Fitness Seller

Zink + magnesium + vitamine B6

Bezoekers in dit topic

Enthony

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2005
Berichten
51
Waardering
0
Ha guys,,

Ik heb ergens gelezen dat Zink + Magnesium + vitamine B6 verhogend is voor je uithoudingsvermogen ( stijgt met 7% ) verhoogt je testosteron nivo , en een lichte anabolische werking heeft ???

Nu neem ik al een paar weken lang , 1 maal daags , zo'n kruidvat capsule in ( kruidvat merk schijnt goed te zijn ? ). Waar bijna alle vitamine's enz. in zitten.

Waaronder dus Zink , Magnesium en vitamine B6
ADH = aanbevole dagelijkse hoeveelheid

- Zink 100% ADH
- Magnesium 33,3% ADH
- Vitamine B6 100% ADH

Er staat bij dat je de ADH niet mag overschrijden. Maar ligt dat bij ons ( krachttrainers / BB's ) niet anders , dat wij meer zink , magnesium en vitamine B6 binnen moeten krijgen ? Dus ongeveer 2 capsule's beter in kunnen nemen per dag, dus sochtends bij het ontbijt 1 , en savonds bij het ontbijt 1 ?

Het komt er dus op neer dat iemand van 14 jaar oud max 1 zo'n capsule per dag mag innemen , en iemand van bijvoorbeeld 28 jaar ook max 1 per dag ?( er staat namelijk geen leeftijd bij ) Raar is dat ? wie kan me dit even uitleggen..

En klopt het ook dat zink , magnesium en vitamine B6 die werking hebben , als dat ik hierboven schreef ?

Alvast bedankt !
 
Laatst bewerkt:
niet in dieet en voeding deze threads jongens, ben er elke dag mee bezig te verplaatsen...
 
wat je bedoeld is ZMA, en ik maak uit je verhaaltje op dat je het ineens over de multi van kruidvat hebt... is totaal iets anders....

wat betreft zma, zink mag. en b6 het is niet echt duidelijk merkbaar.
wel verhoogt het je testo gehalte.

eerst maar een searchen dan vind je er genoeg over.

ps. lees de sticky over zma ;)
 
Back
Naar boven