Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is jou mening dus beperk die maar mooi tot jezelf.
Damn jij zou een goede zijn geweest ten tijde van de heksenjacht, denk dat er menig onschuldig door jou op de brandstapel zou zijn beland.

Als Zarathustra aber allein war, sprach er also zu seinem Herzen: "Sollte es denn möglich sein! Dieser alte Heilige hat in seinem Walde noch nichts davon gehört, dass Gott tot ist!"
Maar wil je zeggen dat er ook schuldige heksen op de brandstapel zijn gekom en?![]()

Het antwoord luidt: ja en nee. Ik ben niet bang voor de dood, maar ik heb wel last van hoogtevrees, dus ergens zal ik er wel bang voor zijn.![]()
!Mijn zus is op zaterdag 29 maart naar huis gehaald om thuis te sterven. Na 3 maandjes afzien van
alvleesklierkanker, hadden de dokters haar opgegeven. Op 31 maart kreeg ik van mijn vader een sms
dat het super slecht met haar ging. Ik ben van mijn werk naar huis gestormd, heb haar gezegd dat ik
van haar hield, vroeg haar of ze schrik had. Waarop ze antwoordde:"soms wel, maar nu ben ik
binnenkort bij Lotte". Dat was haar petekindje dat aan wiegedood stierf.
Mijn zusje stierf in de nacht van 31 maart op 1 april om 3u zonder schrik.
Mijn zus is op zaterdag 29 maart naar huis gehaald om thuis te sterven. Na 3 maandjes afzien van
alvleesklierkanker, hadden de dokters haar opgegeven. Op 31 maart kreeg ik van mijn vader een sms
dat het super slecht met haar ging. Ik ben van mijn werk naar huis gestormd, heb haar gezegd dat ik
van haar hield, vroeg haar of ze schrik had. Waarop ze antwoordde:"soms wel, maar nu ben ik
binnenkort bij Lotte". Dat was haar petekindje dat aan wiegedood stierf.
Mijn zusje stierf in de nacht van 31 maart op 1 april om 3u zonder schrik.