Fitness Seller

Zondag in Brussel: MARS tegen Marrakesh!

• Topic Starter Topic Starter
je ziet wel hoe goed het werkt in Amerika

Dus er moet een hek om “Europa”, of om elk individueel land?

je ziet wel hoe goed het werkt in Amerika
giphy.gif

Jonges, jongens, laat even in het midden of het in Amerika wel of niet werkt, ik ben wel benieuwd naar de uitvoering hier in Europa.

In hoeverre is de vergrijzing een probleem als er steeds meer jobs (zullen) verdwijnen door automatisering? :thinking:

Ik word wel een beetje moe van het 'jobs die Belgen/Nederlanders niet willen doen'-argument. Waar is dat dan op gebaseerd?

Ik word wel een beetje moe van het 'jobs die Belgen/Nederlanders niet willen doen'-argument. Waar is dat dan op gebaseerd?
nergens op , goed voorbeeld is de bouwsector .
Jaarlijks kiezen nog steeds een groot aantal voor bv een opleiding timmeren/metselen etc , en toch neemt het aantal oost europeese medewerkers in dergelijke sectoren toe

nergens op , goed voorbeeld is de bouwsector .
Jaarlijks kiezen nog steeds een groot aantal voor bv een opleiding timmeren/metselen etc , en toch neemt het aantal oost europeese medewerkers in dergelijke sectoren toe

ik moet toch eerlijk bekennen dat ik graag met Polen samenwerk ,ze accepteren gezag ,hebben inzicht,zijn inventief en zeuren niet zo snel als de gemiddelde Nederlander,

en ja, ik weet dat er in de tuinbouw veel zuip /tokkie Polen werken dus ze zijn absoluut niet allemaal even heilig ,maar die worden in ons vak binnen een week vervangen ,no problemo,

opvallende eigenschappen zijn onder meer hun galgenhumor,zelfspot en trots ,

mijn kinderen spelen trouwens ook veel met Poolse kinderen in de straat , zijn zonder uitzondering beleefd en netjes ,ik word na al die jaren nog steeds aangesproken met meneer Vieze Jij :roflol:

Ik lach altijd met mijne maat die bouwkundig ingenieur studeert dat hij Pools moet leren :roflol:

Terug
Naar boven