XXL Nutrition

Zijn er hier tieners met wedstrijdambities?

Bent goed opweg voor je leeftijd als k kijk na gewicht wat je beschrijft.
Heb je gallerij bekeken en lang niet slecht bro.
Enigste wat ik kan zeggen is train de benen kapot, die staan nog niet helemaal
in verhouding ma je hebt idd nog tijd zat.

Gr.

vandaag weer benen getraind toevallig :P zijn ondertussen wel iets dikker maar nog steeds veelste klein.

I know bro
hier zelfde probleem
gister getraind kan vaak van zaterdag tot maandag nie goed lopen
zijn veel gegroeid ma moet nog veeeeel bij. Vind benen belangrijk
hoort er gewoon bij, veel mensen trainen het niet graag. Maar ik denk
dat het miss wel m'n favoriete spiergroep is omdat je met je benen echt
kunt lijden ;)

Gr.

tot 21 dat is mooi dan heb ik nog 3 jaar tijd:D

is het tot en MET 21? of 20 laatste jaar dat je kan meedoen?
Waarom was ik toch niet vroeger begonnen! :(
Achja :d

als je 21 bent mag je nog meedoen
ik wordt dit jaar ook 21 en doe ook mee

Ja idd
Ma je betaald op die wedstrijd volgens mij €25 voor die dopingtest
en de organisatie moet dan zelf ook nog us meer dan €100 per atleet betalen.
Dus ze controleren hooguit un paar atleten omdat het anders voor hun ook te duur wordt. Ze moeten per atleet bij lappen vandaar dat het ook zo makkelijk is om er te gebruiken.

Gr.

Nou zo'n labtest kost wel wat meer dan 125 euro, aangezien ik regelmatig dopingcontroles krijg vanwege mijn Nederlands team IFBB heb ik dus alle regelementen e.d. de kosten bedragen € 600 voor het analyseren van een B staal. Dus op een nederlandse wedstrijd gaan ze nooit echt testen, daar is gewoon TE weinig geld voor beschikbaar. Is wel heel jammer voor de WEINIGE echte naturals IMO.

Ja idd
ik doe iig wel naturel mee
kost idd meer ma gaf un kleine richtlijn aan met dat het ook meer koste maar
weet precieze cijfers niet maar is alsnog teveel voor un organisatie om zelf per atleet
bij te lappen

Gr.

Ik weet het baal er zelf enorm van,
maar aan de andere kant ik ga er ook niet heen om te winnen.
zou natuurlijk wel fijn zijn, of dat ik enigsinds kan (wat nu dus niet meer gaat)
ik ga meer voor de persoonlijke prestatie ik denk dat iedereen die op dat podium staat
(naturel of niet) al gewonnen heeft daar staan is al z'n prestatie dat die prijs een kleine
toevoeging is.

Gr.

Af en toe vraag ik me uberhaupt af of er in de jeugd van vandaag nog wel bbérs kunnen zijn die voor hun 20ste het podium op kunnen/willen. Veel obeses, cadgetsdudes en zuipgedrag all over.

Strongman lijkt daarintegen wel weer veel deelnemers te trekken, powerliften lijkt ook wat minder populair geworden.

Ja idd Marky
het lijkt wel of je helemaal kapot zuipen etc en al je geld verbrassen
beter schijnt te zijn dan je aan een sport toe te wijden.
Echt slecht ben blij dat ik daar allang niet meer bij hoor.

Gr.

Zo gek is dat niet eens, wie gaat er nou al die moeite doen om op zo'n laag bf % te staan. Zelfs als je geen junkfood eet is dat een moeilijke opgave en dat om alleen een beetje op een podium te staan.

Dan is strongman idd een stuk leuker, en bovendien kun je daar lekker voor blijven vreten :D

Ja oké
dat inzicht kan ik begrijpen,
maar dat maakt bodybuilding toch meer een uitdaging,
omdat het daarnaast ook nog us een mentaal gevecht is
om het vol te houden.Maakt het voor mij alleen maar specialer
dat ik weet dat niet veel mensen kunnen doen wat ik doe.

moest er iets fout gaan in judo, heb ik wel ambities, maar wel vooral om heel sterk te worden en hierbij een spuitje zetten zou ik geen bezwaar tegen hebben. Eerlijk gezgd zou ik er nu al de spuit inzetten, mits goede contactpersonen en enkele zekerheden :)

was van plan om de ybf mee te doen dit jaar maar door omstandigheden niet echt goed kunnen trainen de laatste maanden en met voeding is het ook drama.
binnenkort weer vol aan de bak, afhankelijk van mijn vorderingen beslis ik of ik alsnog mee doe ja of nee.

Ben 16, ecto maar whatever ik laat iedereen nog wel verschieten dat zelfs IK big kan worden....
En ik ben vanplan om te kuren nadat ik 18 ben , en poging tot stage hmm, mischien :)

Opzich wel belang, maar geen interesse in BB wedstrijden dan liever PL. Ik train sowieso voor spierkracht en core power, zie m'n massagroei ook als een *he shit, niet alweer* erbij. Tuurlijk die bredere rug is leuk, maar kleren op de groei kopen op je 18e is wat minder.

waarom zou je op je 16de al van plan zijn op je 18de te kuren ???

Ja idd,
kunt het ook btr planne en te kijken wnnr je het beste kunt doen
door te kijken hoever je bent gekomen met training en voeding.
Ey Maxwell wat zijn je stat's. (heb je begeleiding of niet)

Gr.

Terug
Naar boven