- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent er voor 100% van overtuigd dat er niets is?
Ik heb altijd wel geweten dat god die ene partyanimal was met zijn staartje.
Waarom zou je bang zijn voor iets waar je toch niets van merkt zodra het gebeurd is. Het schijnt zelfs zo te zijn dat net voor iemand een natuurlijke dood sterft het lichaam stoffen produceert om dit pijnloos en aangenaam te maken, waardoor je je zalig goed gaat voelen. Dus ook dat moment zal wel niet zo erg zijn. Mensen die angst hebben voor de dood zijn waarschijnlijk gelovigen met een slecht geweten.

ik geloof dat je een engeltje op je schouder hebt gehad, wetenschappelijk gezien was de kans op overleven heel erg klein voor je geweest!
wanneer je daaruit geen les wil leren, en je gaat vrolijk zo door, zal die vrolijkheid van korte duur zijn..........denk ik!
![]()
er is helemaal niets na de dood.
ben meer dan 10 geleden eens zo stom geweest om een fatale overdosis te nemen.
resultaat: naar de kliniek, enkele minuten fysiek dood, gelukkig goed gereanimeerd (heb achteraf wel weer opnieuw moeten leren lopen + haaruitval en lange tijd loom hoofd).
het enige dat ik me er van herinner is dat mijn hartslag over de rooie ging, plots stopte en toen werd alles zwart voor m'n ogen en zakte ik weg in een enorm rustgevend zwart gat... bizar gevoel maar zo omschrijf ik het best.
voor mij is het duidelijk: er is niets na de dood.

bizar gevoel maar zo omschrijf ik het best.
resultaat: naar de kliniek, enkele minuten fysiek dood, gelukkig goed gereanimeerd (heb achteraf wel weer opnieuw moeten leren lopen + haaruitval en lange tijd loom hoofd).
het enige dat ik me er van herinner is dat mijn hartslag over de rooie ging, plots stopte en toen werd alles zwart voor m'n ogen en zakte ik weg in een enorm rustgevend zwart gat... bizar gevoel maar zo omschrijf ik het best.

Als je realistisch denkt geloof je niet in een hiernamaals, we stellen zo weinig voor dat we gewoon niet gemaakt kunnen zijn door een hogere macht.het leven is uit toeval onstaan en stelt eigenlijk helemaal niks voor maar voor onszelf lijkt het een heel belangrijk iets.We komen en gaan en zullen nooit meer terug komen op aarde en al helemaal niet in een zogenaamd hiernamaals.
Bang voor de dood?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Die ecto? Laat me niet lachen
![]()

Ja maar... na dat zwarte gat kom je in een tunnel met allemaal licht ! En aan het einde van die tunnel is er een grote gouden poort en mag je als je braaf bent geweest met sintepieter over de wolkjes binnen om eeuwig rijstpap met gouden lepeltjes te eten, echt waar!er is helemaal niets na de dood.
Ik heb ergens best wel medelijden met mensen die in angst voor de dood en met een vooropgesteld pak domme regels leven. Ik heb eens in een auto gezeten toen een dronken maat van me begon te joyriden tegen een waanzinnige snelheid. Best wel ****ing gevaarlijk maar eerlijk gezegd was het een hemels onverschillig en vrij gevoel. Mss rijdt je te pletter, so what, je gaat toch niet liggen janken als een half wijf zeker. Gewoon de dingen nemen zoals ze komen, carpe diem. Dat is iets wat gelovigen en ander dwangmatig gespuis maar niet kunnen bevatten.

Ik heb ergens best wel medelijden met mensen die in angst voor de dood en met een vooropgesteld pak domme regels leven. Ik heb eens in een auto gezeten toen een dronken maat van me begon te joyriden tegen een waanzinnige snelheid. Best wel ****ing gevaarlijk maar eerlijk gezegd was het een hemels onverschillig en vrij gevoel. Mss rijdt je te pletter, so what, je gaat toch niet liggen janken als een half wijf zeker. Gewoon de dingen nemen zoals ze komen, carpe diem. Dat is iets wat gelovigen en ander dwangmatig gespuis maar niet kunnen bevatten.