Fitness Seller

Zijn er hier tieners met wedstrijdambities?

Yoooyooo Berry!!:thumb:

Voordat ik in het weekend op m'n voeding lette boekte ik slechtere resultaten. Ik durf niet te zeggen dat toen ik het schema in het weekend ging aanhouden betere resultaten boekte dan ik daarvoor deed omdat ik voordat ik daarmee begon op m'n inuïtie af ging en ook goed at. Als ik uitga probeer ik voordat ik wegga goed te eten en drink ik water (met maltodextrine) ipv alcohol. Het is wel zo dat ik soms geen tijd heb om rijst te koken en kwark te eten vóór ik wegga, dan ruil ik het om. Ik drink dan voordat ik wegga snel wat water met maltodextrine en als ik terugkom eet ik dan rijst met kwark. Als ik laat wakker ben (,dat ben ik vaak op de zaterdagen) dan verschuift alles een beetje en probeer ik met het avondeten op schema te lopen. Op de zondagen sta ik eerder op (6 uur) omdat ik kranten moet lopen. Na het lopen van m'n kranten (9 uur) ga ik m'n bed weer in. Dit komt erg goed uit gezien ik dan om 6 uur en om 9 uur wat eet. Als ik dan weer om 12 uur wakker wordt eet ik m'n boterhammen met pindakaas en loop ik weer goed op schema.;)

Berry, ik raad je aan het drinken wat te beperken om nóg betere resultaten te boeken. Hoeveel drink je gemiddeld per avond?

Het drinken is al redelijk beperkt. (het is ook weer niet zo dat ik een of andere alcoholist was:p). Maar 4 of 5 biertjes op een avond (lees vrijdag en zaterdagavond) is toch geen uitzondering, maar ben toch altijd bang dat het harde werken van die week een deel van verloren gaat wat ik dus absoluut niet wil. Maargoed we gaan ons best doen:D

Het verschil zal inderdaad miniem zijn en pas over een langere periode merkbaar zijn. Dus maak je geen zorgen! Hoe zijn jouw ambities?

Die paar biertjes gaan op de lange termijn echt niks uitmaken. Vind het wel opvallend dat het altijd de ecto's zijn die zeggen nooit te drinken terwijl de beesten zich gewoon klem zuipen.

Die paar biertjes gaan op de lange termijn echt niks uitmaken. Vind het wel opvallend dat het altijd de ecto's zijn die zeggen nooit te drinken terwijl de beesten zich gewoon klem zuipen.

Nou, af en toe drink ik ook wel veel bier hoor. Dus ik geef het wél toe:)

Ik ken er genoeg die al op hoog niveau zijn en niet drinken.

Ja, ik zeg toch ook nergens dat niet-drinken een negatieve invloed heeft.

Kan iemand mij nog ff helpen met mijn vragen?

ik zuip me ook regelmatig klem..

maar ik neem niet zomaar voor de grap 1 of 2 biertjes..

het is dan ook klem zuipen.. en alleen op vrijdag of zaterdag..

Hallo mensen,

Ik ben nu net 16 en heb eigenlijk ook enorme wedstrijdambities. Ik train ongeveer sinds augustus en vanaf ongeveer 2-3 maanden serieus. Ik train nu meestal 5 dagen in de week en soms nog een 6e dag. dan doe ik even cardio of ik doe wat oefenignen die ik door tijdgebrek neit meer kon doen of vergeten was.

Mijn trainingsschema is als volgt

Maandag: buik en rug.
Dinsdag: triceps en borst
woensdag: biceps en schouders
donderdag: eigenlijk een beetje algemeen (9 setjes benchpress, 9 setjes legpress, 6-8 setjes letpoulie) kan iemand me btw vertellen of dit nuttig is of kan ik beter wat anders gaan doen of deze training laten zitten??
vrijdag: de benen.

Qua voeding heb ik neit een heel duidelijk schema maar ik eet over het algemeen veel fruit (2-5 appels per dag, af en toe mandarijnen en druiven), drink ongeveer 0 tot 2 glazen alcohol per week. Eet vrijwel nooit junkfood en ook geen dingen als chips. Het enige ongezonde wat ik af en toe eet is chocola en ijs. Verder eet ik erg veel brood en ook af en toe redelijk wat eieren. Tot nu toe gebruik ik als enige supplement creatine (in capsule vorm). Verder drink ik behoorlijk wat water en naast water drink ik alleen af en toe melk en sinaasappelsap

Mijn doel is dus om een goede (wedstrijd) bodybuilder te worden. Het enige probleem is at ik eigenlijk neit weet hoe ik dat moet aanpakken, voor voor wedstrijden er zijn, waar, de goede manier van trainen enzovoort. Ik heb eigenlijk ook niet echt een goede begeleider ik train momenteel op een mooie sportschool maar wel een typische 'gezelligheids' sportschool als je snapt wat ik bedoel. Kan iemand me helpen?
alvast heel erg bedankt.

