MuscleMeat

Zijn fly's belangrijk?

Je doet'm incline dus je bedoeld dan toch zeker wel de binnekantbovenborst ? ?

Ben je dan niet bang dat als dit gaat groeien je je kin niet meer naar beneden kan doen?

Flyes zijn absoluut NIET belangrijk als je het vergelijkt met de Benchpress!
Bankdrukken is gewoon zwaar meester boven een simpele fly ;)

Flyes zijn absoluut NIET belangrijk als je het vergelijkt met de Benchpress!
Bankdrukken is gewoon zwaar meester boven een simpele fly ;)

dat ligt aan diverse factoren en doelen, alleen daarom al kun je NOOIT zeggen dat banken superieur is aan de flye.

explosief benchen ofzo? geen idee:p

Met fly's kan ik ook beter mijn armen ontlasten, waardoor ik deze effectiever kan aanpakken.

Welke film is dat?

Flyes zijn wat mij betreft een heerlijke oefening om de spieren wat te rekken en de binnenkant borst te stimuleren, maar totaal waardeloos als massabouwer. Pullovers hebben ten doel de borstkas op te rekken, maar zijn verder wat mij betreft vrij nutteloos.

:trollface:

Die vent is ook uit white chicks:D geweldige acteur is hij daar:p

Flyes zijn wat mij betreft een heerlijke oefening om de spieren wat te rekken en de binnenkant borst te stimuleren, maar totaal waardeloos als massabouwer. Pullovers hebben ten doel de borstkas op te rekken, maar zijn verder wat mij betreft vrij nutteloos.
:trollface:

Maar dan vraag ik mij af...

Je bent aan het trainen met de flye oefening en je ligt op het bankje en je begint de oefening.
Je gaat met je dumbbells naar beneden tot het einde en dan zijn je spieren goed strak gespannen, maar als je dan weer terug moet met je gewichten naar de beginpositie voel je je borst toch heel wat werk verzetten. Met wat zwaarder gewicht moeten je spieren heel wat kracht opwekken. Ben geen pro maar ik denk dat dit toch wel redelijk wat stimuleert?

Laatst bewerkt:
Die vent is ook uit white chicks:D geweldige acteur is hij daar:p

Maar dan vraag ik mij af...

Je bent aan het trainen met de flye oefening en je ligt op het bankje en je begint de oefening.
Je gaat met je dumbbells naar beneden tot het einde en dan zijn je spieren goed strak gespannen, maar als je dan weer terug moet met je gewichten naar de beginpositie voel je je borst toch heel wat werk verzetten. Met wat zwaarder gewicht moeten je spieren heel wat kracht opwekken. Ben geen pro maar ik denk dat dit toch wel redelijk wat stimuleert?

Natuurlijk kan dat, maar ik ga gewoon nooit zwaar, houd mijn armen gestrekt en laat de gewichten zover mogelijk zakken. Dat werkt gewoon beter met bijv 10 of 12 kg dumbbells dan met zware.

Natuurlijk kan dat, maar ik ga gewoon nooit zwaar, houd mijn armen gestrekt en laat de gewichten zover mogelijk zakken. Dat werkt gewoon beter met bijv 10 of 12 kg dumbbells dan met zware.

Als het nooit zwaar is snap ik ook wel waarom die fly's niet veel voor je doen ja.:D

Fly's met bijna volledig gestrekte armen voel ik harder in mijn borst dan presses.

Pullover reply

Pull over niet enkel om de borstkas op te rekken.
Ja als hoofddoel de pectoralis major maar wat dacht je van:

Synergists:

Latissimus Dorsi
Teres Major
Triceps, Long Head
Deltoid, Posterior
Pectoralis Minor
Rhomboids
Levator Scapulae

En de man met de mooiste chest zweerde bij pullovers, als laatste oefening bij borst.

( Ja, ik bedoelde Arnold S).

:trollface:[/QUOTE]

fly's of pull over doe ik altijd als laatste van me borst training om ze voltepompen en te rekken.

Terug
Naar boven