Fitness Seller

zo snel mogelijk worden

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat je daar zeker nog wel 2 seconden mee kan pakken, doe iedere dag 200 crunches.

hahaha wat grappig maar niet heus. ik ga zelf op de fiets naar sportvereniging enzo. maar fiets dan rustig aan zodat ik daar helemaal niet moe ben. helpen buikspier en beenspier oefeningen je snelheid te verhogen? of is dat alleen voor kracht?

ik gebruik nike air zoom vomero 2 ren schoenen. hebben hele goede demping, grip en zijn lekker, maar natuurlijk zwaarder dan competitie schoenen. ik doe gewoon staand beginnen wat is sneller staand of met die startblokken ofzo. het is wel dat als ik met iemand ga racen harder zal rennen dan alleen, voel ik tenminste. ik deed best wel vaak racen met m'n vriend die even snel is maar voel zelf dat ik wat sneller ren omdat ik echt maximaal druk om wat meer voorruit te komen, zelfde als de tegenstander. ben zelf ook wel beetje verbaasd over me snelheid en wil er dus proberen gebruik van te maken. wie weet. ik ben zelf wel al bijna 14. ik verwacht dat ik later wel onder de 11 seconden zal liggen hopelijk.

maarjah leuk dit allemaal. ik ga anders gewoon met buikspier oefeningen beginnen. heb tot nu toe niks aan dit gesprek gehad. word je door een sterkere buik sneller?

ik krijg een stijve van kerels terwijl jij een vriend heb??:rolleyes:

Graag normaal reageren, Trojan Horse.

100 meter binnen 12 seconden als 13 jarige is trouwens erg ongeloofwaardig, zelfs als het handgeklokt zou zijn.

Toch is het wel te doen.
Liep zelf op mijn 14-15e 12,5 over 100, met ET.

Begrijp niet dat iedereen gelijk zo ****ed up reageert, hij heeft toch een normale vraag?

ik krijg een stijve van kerels terwijl jij een vriend heb??:rolleyes:

ik weet niet hoe jij mij begrijpt en wilt begrijpen. maar je begrijpt me wel alleen moet toch op alles kinderachtig commentaar geven. ben je echt 19 of toch een homo van 12 ofzo die nep doet. ook wel belediging voor 12 jarigen want die gedragen zich gewoon. ik mag namelijk pas fitnessen op m'n 14de dus nog effe paar maanden wachten en dan **** deze hele shit forum. wat een k*t zooi zeg hier. kon al gelijk van de eerste posts al geholpen worden. kijk eens van de eerste posts tot deze. dit is tijd verspilling! ik heb zelf al een heleboel te doen voor school. ik probeer fitness oefeningen te doen om me sneller te maken. weet heus wel dat als je steeds rend al sneller wordt. anders zou ik niet op een fitness forum komen DUHHHH!!! echt dom he!

ik heb van de eerste post tot deze niks verkeerd gezegd. ik probeer gewoon serieus mee te doen aan wedstrijden van atletiek en zo steeds verder groeien. maar er kwamen al zoveel domme reacties van ow euuhh 13 jarige en binne 12 seconde??? hij bedoelt 100mm enzo of dat dat niet kan. ik herhaald egewoon een par keer daarna van dit en dat en zei gewoon uiteindelijk dat het me niks kan schelen maar ik wil sneller worden dus hoe? dan komen weer zo een domme opmerking van een pedo. ow jij hebt een grote mond. bleef zo door gaan tot nu toe.

dit heeft me allemaal tijd gekost voor niets! JEZUS CRISTUS! ik dacht dat ik hier wel veel aan zou hebben.

Toch is het wel te doen.
Liep zelf op mijn 14-15e 12,5 over 100, met ET.

Begrijp niet dat iedereen gelijk zo ****ed up reageert, hij heeft toch een normale vraag?

ja kijk deze mensen denken dat ze zogenaamd lauw zijn of zijn gewoon van die echte ezels die hier niks te zoeken hebben. maar ze zijn gewoon echt zo pussie. echte teering apen. kijk eens van mijn eerste post tot deze. ik heb niks verkeerd gezegd. ik wil gewoon mee doen met wedstrijden en mijn snelheid verhogen. dit heeft me echt teveel tijd gekost! ik dacht dat ik al gelijk geholpen zou worden. wrm zulke domme reacties? zijn jullie echt zo 19 of 20?

je kan sneller worden door explosief te squaten, met een gemiddeld gewicht een stuk of 10 herhalingen te maken per set, dan een half minuut tot een minuut wachten en dan weer een set maken, en dit zoon 10 keer achter elkaar , en doe dat 2 à 3 keer in de week.

maar aangezien je zelf zegt dat je nog niet mag fitnessen omdat je nog geen 14 bent, zien we je over een paar maanden wel terug:)

ik weet niet hoe jij mij begrijpt en wilt begrijpen. maar je begrijpt me wel alleen moet toch op alles kinderachtig commentaar geven. ben je echt 19 of toch een homo van 12 ofzo die nep doet. ook wel belediging voor 12 jarigen want die gedragen zich gewoon. ik mag namelijk pas fitnessen op m'n 14de dus nog effe paar maanden wachten en dan **** deze hele shit forum. wat een k*t zooi zeg hier. kon al gelijk van de eerste posts al geholpen worden. kijk eens van de eerste posts tot deze. dit is tijd verspilling! ik heb zelf al een heleboel te doen voor school. ik probeer fitness oefeningen te doen om me sneller te maken. weet heus wel dat als je steeds rend al sneller wordt. anders zou ik niet op een fitness forum komen DUHHHH!!! echt dom he!

ik heb van de eerste post tot deze niks verkeerd gezegd. ik probeer gewoon serieus mee te doen aan wedstrijden van atletiek en zo steeds verder groeien. maar er kwamen al zoveel domme reacties van ow euuhh 13 jarige en binne 12 seconde??? hij bedoelt 100mm enzo of dat dat niet kan. ik herhaald egewoon een par keer daarna van dit en dat en zei gewoon uiteindelijk dat het me niks kan schelen maar ik wil sneller worden dus hoe? dan komen weer zo een domme opmerking van een pedo. ow jij hebt een grote mond. bleef zo door gaan tot nu toe.

dit heeft me allemaal tijd gekost voor niets! JEZUS CRISTUS! ik dacht dat ik hier wel veel aan zou hebben.

