Fitness Seller

zo snel mogelijk worden

ik weet echt niet wat jij een grote mond vind. als jullie iets niet weten dat is natuurlijk niet erg. wat wel erg is dat als je iets iet niet weet en toch zelf gaat lullen. ik ken wel 3 jongens die even snel zijn, maar ben toch ietsje sneller dan 2 van ze en een is eigenlijk wel precies even snel. als jullie willen er is gewoon een atletiekvereniging in m'n buurt en kom daar dan maar, pak een stopwatch en je gaat zien 12 seconden. je zegt zelf nog ook van van oow ik denk dat die 100 mm bedoelde, dat is meer een belediging. dat jij kippenkracht hebt en zo zwak bent is helemaal jouw probleem. ik die hier niks verkeerd. ik wil gewoon echt meedoen met atletiek wedstrijden en dan winnen. zo te zien weten jullie geen **** van rennen. als je niets weet moet je niks zomaar zeggen. jullie kunnen ook zeker maar 5kg bankdrukken. ik ben gewoon getallenteert. ik wil neit opscheppen en ik schep ook niet op maar als mensen zulke reacties geven dan doe ik wel. maarjah ook heel dom dat jullie daar niet tegen kunnen dat iemand zo snel is. als ik websites had gevonden met de uitslagen van 13 jarige 100 meter sprint dan had je ook allang je bek gehouden. je komt zelf met je domme opmerkingen over 100 meter in 12 seconden. ik ben nog opzoek naar uitlagen en dan diss ik jullie wel zo hard. iets dat normaal is maken jullie onmogelijk terwijl jullie helemaal geen **** over dat weten.

stopwatch? ga spelen fool. dan ren ik em in 9 sec.
post maar een foto van de eletrisch gemeten tijd en je k*nes dr naast.

• Topic Starter Topic Starter
stopwatch? ga spelen fool. dan ren ik em in 9 sec.
post maar een foto van de eletrisch gemeten tijd en je k*nes dr naast.

kijk ej kunt nu niks meer zeggen maar probeert zogenaamd wat nog te verzinnen. stopwach is goed genoeg woor behalve dan als je de cijfers na de komma precies naukeurig wilt. met een stopwatch kun je het heel goed meten. als iemand het in 12,1 of 11,9 doet kan het wel soms uitkomen op 12 ofzo beetje. je kan niks meer verzinnen ik weet daar ben je nog te dom voor, vandaar dit. sommige jongens van 20 geloofden het ook neit helemaal maar ik had het bewezen, ik ging met ze een wedstrijd doen. ben zelf sowieso echt sneller in het begin dan m'n broer maar daarna haalt die me langzaam in.

-ik weet echt niet wat jij een grote mond vind. als jullie iets niet weten dat is natuurlijk niet erg. wat wel erg is dat als je iets niet niet weet en toch zelf gaat lullen.

dat vind ik bijvoorbeeld een grote mond

-als jullie willen er is gewoon een atletiekvereniging in m'n buurt en kom daar dan maar, pak een stopwatch en je gaat zien 12 seconden.

dat worden de traagste 15 seconde van me leven denk ik...

-je zegt zelf nog ook van van oow ik denk dat die 100 mm bedoelde, dat is meer een belediging.

nee hoor, dat waren niet mijn woorden

-dat jij kippenkracht hebt en zo zwak bent is helemaal jouw probleem.

jochie... je zit hier op een bodybuilding/powerlifting forum.. ga alsjeblieft niets zeggen over kippenkracht en zwak zijn

-zo te zien weten jullie geen **** van rennen. als je niets weet moet je niks zomaar zeggen.

rennen? nog nooit gegeten..hoe ziet het eruit?

-jullie kunnen ook zeker maar 5kg bankdrukken.

konden we dat maar...

moet ik nog doorgaan...:rolleyes:

Laatst bewerkt:
kijk ej kunt nu niks meer zeggen maar probeert zogenaamd wat nog te verzinnen. stopwach is goed genoeg woor behalve dan als je de cijfers na de komma precies naukeurig wilt. met een stopwatch kun je het heel goed meten. als iemand het in 12,1 of 11,9 doet kan het wel soms uitkomen op 12 ofzo beetje. je kan niks meer verzinnen ik weet daar ben je nog te dom voor, vandaar dit. sommige jongens van 20 geloofden het ook neit helemaal maar ik had het bewezen, ik ging met ze een wedstrijd doen. ben zelf sowieso echt sneller in het begin dan m'n broer maar daarna haalt die me langzaam in.

aka je broer is even snel als usain bolt?

we hebben het over 100 meter sprint he.. rennend niet op de fiets.

+ stopwatch is niet nauwkeurig.

ik denk dat je bij je atletiek trainer een schema speciaal voor jou kan vragen want jij moet exposieve spieren hebben succes kereltje hi hi

100 kmpu? dés verrektes snel...

ik doe 100 meter in 3 minuten.. ik kan beter voor advies naar jou komen ;)

ik ook!! :o
Het gaat hier toch over de farmer walk eh? (met n stevig stel dumbbells in je potenxd)

o.t, zoals al gezegd explosief trainen, veel squaten, en lekker hard pushen dan!
Zorg zeker dat je die explosiviteit erin houdt tijdens je oefening!
Hier is wel het een en t ander over te vinden hoor :)
good luck!

