AndroidHealthClinic

zijn jullie bang voor de dood?

ik geloof dat je een engeltje op je schouder hebt gehad, wetenschappelijk gezien was de kans op overleven heel erg klein voor je geweest!

wanneer je daaruit geen les wil leren, en je gaat vrolijk zo door, zal die vrolijkheid van korte duur zijn..........denk ik!
;)

vertel dat maar even aan misbruikt kind, ach ja elk mens wordt zondig geboren zeker?

Bang is een groot woord maar het is wel beangstigend te beseffen dat er ooit een dag zal komen waar je afscheid gaat nemen van het leven, het idee dat er daarna geen bewustzijn meer is (althans, dat vermoed ik) en dat ik niet zal weten wat er met mijn naasten en de mensheid te gebeuren staat na die laatste dag.

nog altijd ergens twijfel klaaswitz? had ik van jouw kant niet verwacht (serieuze opmerking).

Als ik op mijn sterfbed ga liggen, ga ik super opgewonden zijn, eindelijk het grote geheim onthuld, waar niemand ooit een antwoord op gaf. Ik heb al veel gelezen over bijna-doodervaringen, en ik geloof er wel in. We zien wel, ik leid eerst een fantastisch leven, en als de tijd komt ben ik er helemaal klaar voor!

nee totaal niet, as a matter of fact ben ik een hele suicidal mother****er, die al te vaak zelfmoordneigingen heeft gehad. Life doesn't mean shit to me...

Jij bent er voor 100% van overtuigd dat er niets is?

Ik wel in ieder geval, er is geen plek voor metafysische zaken in dit heelal. Als er iets (een hemel, een hiernamaals etc) is, betekent dat een bijzondere status voor de mens in het heelal. Zo belangrijk zijn we gewoonweg niet. Hooguit in de gelukkige status dat we deels kunnen bevatten waar we deel uit van maken. Of dat nou echt zo bijzonder is zal misschien ooit bewezen worden als er andere levensvormen worden gevonden buiten onze wereld.

Ik ben ook totaal niet bezig met de dood, en wat daarna komen gaat. Wel weet ik dat ik dan bij God mag komen en dan begint het feest pas echt!

Ik heb altijd wel geweten dat god die ene partyanimal was met zijn staartje.

Magere Hein is mijn neef:D

ja, ik heb ooit de zonde begaan om me aan te melden op dit forum vol ongelovigen...........en uitgerekend op dit forum te verklaren dat ik Christen ben!

nu moet ik voor elke post verantwoording afleggen en vergeving vragen!

je ziet dat ik dus vrij intensief met Onze Lieve Heer aan het communiceren ben!
:o:D

De vraag zegt het al, zijn jullie bang om dood te gaan
of heb je het uit handen gegeven?
Natuurlijk doodgaan is niet leuk maar wat is jouw mening hierover?
Waarom zou je bang zijn voor iets waar je toch niets van merkt zodra het gebeurd is. Het schijnt zelfs zo te zijn dat net voor iemand een natuurlijke dood sterft het lichaam stoffen produceert om dit pijnloos en aangenaam te maken, waardoor je je zalig goed gaat voelen. Dus ook dat moment zal wel niet zo erg zijn. Mensen die angst hebben voor de dood zijn waarschijnlijk gelovigen met een slecht geweten.

Ja maar zijn die endorfines wel zo prettig? Ik hou er niet van om totaal onder invloed te zijn van iets. Ik heb al een keer eerder zo'n lading endorfines gehad en ben er eerlijk gezegd van geschrokken. Het voelt alsof je droomt, het niet echt gebeurt en alles goed komt terwijl dat helemaal niet zo is.

Terug
Naar boven