MuscleMeat

zijn er nog nieuwe goeie creatines op de markt??

snarremans

Cool Novice
Waardering
0
Goeiedag mensen,
Ik ben alweer tijdje gestopt met supplementen aangezien je er soms eff mee moet w8tten maar heb niet zo bijgehouden of er nog nieuwe goeie supplementen op het gebied van creatines zijn ontworpen en in productie zijn gegaan.
Zijn hier nog mensen die een tip voor me hebben?

Heb zelf al aantal keer X-pand gebruikt en Cell-Mass maar dat is alweer even terug..
Iemand nog ideeen? en waar ik het kan vinden?
vriendelijke groet.. marcel

Die van controlled labs green magnitude ofzo
of Cell mass

Ik heb 99,8% pure creatine ethyl ester...

Daar ga je pas van knallen.

• Topic Starter Topic Starter
ke nou ik zal maar weer is gaan spitten dan op internet en waar kan je die 99,8% krijgen? :)

meer reacties altijd welkom ..greets

Bij de apotheker.

apotheker?? daar heb ik nog nooit van gehoord dat je daar wat kon kopen maar is het nog iets van een speciale naam of?

thx voor de rest van de antwoorden ik ga zoizo nog eff kijken wat mij eht meeste aanspreekt...kan wel weer wat energie gebruiken na een tijdje weinig getraind te hebben vanwege geen tijd en nu wel weer :)

Ik zou zeggen Storm van Universal Nutrition. De boardsponsors verkopen hem niet, maar hier hebben ze hem wel: PerfectBody.nl

Supergoede creatine. Smaak is redelijk te doen. En het is niet duur: 39,50 voor 80 doseringen.

Voor de Creatine Ethyl Ester liefhebbers blijft de Stacker C een erg goede prijs/kwaliteit verhouding: SportFood.nl voor sportvoeding

:roflol: zijn het aanraders omdat ze echt zo goed zijn, of omdat ze nu heel toevallig in jullie shop staan :roflol:

@snarremans:
Wil je een keuze maken hieruit? Neem dan de NitroCrea...die shop heeft me nog nooit in de steek gelaten.

Ik ben momenteel bezig aan SwoleV3

Best wel tevreden over.

:roflol: zijn het aanraders omdat ze echt zo goed zijn, of omdat ze nu heel toevallig in jullie shop staan :roflol:

@snarremans:
Wil je een keuze maken hieruit? Neem dan de NitroCrea...die shop heeft me nog nooit in de steek gelaten.

thx yzord... ik zal het eff gaan bekijken :) vele mogelijkheden i.i.g :)

Yzord,

We hebben veel meer in de shop.. en nitrocrea biedt gewoon een goed supplement voor je geld. Lees de reviews op DBB en op de XXL site er maar op na. Als het mij puur om winst maken te doen is, zou ik wel een duurdere pot crea aanprijzen.... of niet?

René

Of je prijst nitrocrea aan omdat deze niet de duurste is en dan verwachten ze niet dat je het doet omdat hij toevallig in je shop staat omdat je dan waarschijnlijk een duurde had aangeprezen! :joint:

Terug
Naar boven