Ik ga iig wel wat herdenken
Ja waarom in godsnaam niet ?!
wat is dit nu weer.......
Nee, ik niet.
2 minuten stilte is een bijgelovigheid waar ik niks mee van doen heb, net zo min als dat ik iets met godsdienst van doen heb.
De doden nog de nabestaanden hebben niks aan mijn twee minuten stilte.
Het is nou niet zo alsof de nabestaanden in ons midden zijn en kunnen zien of we wel/niet stil zijn.
En het is nou niet zo alsof de doden naar ons kunnen kijken in het hiernamaals bijvoorbeeld.
Er is letterlijk
niemand die er baad bij zou hebben van
mijn twee minuten stilte, niemand merkt het, niemand ziet het en niemand wordt er beter op. Welke meerwaarde zou mijn 2 minuten stilte bieden?
Het klinkt misschien bot maar ik ben een nuchter persoon en zulk soort dingen zijn niks voor mij.
+1000 voor degene met hier een grote bek over 2 minuten niet stil zijn ik hoop dat je bij je opa of oma op visite bent kijken of je dan ook zo.n grote bek hebt krijg je gelijk een knal om je oren van ze
kijk wat die poetin weer flikt he oorlog is dichter bij dan je denkt
Wat een probleem om even 2 minuten stil te zijn zeg, debielen.
Juist. Beetje wijs en populair doen van : eh wat heb je eraan blabla. Degene naast je zou je gewoon meteen een stomp op je neus moeten geven als je je kop niet houdt tijdens die 2 minuten, heb je een reden om geluid te maken.
Een vrij land, vrije keuzes. Geforceerd respect tonen is een communistisch iets.
Ik vind het trouwens grappig en triest hoe agressief jullie kunnen doen over zoiets persoonlijks.
Ik heb respect voor de mensen die hun leven gegeven hebben, dat betekent niet dat ik elk jaar 2 minuten stilte moet gaan handhaven.
Wanneer ik alleen ben en/of met mensen die ook geen twee minuten stilte houden, heeft niemand er last van. Dus ik zie het probleem niet. het enige probleem is jullie agressiviteit.
Ik vind het diep triest dat jullie respect meten aan de hand van een twee minuten stilte, in plaats van de persoon zelf. Twee minuten stilte is iets subjectiefs en zou ook zo behandeld moeten worden.
Om dan agressief te gaan doen richting anderen is echt triest.