AndroidHealthClinic

zo snel mogelijk worden

Trojan Horse

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal.

Ik zou zelf sneller willen rennen. de laatste keer rende ik 100 in 12 seconden. Kan ik misschien oefeningen doen die mijn topsnelheid verhogen bijv buikspieroefeningen of beenspier? Ben zelf 13, 1,67 m, 53 kg. Ik ben eerlijk gezegd nu de laatste tijd wel duidelijk langzamer geworden en voel dat mijn benen moe zijn. hoe komt dit?

missc eens wat meer rusten en veel eten voor je spieren te voeden?

12 sec :O Jij kan bij mee gaan lopen met de jamaicanen

je bent 13 en loopt de 100 meter in 12 sec?:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
ben zelf de laatste tijd lui en slaap onvldoende. kan het hierdoor komen? ik eet gewoon elke dag rijst, kip en ook vis. chocola, chips en snoep ook enorm. ja ik ben 13 en loop 100 meter in 12 seconden als ik helemaal optimaal ben uitgerust. nu doe ik het in 12,8 seconden zoiets, maar dan wel in spijkerbroek enzo. in de atletiek vereniging haal ik ze net in of ben even snel maar dan wel in mijn spijkerbroek en sweater. De trainers zeggen ook dat ik een hele goede versnelling heb. usain bolt doet het in 9,69 seconden en ik in 12. lijkt wel opelkaar he? gewoon ongeveer 2 tellen later. maar usain is dan wel 37 km/u en ik 30 km/. nu wel een enorme verschil he?

onmogelijk op je 13e 100m in 12 sec.

//close

het is wel mogelijk hoor hij is gewoon een talent

ja kijk jij bent tenminste wel slim. de snelste 14 jarigen doen het in 11,75 seconden zoiets. ik ben nu nog steeds niet geholpen met mijn vraag. of ik het in 12 seconden doe of 5 eeuwen, hoe kan ik sneller worden?

ben zelf de laatste tijd lui en slaap onvldoende. kan het hierdoor komen? ik eet gewoon elke dag rijst, kip en ook vis. chocola, chips en snoep ook enorm. ja ik ben 13 en loop 100 meter in 12 seconden als ik helemaal optimaal ben uitgerust. nu doe ik het in 12,8 seconden zoiets, maar dan wel in spijkerbroek enzo. in de atletiek vereniging haal ik ze net in of ben even snel maar dan wel in mijn spijkerbroek en sweater. De trainers zeggen ook dat ik een hele goede versnelling heb. usain bolt doet het in 9,69 seconden en ik in 12. lijkt wel opelkaar he? gewoon ongeveer 2 tellen later. maar usain is dan wel 37 km/u en ik 30 km/. nu wel een enorme verschil he?

ja kijk jij bent tenminste wel slim. de snelste 14 jarigen doen het in 11,75 seconden zoiets. ik ben nu nog steeds niet geholpen met mijn vraag. of ik het in 12 seconden doe of 5 eeuwen, hoe kan ik sneller worden?

:rolleyes:
iemand met zoon grote mond zoekt het ook maar uit... of gaat konijntjes vangen

waarom kom je met zon vraag op een bb forum? kijk leuk allemaal dat hier ook andere dingen gevraagt kunnen worden maar jij bent veel beter geholpen op specifiek fora voor dat.

Jongens dit is best mogelijk hoor, ik ken meerdere 13 jarige die onder de 12 lopen. Ik loop zelf 12.8 op de 100m en dan kom ik altijd laatste.

Doe je squats zo explosief mogelijk (train je het versnellen goed mee). Maar voor het beste advies moet je gewoon naar een trainer gaan.

:rolleyes:
iemand met zoon grote mond zoekt het ook maar uit... of gaat konijntjes vangen

ik weet echt niet wat jij een grote mond vind. als jullie iets niet weten dat is natuurlijk niet erg. wat wel erg is dat als je iets niet niet weet en toch zelf gaat lullen. ik ken wel 3 jongens die even snel zijn, maar ben toch ietsje sneller dan 2 van ze en een is eigenlijk wel precies even snel. als jullie willen er is gewoon een atletiekvereniging in m'n buurt en kom daar dan maar, pak een stopwatch en je gaat zien 12 seconden. je zegt zelf nog ook van van oow ik denk dat die 100 mm bedoelde, dat is meer een belediging. dat jij kippenkracht hebt en zo zwak bent is helemaal jouw probleem. ik die hier niks verkeerd. ik wil gewoon echt meedoen met atletiek wedstrijden en dan winnen. zo te zien weten jullie geen **** van rennen. als je niets weet moet je niks zomaar zeggen. jullie kunnen ook zeker maar 5kg bankdrukken. ik ben gewoon getallenteert. ik wil neit opscheppen en ik schep ook niet op maar als mensen zulke reacties geven dan doe ik wel. maarjah jullie zijn ook heel dom dat jullie daar niet tegen kunnen dat iemand zo snel is. als ik websites had gevonden met de uitslagen van 13 jarige 100 meter sprint dan had je ook allang je bek gehouden. je komt zelf met je domme opmerkingen over 100 meter in 12 seconden. ik ben nog opzoek naar uitlagen en dan diss ik jullie wel zo hard. iets dat normaal is maken jullie onmogelijk terwijl jullie helemaal geen **** over dat weten.

Laatst bewerkt:
ik doe 100 meter in 3 minuten.. ik kan beter voor advies naar jou komen ;)

Terug
Naar boven