Wat voor schoenen heb je?

auf wiedersehen

we roepen toch alleen maar Epo Epo Epo!

Hey trojan,

Allereerst bescheiden opstellen zou je sieren. In nederland loopt een heel peleton jonge jongens onder de 12s, jouw tijd is goed, maar vermoedelijk niet met elektronische tijdwaarneming gemeten. Die van hun wel. 12s op je 13e is niet 9.69 op je 24e daarvoor moet je de goede ouders hebben, de goede afkomst, de juiste trainingen, de juiste voeding, jaren ervaring en spijtig genoeg voor Bolt ook de juiste dope (das een andere discussie).

Verder zou ik zeggen ga op atletiek, als je op voetbal gaat leer je lopen met een bal. Das ook leuk, maar als je snel wilt sprinten moet je daar niet zijn. Bij een atletiekvereniging is meer kennis aanwezig over je looptechniek en hoe je snel moet lopen. Je moet iemand hebben die jou kan beoordelen en zien. Schema's zijn leuk maar laten jou niet sneller lopen. Laat je daar informeren en spui niet met kennis die ergens hebt opgevangen. Van voetbal krijg je bovendien het verkeerde type spiervezels, omdat een grote component van voetbal toch duursport gedreven is.

Sla kracht nog even over tenzij je het heel specifiek kan maken. Je moet die kracht op de juiste manier kunnen toepassen anders heb je er niks aan.

Ik wens je veel wijsheid bij je keuzes

Hey trojan,

Allereerst bescheiden opstellen zou je sieren. In nederland loopt een heel peleton jonge jongens onder de 12s, jouw tijd is goed, maar vermoedelijk niet met elektronische tijdwaarneming gemeten. Die van hun wel. 12s op je 13e is niet 9.69 op je 24e daarvoor moet je de goede ouders hebben, de goede afkomst, de juiste trainingen, de juiste voeding, jaren ervaring en spijtig genoeg voor Bolt ook de juiste dope (das een andere discussie).

Verder zou ik zeggen ga op atletiek, als je op voetbal gaat leer je lopen met een bal. Das ook leuk, maar als je snel wilt sprinten moet je daar niet zijn. Bij een atletiekvereniging is meer kennis aanwezig over je looptechniek en hoe je snel moet lopen. Je moet iemand hebben die jou kan beoordelen en zien. Schema's zijn leuk maar laten jou niet sneller lopen. Laat je daar informeren en spui niet met kennis die ergens hebt opgevangen. Van voetbal krijg je bovendien het verkeerde type spiervezels, omdat een grote component van voetbal toch duursport gedreven is.

Sla kracht nog even over tenzij je het heel specifiek kan maken. Je moet die kracht op de juiste manier kunnen toepassen anders heb je er niks aan.

Ik wens je veel wijsheid bij je keuzes

zullen buikspier oefeningen niet helpen?

doe je 12sec over 100m? Dan mag je inderdaad wel eens je best gaan doen om sneller te worden! als je nou een jochie van 10 was, oké, maar een beetje een vent rent op zn 13e de 100m wel in 6 sec :P

Kan ik toch gewoon in een atletiekvereniging alleen iets epciaals doen? ik zou dat wel graag willen dat iemand mij nu al gaat trainen.
Ga er gewoon heen en vraag om hun advies, voor alles. Zeg dat je je graag nu al wilt focussen op sprints op de 100 en 200m en laat maar zien wat je kan.

Ga er gewoon heen en vraag om hun advies, voor alles. Zeg dat je je graag nu al wilt focussen op sprints op de 100 en 200m en laat maar zien wat je kan.

dat ga ik dan zeker doen. kan ik daarnaast ook op voetbal zitten? voetbal is dan wel 1x per week training en 1x per week wedstrijd.

dat ga ik dan zeker doen. kan ik daarnaast ook op voetbal zitten? voetbal is dan wel 1x per week training en 1x per week wedstrijd.

Het gaat niet samen... het is kiezen of delen... Kiezen houd in dat je voetbal vergeet en delen houd in dat je nooit sneller zal worden met de 100m...

Wil je de allerbeste worden dan moet je dat aangeven bij je athletiekvereniging en moet je hen duidelijk maken dat je er alles voor over heb om de aller aller beste te worden...

Het gaat niet samen... het is kiezen of delen... Kiezen houd in dat je voetbal vergeet en delen houd in dat je nooit sneller zal worden met de 100m...

Wil je de allerbeste worden dan moet je dat aangeven bij je athletiekvereniging en moet je hen duidelijk maken dat je er alles voor over heb om de aller aller beste te worden...

ik snap dat dan niet zo goed. voetbal is toch rennen? atletiek is dan toch ook rennen? of is er iets anders datd an mis gaat.

Terug
Naar boven