MuscleMeat

Zoek een shake

Bezoekers in dit topic

C.jasper93

Novice
Lid geworden
5 feb 2018
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
72kg
Vetpercentage
13%
Hallo iedereen

Ben hier nieuw zoek eigenlijk een shake die mij wa een tikkeltje verder zet en properder. Ben nu 4a5 jaar aan het trainen woog toen 57 en nu schommel ik tussen de 70a 75kg, ik moet wel zeggen ik eet alles wat ik wil en kom niks bij
 
Whey + havermout + pindakaas!
 
IMG_20180205_232013.jpg
IMG_20180205_231921.jpg
zo zie ik er nu uit
 
Als je niet zwaarder word...meer eten!
 
Meer eten dan je wilt :)
 
Een shake op zich gaat niet veel doen om je verder te zetten. De extra calorieen ervan eventueel wel. Maar die kan je ook uit gewone voeding halen

Wil je persé een shake, Dan zijn er genoeg om uit te kiezen en zo belangrijk is die keuze nu ook weer niet.
 
Misschien gewoon je voeding eens goed op een rijtje zetten.

Lees deze sticky even door dan zal je ook meer duidelijk worden.
Sticky - Geupdatet excel voedingsschema

Een shake kan je prima zelf maken. Die hoef je niet te kopen.
Wat 040B zegt is een leuke basisshake.. kan je ook nog (eventueel) eiwitpoeder aan toevoegen, banaan (ander fruit), pitten en zaden of noten etc.
 
Banshee klopt ben 20kg bij gekomen maar voor de moment blijf ik stilstaan en ik eet al veel ongeveer 2000 a 2500cal
 
Banshee klopt ben 20kg bij gekomen maar voor de moment blijf ik stilstaan en ik eet al veel ongeveer 2000 a 2500cal

ga maar eens op 3000 zitten.. tussen 2000 en 2500 zit overigens een groot verschil... ga eens fatsoenlijk bijhouden wat je eet...
 
Camelus zal is proberen mijn eten naar 3000cal tegaan
 
Banshee klopt ben 20kg bij gekomen maar voor de moment blijf ik stilstaan en ik eet al veel ongeveer 2000 a 2500cal
das net zoveel als mijn ontbijt en ochtend maaltijd... :o echt best wel weinig moet ik zeggen.
Dus uppen je voeding.

En als je niet weet hoe post dan je voeding eens.. dan kunnen we gericht tips geven om je kcal omhoog te krijgen.
 
hou je kcal dagelijks bij en weeg jezelf elke dag, kom je niet aan gemiddeld per week dan gooi je je kcal omhoog. shakie gaat je niet veel helpen
 
voor de moment blijf ik stilstaan en ik eet al veel ongeveer 2000 a 2500cal
Veel??? Ik ben even zwaar en moet meer dan 4000 KCal eten om aan te komen. Meer eten dus.
 
Banshee klopt ben 20kg bij gekomen maar voor de moment blijf ik stilstaan en ik eet al veel ongeveer 2000 a 2500cal

2500 is niets... Dat is het onderhoud van de gemiddelde gezonde jonge vent die met zijn luie reet in de zetel plakt.
Ga eens op 3000 en CONSEQUENT 3000 aanhouden. Dat zal wel een hoop schelen.
En van daaruit bijsturen naargelang de evolutie of het gebrek daaraan...
 
300ML amandelmelk 100g QATs 50g blauwe bessen 30g pindakaas 14g mct olie 30g whey 754kcal gelijk bij opstaan :trollface:
 
Ts is inmiddels een maand niet meer online geweest..
 
Back
Naar boven