XXL Nutrition

zo snel mogelijk worden

Sorry mejong als je echt sneller wilt worden moet je Dope gaan gebruiken !! Enigste oplossing..

ne maar ff sirieus als je gewoon echt ff gaat traine en de volgende dag voel je wel welke spieren moe zijn.. Focus je op die en train die dus kom niet vragen met zal X spier goed zijn voor Y maar wees creatief en kom er zelf agter :)

ooowja op 13 jaar zal treetje Redbull ook wel helpen :) CAFFIENE BOOOST

• Topic Starter Topic Starter
ik ben naar een atletiek vereniging gegaan en vervolgens met een trainer gepraat. ik vroeg of je wel alleen een onderdeel kan doen en dus 100 en 200 meter sprint. ze zei nee vanaf je 15de pas. ik zei ook nog dat ik wel heel snel ben enzo, maar het kan blijkbaar gewoon niet. daarna vroeg ik tips om sneller te kunnen worden. ze zei zelf tegen me dat ik mijn buik en rugspieren moet trainen en natuurlijk rennen. en als ik volwassen ben dan kan ik alle andere oefeningen doen zoals bankdrukken enzo. ze zei ook dat ik op deze leeftijd niks aan beenspier, borst en biceps dus moet doen. ik vroeg ook of ik met electrischbord kan meten. ze zei dat dat alleen in wedstrijden kan en dus moet je lid zijn. ik vroeg ook over de snelste 14 jarigen van nederlend en ze zei ja wat onder de 12 seconden, 11,7 dus zoiets. nou ikd enk ok. had weken geleden een email gestuurd naar een expert van runnersworld maar nu nog steeds niks terug gekregen. ik ga gewoon naar bijvoorbeeld road runners atletiek vereniging daar nog vragen.

Het kan hoor ik kende in mijn atletiektijd (tot mijn 15de) ook enkel kerels die veel sneller waren dan leeftijdsgenoten bij een enkele is dit puur talent maar bij de meesten is dit omdat ze lichamelijk al rijper zijn dan hun leeftijdsgenoten en je ziet dan later als ze moeten gaan doorbreken dat ze maar gemiddeld niet meer zijn.

ik weet echt niet wat jij een grote mond vind. als jullie iets niet weten dat is natuurlijk niet erg. wat wel erg is dat als je iets niet niet weet en toch zelf gaat lullen. ik ken wel 3 jongens die even snel zijn, maar ben toch ietsje sneller dan 2 van ze en een is eigenlijk wel precies even snel. als jullie willen er is gewoon een atletiekvereniging in m'n buurt en kom daar dan maar, pak een stopwatch en je gaat zien 12 seconden. je zegt zelf nog ook van van oow ik denk dat die 100 mm bedoelde, dat is meer een belediging. dat jij kippenkracht hebt en zo zwak bent is helemaal jouw probleem. ik die hier niks verkeerd. ik wil gewoon echt meedoen met atletiek wedstrijden en dan winnen. zo te zien weten jullie geen **** van rennen. als je niets weet moet je niks zomaar zeggen. jullie kunnen ook zeker maar 5kg bankdrukken. ik ben gewoon getallenteert. ik wil neit opscheppen en ik schep ook niet op maar als mensen zulke reacties geven dan doe ik wel. maarjah jullie zijn ook heel dom dat jullie daar niet tegen kunnen dat iemand zo snel is. als ik websites had gevonden met de uitslagen van 13 jarige 100 meter sprint dan had je ook allang je bek gehouden. je komt zelf met je domme opmerkingen over 100 meter in 12 seconden. ik ben nog opzoek naar uitlagen en dan diss ik jullie wel zo hard. iets dat normaal is maken jullie onmogelijk terwijl jullie helemaal geen **** over dat weten.
Als ik jou was zou ik me niet concentreren op het sprinten maar op je Nederlands..

wat een bump weer.

ik weet echt niet wat jij een grote mond vind. als jullie iets niet weten dat is natuurlijk niet erg. wat wel erg is dat als je iets niet niet weet en toch zelf gaat lullen. ik ken wel 3 jongens die even snel zijn, maar ben toch ietsje sneller dan 2 van ze en een is eigenlijk wel precies even snel. als jullie willen er is gewoon een atletiekvereniging in m'n buurt en kom daar dan maar, pak een stopwatch en je gaat zien 12 seconden. je zegt zelf nog ook van van oow ik denk dat die 100 mm bedoelde, dat is meer een belediging. dat jij kippenkracht hebt en zo zwak bent is helemaal jouw probleem. ik die hier niks verkeerd. ik wil gewoon echt meedoen met atletiek wedstrijden en dan winnen. zo te zien weten jullie geen **** van rennen. als je niets weet moet je niks zomaar zeggen. jullie kunnen ook zeker maar 5kg bankdrukken. ik ben gewoon getallenteert. ik wil neit opscheppen en ik schep ook niet op maar als mensen zulke reacties geven dan doe ik wel. maarjah jullie zijn ook heel dom dat jullie daar niet tegen kunnen dat iemand zo snel is. als ik websites had gevonden met de uitslagen van 13 jarige 100 meter sprint dan had je ook allang je bek gehouden. je komt zelf met je domme opmerkingen over 100 meter in 12 seconden. ik ben nog opzoek naar uitlagen en dan diss ik jullie wel zo hard. iets dat normaal is maken jullie onmogelijk terwijl jullie helemaal geen **** over dat weten.

en jij bent 13, yeah right

jongens, we hebben weer een dbb history lol topic erbij

Kerel heb weinig zin om dit hele topic door te lezen... maar je zegt dat je bij een atletiek vereniging traint..... is het dat niet simpeler om je trainer te vragen hoe je sneller wordt?
Neem aan dat ze daar wel verstand van zaken hebben m.b.t sprinten

Kijk de datum die gast heeft waarschijnlijk al 2 olympische medailles op zijn naam staan.

zo 16 nov 2008, 21:08

:P

Hallo allemaal.

Ik zou zelf sneller willen rennen. de laatste keer rende ik 100 in 12 seconden. Kan ik misschien oefeningen doen die mijn topsnelheid verhogen bijv buikspieroefeningen of beenspier? Ben zelf 13, 1,67 m, 53 kg. Ik ben eerlijk gezegd nu de laatste tijd wel duidelijk langzamer geworden en voel dat mijn benen moe zijn. hoe komt dit?

Vraag geld aan je milf (moeder) en koop dit:

http://www.youtube.com/watch?v=bHFD3u7BKGM

Grammetje pep halen. (Y)

Je moet oefeningen gaan uitvoeren die van nature je vermogen aanspreken, in het Engels ook wel 'Power-exercises' genoemd. Deze oefeningen zijn ideaal voor het ontwikkelen van 'snelle/explosieve kracht', ofwel het soort kracht dat je nodig hebt voor een snelle sprint.

Enkele oefeningen:
- Power Clean
- Power Snatch
- Push Press

Grappig dat mensen hier weer gewoon op gaan reageren, die knul is al bijna een jaar niet online geweest :D. 12 seconden is trouwens mogelijk op 13-jarige leeftijd, ik heb dit zelf gezien (8 jaar aan atletiek gedaan). Ik geloof er alleen geen zak van, het was handgeklokt, waarschijnlijk niet op een startschot en hij liep in z'n spijkerbroek. Misschien haalde hij wel een tijd tussen de 13-14 seconden, en ja die 1 of anderhalve seconde maakt veel, heel veel verschil.

Overigens deden wij bij atletiek in de winter aan KT met de focus op squats en power cleans.

Welke noob heeft deze gebumpt? :P

Terug
Naar boven