MuscleMeat

Zoek een nieuwe sportschool in Drachten/Gorredijk/Heerenveen

Folsgare ligt onder de rook van sneek,en verrotte timber,allemaal spul van panatta fantastic allemaal over genomen van onze school met een 1000kg aan olympische schijven en wat ze allemaal zelf al niet hadden.
Dus het is een schitterende school voor de hardcore trainer....

Ik weet het,kwam er zelf tot voor kort ook nog regelmatig.
Was onder de indruk dat de TS nog steeds bodybuilding deed,en voordat doeleinde zijn er betere gyms te vinden!

Was je trouwens al eens in fidnuz wezen kijken? is misschien niet ideaal, maar er is een open squatrack, en dumbbells tot 42 kilo geloof ik, alles vanaf 30 kilo komt binnenkort nieuw heb ik vernomen. als je nog neit bent wezen kijken, zou ik t nog even proberen voor een keer. zit praktisch naast de snelweg, dus wat reistijd is t niet zo moeilijk. schat zon 20 min vanaf centrum drachten als je een beetje doorkacheld

• Topic Starter Topic Starter
Was je trouwens al eens in fidnuz wezen kijken? is misschien niet ideaal, maar er is een open squatrack, en dumbbells tot 42 kilo geloof ik, alles vanaf 30 kilo komt binnenkort nieuw heb ik vernomen. als je nog neit bent wezen kijken, zou ik t nog even proberen voor een keer. zit praktisch naast de snelweg, dus wat reistijd is t niet zo moeilijk. schat zon 20 min vanaf centrum drachten als je een beetje doorkacheld
Jep ben ik al wezen kijken, heb er 1x getraint. Toen ik zag dat het squatrek op een judomat stond heb ik het gemeld en ben er nooit meer geweest. Damn ik ga toch ook niet op een waterbed squatten???. Slecht hok met een onverschillige cioshomo achter de bali...

Ik woon btw. gewoon in Joure dus ik zou er zowieso langs komen. Ik hoorde btw. dat die knaap van Inmotion een tijdelijk onderkomen gaat zoeken, dus wellicht dat ik daar straks ook weer terecht kan.

De sportschool van Jack Zwolle zit dan toch al dicht bij voor je. Die hebben alles.

De sportschool van Jack Zwolle zit dan toch al dicht bij voor je. Die hebben alles.
Ja klopt idd en ik train ook al in Sneek nu, maar ik zou het wel makkelijk vinden als het op de route huis-werk ligt zodat ik nog niet extra hoef te reizen:)

begrijpelijk. en die cios lui zijn nogal irritant. maar was al lang blij dat er uberhaupt een gym was met een squatrack in dit gat. dus ik blijf er nog ff. tis wennen, maar wel te doen. judomat is trouwens vervangen door een nieuwe vloerbedekking.

begrijpelijk. en die cios lui zijn nogal irritant. maar was al lang blij dat er uberhaupt een gym was met een squatrack in dit gat. dus ik blijf er nog ff. tis wennen, maar wel te doen. judomat is trouwens vervangen door een nieuwe vloerbedekking.
Oke en daar ligt niks onder dan? Nu in principe een harde vloer dan?

Terug
Naar boven