- Waardering
- 396
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vindt het jammer dat sommige hier met een rotte opmerking komen die mensen hebben inderdaad geen verstand van sprinten

ik snap dat dan niet zo goed. voetbal is toch rennen? atletiek is dan toch ook rennen? of is er iets anders datd an mis gaat.
heb je verder ook enig idee waarom die opmerkingen komen?![]()
die opmerkingen horen gewoon niet te komen. als je verstand van sprinten zou hebben dan zou je het ok vinden 12 seconden. ik had niks verkeerds gezegd maar jullie komen gelijk met rot opmerkingen. als je het niet weet dan ok. je komt gewoon mij beledigen met ow ehh hij bedoeld 100mm. ik weet zelf niet hoe een bmw m5 in elkaar zit dus dan zeg ik niks. je hebt al zovaak gehoord van mensen over deze opmerkingen. door wat komen dan die opmerkingen volgens jouw dan?
ik ben en word sowieso geen profvoetballer. ik wil op atletiek blijven maar wil alleen beter worden met voetbal want dat doe ik soms. dus niet vaak.
je maakte zelf een spelfout want je zei 100 en niet 100m, dat er dan een geintje komt en je je aantrekt als een regelrechte belediging wat het overdamnduidelijk niet is is meer jouw eigen probleem.
daarnaast kom je direct met een eerste post waaruit je direct laat merken dat je ****ed damn uber snel bent voor je leeftijd en dan kom je een paar bbers om advies vragen? dat is gewoon humor of niet? dan kun je grapjes verwachen, vervolgens reageer je zo hoog uit de lucht dat het alleen maar erger word.
maar er is niks loos en er is niemand beledigt, dat maak je er zelf van, je moet wel tegen een klein stootje of geintje kunnen he!
daarnaast is t harstikke leuk dat je zo snel rent, eerlijk waar en dat zonder echte goede begeleiding en hebben we eventueel een toppertje voor nl in de maak, wie weet is alleen maar leuk.
maar blijf erbij dat je dan beter naar specifieke fora kunt gaan die kunnen je veel beter van dienst zijn dan de meesten van ons.
muah is niet eens een geintje hoe je het eerst bedoelde maar nu veranderd in nogenaamd geintje. dit is wel een bbforum maar ik zit ook weer niet op de A12. Je ziet nu al dat er bepaalde mensen hier ervaring hebben me rennen. heb eigenlijk geen sprint forum gevonden of een site die je echt verteld hoe je sneller kan worden met rennen. vandaar hiet uitproberen.
hmm zal wel inderdaad naar atletiek vereniging gaan en meten met eletrischbord. ik deed ook een keer een 100 meter sprintje in 12,8 seconden maar dan zittend zonder startblokken, met mijn nike tiempo voetbalschoen (beetje zwaar), spijkerbroek en wat vermoeide benen. ik zie inderdaad weleens de records van atletiek verenigingen van junior c voor de 100 meter iets van 13 seconden of zelfs meer soms 14 ofzo. die vind ik wel echt amateurs. ik heb ook records bij verenigingen gezien van zelfs 11 seconden! Zie:
http://www.spartaan.net/PHP/index.php5?pagename=Wedstrijdatletiek Clubrecords Jongens C Outdoor
[Link niet meer beschikbaar]
http://www.ra.nl/statistieken/outdoor/cr_outdoor_frameset.htm
14 sec is 25km/u
13 sec is 27,7km/u
12 sec is 30km/u
11 sec is 32,7km/u
9,69 sec is 37,1km/u (43km/u op topsnelheid!)
dit is dan wel gemiddeld, dus niet de topsnelheid. je doet gewoon: afstand delen door de tijd en dan keer 3,6.
Dude stop met lullen en ga er nou gewoon een keer heen.