ik weet niet hoe jij mij begrijpt en wilt begrijpen. maar je begrijpt me wel alleen moet toch op alles kinderachtig commentaar geven. ben je echt 19 of toch een homo van 12 ofzo die nep doet. ook wel belediging voor 12 jarigen want die gedragen zich gewoon. ik mag namelijk pas fitnessen op m'n 14de dus nog effe paar maanden wachten en dan **** deze hele shit forum. wat een k*t zooi zeg hier. kon al gelijk van de eerste posts al geholpen worden. kijk eens van de eerste posts tot deze. dit is tijd verspilling! ik heb zelf al een heleboel te doen voor school. ik probeer fitness oefeningen te doen om me sneller te maken. weet heus wel dat als je steeds rend al sneller wordt. anders zou ik niet op een fitness forum komen DUHHHH!!! echt dom he!
ik heb van de eerste post tot deze niks verkeerd gezegd. ik probeer gewoon serieus mee te doen aan wedstrijden van atletiek en zo steeds verder groeien. maar er kwamen al zoveel domme reacties van ow euuhh 13 jarige en binne 12 seconde

hij bedoelt 100mm enzo of dat dat niet kan. ik herhaald egewoon een par keer daarna van dit en dat en zei gewoon uiteindelijk dat het me niks kan schelen maar ik wil sneller worden dus hoe? dan komen weer zo een domme opmerking van een pedo. ow jij hebt een grote mond. bleef zo door gaan tot nu toe.
dit heeft me allemaal tijd gekost voor niets! JEZUS CRISTUS! ik dacht dat ik hier wel veel aan zou hebben.