Fitness Seller

Zijn er hier tieners met wedstrijdambities?

bijna niemand in mijn omgeving vindt een bruut gespierd lichaam mooi.. maar ik wel :D
mijn doel is dan ook zo groot mogelijk worden (maar dan niet als papz*k :P)
zal volgend jaar arme student worden, waar andere geld aan bier uitgeven zal ik al mijn geld opgaan aan eten
denk niet dat wedstrijd niveau er voor mij in zit, maar als even kan zou ik het wel willen

ey robintjuh
daar zou je wel us gelijk in hebben zeer frustrerend is dat.
k doe wel mee, ga toch niet voor de winst maar voor de persoonlijke prestatie.
ook al is het niet helemaal fair.

Gr

Ik heb er ook zeker interesse in.
Ik ga binnenkort hardcore trainen, 5 keer in de week :rolleyes:
Probeer zo groot mogelyk te worden, wel met de nodige supplementen.
Maar eerst nog maar een paar jaar trainen, misschien dat ik dan wel eens mee ga doen om te kijken wat ik kan presteren. :D

Ik ben pas weer sinds kort begonnen maar wil zeker nog een keer een naturel wedstrijd willen doen. Maar nog een lange weg te gaan en een hoop hulp/begeleiding nodig. Maar daarvoor is DBB toch?:D:p

Mvg

Wel jammer had hier meer reacties verwacht

Gr

Misschien wel maar eigenlijk vind ik van niet meeste komen hier om wat groter te zijn en voorderest denken ze niet aan wedstrijdvormen etc?

Mvg

Denk niet echt dat de meeste tieners zich er echt mee bezig houden.
Bij mij in de klas maken ze er zelfs een lachertje van dat ik echt groot wil worden.

en ik denk de de meeste tieners zich ook meer met andere hobbie's/ sporten bezighouden.

mvg

Ja klopt
dat zicht op deze topic snap ik
ben zelf nog nie zolang lid
maar had verwacht dat hier veel reactie's opkwamen.
Gezien de naam van deze site had ik er gewoon meer van verwacht.
Maar dat maakt niet uit wat er nog niet is kan nog komen he;)
Gr

haha ja we zullen het wel zien allemaal.
Ben al even lid maar dat was toen ik nog maar 1 keer in de week fitnessde en voor de rest allen thai boksen deed.
van daar de naam.
Maar ben nu van thai boksen af en concentreer me nu alleen nog maar op het BB.
Ben pas 17, maarja je volgt je vaders voetstappen he.

Ja k heb zelf ook tijdje vechtsport gedaan
ma bbing is echt mijn roeping.
Ga er helemaal in op:D

Gr.

Kunnen ze niet testen of ze naturel zijn dan? Zal toch wel ?

Ik weet het niet zeker of ik later aan wedstrijden mee wil doen, ik krijg de laatste tijd wel veel intresse na al youtube filmpjes die ik zie.

Mijn doel nu is nog om een Van damme lichaam te krijgen :D
Ik denk als ik het volhoud, dat ik waarschijnlijk wel mee wil doen aan wedstrijden.

Zo'n test is heel duur, en bovendien kan hoogstens tot enkele weken terug worden getest, een atleet zou bijv. 2 maanden voor een wedstrijd kunnen gebruiken en door een test heen komen.

Thnx voor de info :)

nu kan zigga met een gerust hart beginnen met spuiten :D

Hahaha nouw ik eet liever dan een spuit te nemen !

Mvg

Ja idd
Ma je betaald op die wedstrijd volgens mij €25 voor die dopingtest
en de organisatie moet dan zelf ook nog us meer dan €100 per atleet betalen.
Dus ze controleren hooguit un paar atleten omdat het anders voor hun ook te duur wordt. Ze moeten per atleet bij lappen vandaar dat het ook zo makkelijk is om er te gebruiken.

Gr.

ik wil misschien ook een wedstrijdje pakken maar tot welke leeftijd kan je meedoen bij de junioren? (21)???

weeg nu 80kg bij 180 cm bf:10% wil hier zowiezo 10 kg bij knallen voordat ik een wedstrijd ga doen.

ben nu 18 jaar met 2,5 jaar trainingservaring. Sinds half jaar hardcore trainen+voeding.

Ja junioren is tot 21
Wanneer wil je dan meedoen?

over 2 jaar denk als er genoeg massa op me botjes zit :P, vind nu nog te weinig (zie galery) voor een wedstrijd.

en moet iemand vinden die me wil begeleiden qua voeding en trainingsschema's.

Terug
Naar boven