AndroidHealthClinic

Zondag in Brussel: MARS tegen Marrakesh!

als vlaams belang nu niet aan de macht gaat komen verhuis ik naar jullie ,in nederland ,waar wiilders minister president wordt :thumbup:
Vlaams Belang :roflol: Wilders zal ook geen minister-president worden vrees ik. :emo:
Denk dat Vlaanderen beter zou passen bij Nederland dan bij Wallonië maar laten we voorlopig het nog maar zo houden we zijn nog geen 200 jaar onafhankelijk :roflol:

:no:

Vlaanderen is rechts, Nederland links.

• Topic Starter Topic Starter
Zondag ga je met de extreem rechtse fascisten betogen en nu maak je reclame voor de linkse vakbonden. Je bent nog stommer dan ik dacht. Wat heb je eigenlijk gestudeerd? Lagere school? Lager middelbaar?

als je niet tegen de roids kan,moet je eraf blijven stukske vuil dat je bent. Anders kom je maar eens langs in brussel zondag,zullen we eens afspreken daar... stoer achter je computerke maar in echt niks. We zullen ons standpunten eens in je hoofd inprenten daar

als je niet tegen de roids kan,moet je eraf blijven stukske vuil dat je bent. Anders kom je maar eens langs in brussel zondag,zullen we eens afspreken daar... stoer achter je computerke maar in echt niks. We zullen ons standpunten eens in je hoofd inprenten daar

:roflol:

Loser

stoere linkse mannetjes van antifa hier,de echte fascisten,lafaards

Ga jij lekker met je vriendjes naar Marrakesh om daar te demonstreren.

Marx had gewoon gelijk, als je dat niet ziet ben je gewoon dom. En migranten hebben we gewoon nodig met de vergrijzing.

eens zien als je nog zo praat als ze je eens goed verkrachten met een man of 10 ,of je eigen dochter die mishandelt en verkracht wordt door een man of 10

typische reactie van antifa , ik ga hier nog niet meer verder op in ,jullie missen een paar hersenkronkels waardoor jullie de realiteit niet inzien, maar wij geven nooit op,nationalisme zal overheersen !

foto's zeggen genoeg oever jullie

nmiiovtbfbz11.jpg

Veel landen waar vluchtelingen vandaan komen zijn helemaal leeg geplunderd van grondstoffen of voor een groot deel met de grond gelijk gemaakt door toedoen van het Westen en daar heeft geen haan naar gekraaid. Toen de dictators van hun troon werden gestoot stond het merendeel te juigen, want de zogenaamde democratie zoals we die in het Westen kennen moesten we ook opleggen aan het Midden-Oosten, terwijl het eigenlijk alleen maar om de grondstoffen ging en worden die landen nu gebruikt als een schaakbord tussen andere landen die hun machtsvertoon graag laten zien op andermans grondgebied.
Als het Westen zich niet bemoeit hadden met die landen, was er van zoveel vluchtelingen geen sprake. Als het Westen/Rusland/China zowat niet heel Afrika leegroofd van hun grondstoffen dan waren de voorzieningen in die landen wellicht beter geweest.

Het mes snijdt aan 2 kanten en je kan niet alleen profiteren van alles wat zich in het verleden heeft afgespeeld. De rekening komt altijd later ;)

typische reactie van antifa , ik ga hier nog niet meer verder op in ,jullie missen een paar hersenkronkels waardoor jullie de realiteit niet inzien, maar wij geven nooit op,nationalisme zal overheersen !
Ok doeeei, veel plezier zondag :hello:

eens zien als je nog zo praat als ze je eens goed verkrachten met een man of 10 ,of je eigen dochter die mishandelt en verkracht wordt door een man of 10
Hou je fantasieen voor je man, niet iedereen hoeft te weten dat jij graag verkracht wil worden door 10 man.

Terug
Naar boven