AndroidHealthClinic

Sticky Zo maak je tonijn uit blik lekker (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja lekker bb/fitness maaltijden maken kost veel tijd ik weet het. Makkelijkste is gewoon alles binnenkappen maar dat word je na een tijd ook beu geloof me. En alles in de blender gooien daar ga ik van over me nek, ben ik ook mee gestopt.
 
haha gooi inderdaad veel in de blender :P
 
Ja lekker bb/fitness maaltijden maken kost veel tijd ik weet het. Makkelijkste is gewoon alles binnenkappen maar dat word je na een tijd ook beu geloof me. En alles in de blender gooien daar ga ik van over me nek, ben ik ook mee gestopt.


Precies jah. Ik eet ook nog veel "puur". Vooral kwark en tonijn. Maar je wilt wel eens wat anders. Verandering van spijs doet immers eten....
Ben daarom ook steeds meer opzoek naar maaltijden die simpel en snel klaar te maken zijn en daarnaast ook nog goed smaken.
 
ja da zeker leker ook met kappertjes en komkommer het leuke hier van is idd. dat je het op ieder moment vd dag kunt eten, en omdat het koud bewaard wordt is het een zeer voedzame maaltijd ook als je weinig tijd hebt

prbeer ook eens een pannekoek met bijvoorbeeld geruld gehakt,tomaat en ui echt ook erg lekkur

jamjam
 
anders bump je een topic van 5 jaar geleden :rolleyes:
 
ik krijg er spontaaan water van in me bek en ik heb nochtans net gegeten :=)
 
Das nog eens een mooie maaltijd ! :)
 
Ik Heb Een Vraagt Ik Wil Echt Aankomen
Maar Ik Train Alleen
 
ik heb het ff nagerekent en ongeveer dit komt eruit:

+/-100 gr eiwit
85-90 gr kh
+/- 25 gr vet

edit: en +/- 1000kcal
 
Laatst bewerkt:
Om dit topic nog even naar boven te halen..

Wat ik zelf altijd doe met tonijn is een blikje tonijn tussen 100 gram Turks brood leggen en daarna onder de grill (groot tostiijzer). Hierna wat curry of chilisaus erbij en het is goed te eten! :cool:

Een andere aanrader is die kalkoenfilet van de Lidl (72 cent per pakje van 100 gram geloof ik). Gewoon tussen bijvoorbeeld 100 gram Turks brood stoppen en dan onder die grill. In stukje snijden en daarna lichtjes in de chilisaus dopen. Echt lekker! :meal:
 
nog een tip voor bij de tonijn. Arrabiata tomatensaus van Bertolli, lekker pikant.
 
ik heb ook wel een lekkere...

gewoon simpel tussendoortje..

1 blik tonijn 150gr
1 grote tomaat
1 halve komkommer
2 a 3 eetlepels pizza quick saus van remia
( [Link niet meer beschikbaar] )

snij komkommer in kleine stukjes net als de tomaat
gooi het samen in een kom met de tonijn en roer de saus er doorheen

HEERLIJK!!
 
Blikje tonijn (in water)
Halve komkommer in stukjes hakken
Trostomaat in stukjes hakken
Plus minus 10 blokjes fetakaas.

Klein blikje mais kan er ook bij,(hoeft niet).

In een schaal doen en beetje husselen.

Neem ik bijna elke dag ,is echt lekker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mm.. klinkt wel lekker... ook 's probere se :D
 
je kan ook tonijn uit blik met olijfolie en dan beetje sambal erover op een stokbroodje uit de oven is ook heerlijk maar ik weet niet of jullie hem al konden maar ik vind hem in ieder geval wel te eten :cool::o
 
ik pak gewoon curry en mayo, lekker boeiend. en gainse maar.
 
bedankt voor de tip ga het zeker wel ff proberen :D
 
Back
Naar boven