AndroidHealthClinic

Zondag in Brussel: MARS tegen Marrakesh!

tenor.gif

Nee, Boforli

Veel landen waar vluchtelingen vandaan komen zijn helemaal leeg geplunderd van grondstoffen of voor een groot deel met de grond gelijk gemaakt door toedoen van het Westen en daar heeft geen haan naar gekraaid. Toen de dictators van hun troon werden gestoot stond het merendeel te juigen, want de zogenaamde democratie zoals we die in het Westen kennen moesten we ook opleggen aan het Midden-Oosten, terwijl het eigenlijk alleen maar om de grondstoffen ging en worden die landen nu gebruikt als een schaakbord tussen andere landen die hun machtsvertoon graag laten zien op andermans grondgebied.
Als het Westen zich niet bemoeit hadden met die landen, was er van zoveel vluchtelingen geen sprake. Als het Westen/Rusland/China zowat niet heel Afrika leegroofd van hun grondstoffen dan waren de voorzieningen in die landen wellicht beter geweest.

Het mes snijdt aan 2 kanten en je kan niet alleen profiteren van alles wat zich in het verleden heeft afgespeeld. De rekening komt altijd later ;)
Goede punten.

@nannan , ik vraag me af of jij volgens de @Derksen normering een kandidaat bent voor verplichte sterilisatie.
Volksvermaak tijdens de donkere dagen is ook iets waard.

De TS is weer een schoolvoorbeeld van hoe de beeldvorming van rechts en domme tokkies blijft bestaan. Bij iedere demonstratie staat vooraan weer een of andere hooligan met kisten en een hakenkruis te schreeuwen.

@nannan als je echt een revolutie wilt, zoek dan steun bij de middengroep. Denk verkiezingen ipv Bierhall putsch.

Maar ik vrees dat jij het niet in je hebt om meer te doen dan schreeuwen.

Hier hoef je iig niet te schreeuwen.

Terug open maar het is net zo snel terug gesloten dus hou het netjes.

• Topic Starter Topic Starter
met dank aan Sanca Claus :thumbup:

de argumenten lijken me duidelijk , valt niks aan toe te voegen ,of je meedoet of niet moet je zelf weten , wij zullen er zeker zijn , jullie gaan nog blij zijn dat jullie patriotten gelijk ons hebben die ons onze vrijheid en onze rechten terug zullen brengen

Mensen zoals jij schuilen meer achter vrijheid en rechtsgelijkheid dan het daadwerkelijk voor het goede te gebruiken.

Sluit het topic nu maar weer :piraat:

typische reactie van antifa , ik ga hier nog niet meer verder op in ,jullie missen een paar hersenkronkels waardoor jullie de realiteit niet inzien, maar wij geven nooit op,nationalisme zal overheersen !
Als nationalist wil ik me graag van deze man distantiëren

Terug
Naar boven