Als je geholpen wilt worden dan moet je toch echt normaal reageren en al zeker niet een grote mond hebben. Anders lig je hier op dit forum zo eruit! Misschien heb je nog veel te leren.

Graag normaal reageren, Trojan Horse.

100 meter binnen 12 seconden als 13 jarige is trouwens erg ongeloofwaardig, zelfs als het handgeklokt zou zijn.

heh ehb ik nu al een overtreding gemaak. ja kijk als mensen raar reageren enzo kan ik daar niet tegen.

ey man wat is dit, ik ben nog steeds niet geholpen met mijn vraag. weet iemand a.u.b mij te helpen om mijn topsnelheid te verhogen? ik wil mee doen aan 100 meter sprint wedstrijden. 200 meter zou ik ook willen doen. er zijn toch wel fitness oefeningen die je snelheid verhogen toch? want fitness bestaat toch uit cardio en krachttraining ofzo heb ik gehoord.

. je zegt zelf nog ook van van oow ik denk dat die 100 mm bedoelde, dat is meer een belediging. dat jij kippenkracht hebt en zo zwak bent is helemaal jouw probleem. .

sorry man 10mm dan.
echt je moet niet zo op je pik getrapt zijn, ik zit er toch ook niet mee dat ik maar 4kg kan bankdrukken en geen 5 zoals je zegt en dat jij dat er zo hard inwrijft.

ook al is je bewering nog zo nep of niet who cares. als het waar is mooi voor jou maar dan wtf doe je dan op DUTCHBODYBUILDING.com?
ok beetje sport specifiek is harstikke leuk en een hoop die er gebaat bij zullen zijn maar iemand die op die leeftijd zo snel loopt heeft geen advies hier nodig aangezien je daar op veel betere fora voor dat terecht kunt, en dat weet je volgens mij ook dondersgoed.

[Link niet meer beschikbaar]

Kijk hier dan eens!

Dan ga je zeker sneller lopen!:D

Die jongen stelt gewoon een vraag en dan reageren jullie zo ontzettend kinderachtig, dan vind ik het logisch dat hij een grote bek krijgt.
De 100m in 12 sec. is op 13 jarige leeftijd goed mogelijk als je talent hebt, dus ja.
Voor trojan horse:
Het is een korte afstand, dus je moet vooral aan explosieve kracht (witte spieren) winnen. Dat zijn dus ook de spieren die de meeste mensen op dit forum trainen.
Wat je precies moet doen kan ik je niet zo 123 vertellen, omdat als je er echt serieus mee aan de slag wil je gewoon eet en trainschema's moet maken.
Succes!

eindelijk iemand begrijpt me en ook erg bedankt. wat zijn witte spieren? het is wel zo dat 100 en 200 meter sprinters best wel breed zijn, veel breder dan marathon lopers. maar veel dunner dan bodybuilders want moet niet te zwaar zijn he. wat voor eet en train schema moet ik maken? houd er wel rekening mee dat ik binnenkort op voetbal ga. ik hoor ook van mensen eigenlijk dat ik alsof te jong ben voor fitnessen ofzo? ik il ook wel weten of dit echt zo is.

okay whatever je fake stats boeien me niet zo eigelijk...
om sneller te worden @ 100m:
op je start oefenen. veel starts maken dus. veel explosieve sprintjes trekken
weerstand training (bijv: iemand die je tegenhoud met een touw of parachute.)
tegen een berg op sprinten.
verder goed eten en goed rusten etc.

practise is the key. ALS je echt zo goed bent. zou jou trainer je dit ook kunnen vertellen.

eindelijk iemand begrijpt me en ook erg bedankt. wat zijn witte spieren? het is wel zo dat 100 en 200 meter sprinters best wel breed zijn, veel breder dan marathon lopers. maar veel dunner dan bodybuilders want moet niet te zwaar zijn he. wat voor eet en train schema moet ik maken? houd er wel rekening mee dat ik binnenkort op voetbal ga. ik hoor ook van mensen eigenlijk dat ik alsof te jong ben voor fitnessen ofzo? ik il ook wel weten of dit echt zo is.

je bent 13
je sprint de 100 in 12 sec
je gaat op voetbal

iets klopt hier niet?
als dit waar is wat je zegt, wat ik betwijfel, zou je moeten trainen op de 100 meter.
kan je misschien nog wel wat geld in verdienen.

Je kan die drie dingen niet goed met elkaar combineren, anabole zijn slecht voor je ja trouwens, maar je zal er niet dood aangaan. Maar ff o.t. training baart kunst en je zal even moeten googlen wat de beste traininge kunnen zijn voor je witte spieren maar je moet vooral licht blijven.

Terug
Naar boven