Fitness Seller

Zomer komt er aan....

Falstyr

Competitive Bodybuilder
Waardering
82
Lengte
1m78
Massa
126kg
De zomer komt er aan en dus is het tijd om wat aan me vet te doen. Ik wil graag advies voor een schema om me 6pack te shower. Schema moet armen en borst hebben. rug hoeft niet, want dat ziet toch niemand...

*kijkt om zich heen*

aahhh crap. Verkeerd forum.

In dat geval. De zomer komt er aan en ik vind het zonde om dan alleen maar binnen te sporten. Graag zou ik wat meer kracht werk doen in de open lucht en wellicht wat ervaring op doen qua Strongman/Highland onderdelen. Ik woon in de randstad en heb deze zaken niet echt bepaald binnen hand bereik. Ben ook vrij nieuw in deze tak qua sport.

Dus ik hoopte of iemand hier wat suggesties zou kunnen aanreiken hoe ik dit het beste zou kunnen aanpakken. Enige wat ik kan bedenken is een houten slee pakken, paal er in rammen en met gewicht vol laden. Dan op een nabij gelegen parkeerplaats lekker trekken, duwen en rennen er mee.

farmers kopen/laten maken ---> zie strongman equipment topic

Kun je iets specifieker zijn dan "in de randstad"?

• Topic Starter Topic Starter
Ik woon in Zwijndrecht. Dat ligt in Zuid-holland pal naast Dordrecht en 20-30mins met trein van Rotterdam.

Thuis heb ik beperkte opslag. Woon in een flat dus moet alles kwijt in een kleine stalling beneden. Farmers is wellicht wat. Kan gewoon op en neer het plein lopen hier. De weg is alles behalve glad en daarom zal een slee niet gaan.

Zat ook te denken om in Ridderkerk een keer mee te trainen met de strongman spullen daar, maar is zo'n 45-60mins met openbaar vervoer dus zal ik niet snel doen tenzij er een dagje uit van gemaakt wordt.

Kijkerdekijk, mocht je nou een keer willen highlanden, ik oefen elke weekend in de merwelanden bij Dordt. Zo ongeveer naast de biesbosch waterbus halte. En aangezien ik een auto heb kan ik je ook nog wel een keer op komen pikken, woon in Sliedrecht.

Heb geen caber, maar de rest wel.

Kijkerdekijk, mocht je nou een keer willen highlanden, ik oefen elke weekend in de merwelanden bij Dordt. Zo ongeveer naast de biesbosch waterbus halte. En aangezien ik een auto heb kan ik je ook nog wel een keer op komen pikken, woon in Sliedrecht.

Heb geen caber, maar de rest wel.

Dat zou erg stoer zijn. Heb op vakantie in Schotland met highlanders een training mee gedaan. Boomstam werpen was erg stoer om te proberen...ook al was het maar een trainingsboompje van hen hehe. Zeg maar wanneer het zou uitkomen. Heb voorlopig tijd zat :D

En Ridderkerk is een optie, maar zoals eerder vermeld ga ik dan niet heen en weer om even een uurtje te sporten. Zou er dan een dag deel uit van maken anders is het qua reistijd niet echt interessant.

Sjah, de boomstam is dan dus wel juist wat ik niet heb :o

Als ik het goed herinner staan er genoeg bomen die we kunnen omhakken ;)

En Ridderkerk is een optie, maar zoals eerder vermeld ga ik dan niet heen en weer om even een uurtje te sporten. Zou er dan een dag deel uit van maken anders is het qua reistijd niet echt interessant.

gast. ik kom uit ambacht, en het is echt maar net in ridderkerk, vanaf mijn huis rij ik er 8 minuten over... als jij in de buurt van de molenvliet oid woont doe je er waarschijnlijk ook 8 minuten over... top gym is echt vlakbij... als je aan de andere kant van zwijndrecht woont rij je er misschien 5 minuten langer over.... kleine moeite voor een potige training, want geloof me, daar zijn ze (/we) echt niet met een uurtje klaar met trainen....

Rij je dan met een fiets? Ik heb geen auto namelijk dus ben afhankelijk van fiets/ov.
Woon bij winkelcentrum Kort Ambacht/dijk - trein station Zwijndrecht. Dus is wel stukje fietsen voor mij vermoed ik?

Rij je dan met een fiets? Ik heb geen auto namelijk dus ben afhankelijk van fiets/ov.
Woon bij winkelcentrum Kort Ambacht/dijk. Dus is wel stukje fietsen voor mij vermoed ik.

mmmmm ja ik had het over met de auto inderdaad. fietsen ben je denk ik wel een half uurtje onderweg vanaf kort ambacht... voordeel daar van is wel dat je gelijk opgewarmt bent.. maar met de fiets kan je ook wel overal lekker tussendoor

maar nogmaals, het is echt maar net ridderkerk in en je bent er al

hier heb je het adres:
Oosterparkweg 35A
2985 SX, Ridderkerk

voer em via google ff in op een routeplanner (tip: eentje waar bij je ook fiets routes kan zien) en je weet genoeg ;)

8.7km op de fiets. Ik ga hier meteen de dijk op en kom ga door Ambach. Bij Ridderkerk Zuid van de dijk af en stukje door de straten. Moet even nieuwe banden met profiel regelen hehe.

Is ongeveer 20-25mins fietsen voor een gemiddeld persoon. Voor mij is dat 35mins + de eerste keer zoeken. Zal er een uur voor uit trekken. dan :P

half uurtje i guess? geen idee hoe hard jij gemiddeld fietst, bij mij zit er altijd een redelijk tempo in (ik ben dan ook bekaf als ik vanaf ambacht naar station zwijndrecht moet fietsen whehehe)

Dude, naar mijn werk fietsen is 11 km ofzo en dat doe ik binnen een half uur inclusief die hoerenbrug bij Papendrecht :D

Voor een traininkje in Ridderkerk moet dat dus wel lukken lijkt me, hoewel ik me voor kan stellen dat het op de terugweg wat langer duurt, kekekeke ^__^

Ga je gewoon komende twee weken in Ridderkerk trainen en gaan we de week daarna Highlanden, Meimaand Feestmaand :D

Pff 20-30 minuten fietsen, waar hebben we het over, dat doe je toch gewoon om in een hardcore gym te trainen.

Of ben ik nu gek.

Jij bent helemaal wicked!

Ik loop op het moment elke dag 10km met wat gewicht in rugzak als het lekker weer is. Maar fietsen...bleh... Heb in het verleden naar rotterdam gefietst, ook naar de Kinderdijk en terug dus ook over een zekere h**ren brug. Af en toe stuk fietsen voor training in Ridderkerk no prop, maar heb geen zin meer om dagelijks zulke afstanden te fietsen hehe.

@Unclez
Komende weekenden wat training gepland in sportscholen met wat gasten. Maar voor de zomer maanden zat ik inderdaad te denken om door de weeks Dynamic/Repetitive effort werk te doen (3 dagen) en in de weekenden Highland of Strongman. Net wat me het meest bevalt na ze geprobeerd te hebben :)

Lijkt me een goede oplossing :D

Plunjezak vullen met zand en daar een stuk mee gaan lopen is misschien ook wel wat voor jou

Terug
Naar boven