AndroidHealthClinic

Zijn er hier tieners met wedstrijdambities?

Zou graag eens mee doen met een wedstrijd, strongman lijkt me ook leuk! ik vind alles wel leuk zolang het maar met Fitness en/of bodybuilding te maken heeft! Vorig jaar begon eindelijk alles beetje goed te gaan en blesseerde ik in Mei 2007 m'n schouder!! Heb de rest van het jaar niet meer fatsoenlijk kunnen trainen!! Nu ben ik net weer begonnen, in Juli word ik 21 dus dan heb ik nog een jaar de tijd!! vind het niet erg iets te gebruiken, doe ik eigenlijk wel graag haha! Maar wedstrijd zit er niet in denk ik want zie er gewoon niet uit nu door zo lang niet te kunnen trainen!

Gr. Arie Muscleman

Ik ben al vanaf m'n 14e bezig met fitness. Toen ik begon hield ik me al bezig met voeding. Junkfood, alcohol en snoep liet ik toen al staan. Maandenlang heb ik een laag rendement gehad door te trainen zonder rekening te houden met de hoeveelheid rust die ik nodig heb tussen de trainingen door. Vanaf enkele maanden voordat ik 15 werd ben ik rekening gaan houden met de hoeveelheid rust die ik nodig heb. Nu ik 16 ben volg ik een zelfgemaakt voedingsschema, houd ik m'n resultaten bij en heb ik een logje op dit forum. Ik ben nu 1,78m, weeg 80,5kg en train 4-5 keer per week. Vier dagen/week krachttraining en een eventuele 5e dag altijd cardio.

Laatst bewerkt:
ja de ybf natural ik ben nog min of meer op zoek naar echt een personel trainer

ey gewoon bob
succes met het vinden van een personal trainer
zou je ook meedoen als je er geen kunt vinden.

Gr

Zal het toch wel een stuk lastiger worden??
Maar niet meedoen.. waarom niet tsjah je zal er meer tijd moeten instoppen om de informatie etc etc te krijgen die je normaal van je perso trainer krijgt.
Of mis ik her en der nog wat?

Mvg

Ja klopt
Ik heb geluk dat ik wel begeleiding heb
dat scheelt me een hele hoop.
Hoef niet te denken alleen maar te doen.

Gr

Als ik 16 ben want ik mag nu nog niet fitnesse maar als ik mag fitnesse dan ben ik daar niet weg te slepen:P Maar ik ben nu nog maar 13 duss gat niet lukke:(

ja op zeker wel ik ga hem in ieder geval doen alleen zoek ik iemand die er al jaren ervaring mee heeft een mij de fijne kneepjes van het vak kan leren maar op deze manier zonder komt het ook wel goed met wat ik nu al weet en de mensen in mijn omgeving

Ja klopt
Ik heb geluk dat ik wel begeleiding heb
dat scheelt me een hele hoop.
Hoef niet te denken alleen maar te doen.

Gr
In het geval dat je geen begeleiding hebt kun je altijd nog erg veel doen. Ik heb geluk dat ik instructeurs heb die ontzettend veel weten, maar je kunt behalve dat ook naar een sportdiëtist(e) stappen. Boeken, internet, je kunt alles raadplegen. Ik wacht nu nog op een boek dat ik besteld heb,;)

Ik ben pas met krachttraining begonnen, ik denk ook wel dat ik de goede genen heb. Dus ben van plan om zeker dit nog jaren door te doen en na men 21 ook te kuren. Maar heb zeker nog een lange weg af te leggen, en ik moet ook veel meer op men voeding beginnen letten als ik dit echt serieus wil doen.

Ik ben pas met krachttraining begonnen, ik denk ook wel dat ik de goede genen heb. Dus ben van plan om zeker dit nog jaren door te doen en na men 21 ook te kuren. Maar heb zeker nog een lange weg af te leggen, en ik moet ook veel meer op men voeding beginnen letten als ik dit echt serieus wil doen.

???

Ja je ziet toch naar andere hun lichaam en je merkt toch wel van je eigen op dat je breder en makkelijker en sneller aanleg hebt om spieren te krijgen?!

Hoe kun je daar nou zeker van zijn? Waarschijnlijk eten zij gewoon niet genoeg. Als je 16 bent en net begonnen kun je gewoon niet zeggen dat je goede bodybuilding genen hebt.

jah zkr, wil ik dat.
Ik train daar ook nu al 2 jaar voor.
had wel een verkeerde manier, van eten.
dat was verspilde moeite, in 2 jaar kwam ik ongeveer 3 kg aan.
Nu weet ik hoe ik moet eten door mijn voedingsdeskundige in de be-fit BE FITSHOP online
ik ben nou in 6 weken van 59,2 naar 64.3 gegaan(lengte 1,69). Dus met dit tempo en volhouden, dan gaat het wel nog lukken. Hoe groot moet je zijn op zo'n competitie?

lente maakt niet uit
je wordt op fysiek ingedeeld
iedereen in een klasse van gelijke soort

Gr

GoHardOrGoHome, kun je misschien wat globale informatie vrijgeven over hoe je voedingsschema en/of trainingsschema eruit ziet?

Bedankt alvast!!

Ik ga binnenkort ook me eerste wedstrijd maar eens draaien

GoHardOrGoHome, kun je misschien wat globale informatie vrijgeven over hoe je voedingsschema en/of trainingsschema eruit ziet?

Bedankt alvast!!

ey kerel
sorry voor m'n late reactie, druk gehad de laatste tijd
Ik train nu 5 dagen in de week.
Borst-biceps
Schouders-kuiten
Achterkant benen-buik
Rug-triceps
Voorkant benen
Qua voeding eet ik nu veel rijst met vis, eieren, fruit en groente
8 maaltijden per dag. Gewoon 7 dagen in de week

Gr.