- Waardering
- 4.085
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
ik weet echt niet wat jij een grote mond vind. als jullie iets niet weten dat is natuurlijk niet erg. wat wel erg is dat als je iets iet niet weet en toch zelf gaat lullen. ik ken wel 3 jongens die even snel zijn, maar ben toch ietsje sneller dan 2 van ze en een is eigenlijk wel precies even snel. als jullie willen er is gewoon een atletiekvereniging in m'n buurt en kom daar dan maar, pak een stopwatch en je gaat zien 12 seconden. je zegt zelf nog ook van van oow ik denk dat die 100 mm bedoelde, dat is meer een belediging. dat jij kippenkracht hebt en zo zwak bent is helemaal jouw probleem. ik die hier niks verkeerd. ik wil gewoon echt meedoen met atletiek wedstrijden en dan winnen. zo te zien weten jullie geen **** van rennen. als je niets weet moet je niks zomaar zeggen. jullie kunnen ook zeker maar 5kg bankdrukken. ik ben gewoon getallenteert. ik wil neit opscheppen en ik schep ook niet op maar als mensen zulke reacties geven dan doe ik wel. maarjah ook heel dom dat jullie daar niet tegen kunnen dat iemand zo snel is. als ik websites had gevonden met de uitslagen van 13 jarige 100 meter sprint dan had je ook allang je bek gehouden. je komt zelf met je domme opmerkingen over 100 meter in 12 seconden. ik ben nog opzoek naar uitlagen en dan diss ik jullie wel zo hard. iets dat normaal is maken jullie onmogelijk terwijl jullie helemaal geen **** over dat weten.
stopwatch? ga spelen fool. dan ren ik em in 9 sec.
post maar een foto van de eletrisch gemeten tijd en je k*nes dr naast.