na een weekje.

Terug
Naar boven