--

Ik wil gewoon zo ver komen als mogelijk is en ja ik hoop dat ik dan bij de pro's eindig ja;)

Hallo mensen,

Ik ben nu net 16 en heb eigenlijk ook enorme wedstrijdambities. Ik train ongeveer sinds augustus en vanaf ongeveer 2-3 maanden serieus. Ik train nu meestal 5 dagen in de week en soms nog een 6e dag. dan doe ik even cardio of ik doe wat oefenignen die ik door tijdgebrek neit meer kon doen of vergeten was.

Mijn trainingsschema is als volgt

Maandag: buik en rug.
Dinsdag: triceps en borst
woensdag: biceps en schouders
donderdag: eigenlijk een beetje algemeen (9 setjes benchpress, 9 setjes legpress, 6-8 setjes letpoulie) kan iemand me btw vertellen of dit nuttig is of kan ik beter wat anders gaan doen of deze training laten zitten??
vrijdag: de benen.

Qua voeding heb ik neit een heel duidelijk schema maar ik eet over het algemeen veel fruit (2-5 appels per dag, af en toe mandarijnen en druiven), drink ongeveer 0 tot 2 glazen alcohol per week. Eet vrijwel nooit junkfood en ook geen dingen als chips. Het enige ongezonde wat ik af en toe eet is chocola en ijs. Verder eet ik erg veel brood en ook af en toe redelijk wat eieren. Tot nu toe gebruik ik als enige supplement creatine (in capsule vorm). Verder drink ik behoorlijk wat water en naast water drink ik alleen af en toe melk en sinaasappelsap

Mijn doel is dus om een goede (wedstrijd) bodybuilder te worden. Het enige probleem is at ik eigenlijk neit weet hoe ik dat moet aanpakken, voor voor wedstrijden er zijn, waar, de goede manier van trainen enzovoort. Ik heb eigenlijk ook niet echt een goede begeleider ik train momenteel op een mooie sportschool maar wel een typische 'gezelligheids' sportschool als je snapt wat ik bedoel. Kan iemand me helpen?
alvast heel erg bedankt.

9 setjes benchpress of voor gelijk welk oefening is veel te veel.
dus 9 setjes legpress op donderdag en vrijdag benen? Niet doen
Waarom verplaats je je training van woensdag naar donderdag en doe je woensdag gewoon rust.

Hahahaha, hier hebben we toch een ander topic voor? En dat Kai Green zijn reet online verkoopt, betekent niet dat iedere pro cq goede amateur dat ook doet.

Zijn wel meer pro's die gay 4 pay doen. En echt veel manieren om aan die tientallen duizenden dollars te komen naast zijn er niet. De vraag is of onze aspirant-pro bereid is om dergelijke offers te brengen om enkel op een podium te kunnen staan en een zeer kleine kans maken op winnen.

Zijn wel meer pro's die gay 4 pay doen. En echt veel manieren om aan die tientallen duizenden dollars te komen naast zijn er niet. De vraag is of onze aspirant-pro bereid is om dergelijke offers te brengen om enkel op een podium te kunnen staan en een zeer kleine kans maken op winnen.

Volgens mij was de vraag:
Zijn er hier tieners met wedstrijdambities?
;)

Volgens mij heeft deze jongen nimmer aangegeven dat hij pro wilt worden, en al helemaal niet ten koste van alles. Daarnaast noem je nu ook wel een uiterste op. Er zijn genoeg pro's die ook andere activiteiten (eigen sportschool, supp. winkel etc.) ernaast hebben. Je moet het niet allemaal zo zwart wit zien, enkel en alleen door één ''interview''.

Maar om even terug te komen op het onderwerp van dit topic: zit er steeds meer over na te denken om volgend jaar een wedstrijd te draaien. Het enigste wat me tegenhoudt zijn de carbless days.

Terug
Naar boven