MuscleMeat

zijn er nog nieuwe goeie creatines op de markt??

Of je prijst nitrocrea aan omdat deze niet de duurste is en dan verwachten ze niet dat je het doet omdat hij toevallig in je shop staat omdat je dan waarschijnlijk een duurde had aangeprezen! :joint:

Ik hou er mee op jongens :wave: zo lust ik er nog wel 10000000000000000000

sportfood.... vraagje..
er staat dat je er goeie uithoudingsvermogen aan overhoud en kracht,maar er staat ook dat je het na je training moet innemen???
moet het niet voor de training zijn want dan heb je kracht nodig of heb ik iets over het hoofd gezien?
greets...

He Snarremans,

Na de training wordt Creatine over het algemeen het beste opgenomen.
Zo zijn je spieren dus voor de volgende training zo optimaal mogelijk gevuld en dat is waar dat stukje kracht en uithoudingsvermogen om de hoek komen kijken.
Het is geen wet om Creatine na de training te nemen, ervoor kan ook, maar ik prefereer vanwege de verbeterde opname toch erna.

Sportieve groeten,
Bas

• Topic Starter Topic Starter
He Snarremans,

Na de training wordt Creatine over het algemeen het beste opgenomen.
Zo zijn je spieren dus voor de volgende training zo optimaal mogelijk gevuld en dat is waar dat stukje kracht en uithoudingsvermogen om de hoek komen kijken.
Het is geen wet om Creatine na de training te nemen, ervoor kan ook, maar ik prefereer vanwege de verbeterde opname toch erna.

Sportieve groeten,
Bas

ke thx man.. ja nam het voornamelijk altijd voor de training vandaar mijn vraag :)

Yzord,

We hebben veel meer in de shop.. en nitrocrea biedt gewoon een goed supplement voor je geld. Lees de reviews op DBB en op de XXL site er maar op na. Als het mij puur om winst maken te doen is, zou ik wel een duurdere pot crea aanprijzen.... of niet?

René

Ik heb het idee dat je je aangevallen voelt...moet je niet doen! Ik bedoelde er niks mee....vond de tweestrijd van shops als reactie wel grappig. Daarom reageerde ik.

Ik heb het idee dat je je aangevallen voelt...moet je niet doen! Ik bedoelde er niks mee....vond de tweestrijd van shops als reactie wel grappig. Daarom reageerde ik.

:rolleyes: Dan stond ik toch al bij je op de stoep ;) met de paarse power achter de hand :D

Ow nee dan laat maar...:D

Terug
Naar boven