BerryDK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Yoooyooo Berry!!
Voordat ik in het weekend op m'n voeding lette boekte ik slechtere resultaten. Ik durf niet te zeggen dat toen ik het schema in het weekend ging aanhouden betere resultaten boekte dan ik daarvoor deed omdat ik voordat ik daarmee begon op m'n inuïtie af ging en ook goed at. Als ik uitga probeer ik voordat ik wegga goed te eten en drink ik water (met maltodextrine) ipv alcohol. Het is wel zo dat ik soms geen tijd heb om rijst te koken en kwark te eten vóór ik wegga, dan ruil ik het om. Ik drink dan voordat ik wegga snel wat water met maltodextrine en als ik terugkom eet ik dan rijst met kwark. Als ik laat wakker ben (,dat ben ik vaak op de zaterdagen) dan verschuift alles een beetje en probeer ik met het avondeten op schema te lopen. Op de zondagen sta ik eerder op (6 uur) omdat ik kranten moet lopen. Na het lopen van m'n kranten (9 uur) ga ik m'n bed weer in. Dit komt erg goed uit gezien ik dan om 6 uur en om 9 uur wat eet. Als ik dan weer om 12 uur wakker wordt eet ik m'n boterhammen met pindakaas en loop ik weer goed op schema.
Berry, ik raad je aan het drinken wat te beperken om nóg betere resultaten te boeken. Hoeveel drink je gemiddeld per avond?
Het drinken is al redelijk beperkt. (het is ook weer niet zo dat ik een of andere alcoholist was
). Maar 4 of 5 biertjes op een avond (lees vrijdag en zaterdagavond) is toch geen uitzondering, maar ben toch altijd bang dat het harde werken van die week een deel van verloren gaat wat ik dus absoluut niet wil. Maargoed we gaan ons best doen