AndroidHealthClinic

Zondag in Brussel: MARS tegen Marrakesh!

Volgens hun eigen FB pagina zin het er nu 12.000.

• Topic Starter Topic Starter
zeker en vast , en in parijs gaan ze zaterdag een coupe plegen op macron en het paleis ,vive le revolution !

wil je meekomen roeifanaat,zal je wel oppikken als je wilt ?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

peeters wordt maar weer eens op zijn plaats gezet en heeft zoals altijd geen reactie

dit is hoe een leider hoort te zijn , beste leider van de hele wereld

After Congress Refuses Trump’s Border Wall, He Responds With Military Order

Nou beste leider zou ik hem niet noemen als je zijn klimaatpolitiek, economisch gekloot en onnozele tweets mee in beschouwing neemt.

Je bent wel heel populistisch ingesteld en levert geen argumenten dus denk niet dat iemand een moer geeft om je posts laat staan mee betogen. Mij moet je alleszins niet verwachten.

de argumenten lijken me duidelijk , valt niks aan toe te voegen ,of je meedoet of niet moet je zelf weten , wij zullen er zeker zijn , jullie gaan nog blij zijn dat jullie patriotten gelijk ons hebben die ons onze vrijheid en onze rechten terug zullen brengen

48385714_1036886513149594_1759770194206523392_n.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent-bru2-1.jpg

zeker en vast , en in parijs gaan ze zaterdag een coupe plegen op macron en het paleis ,vive le revolution !

Wel met guillotine toch

wil je meekomen roeifanaat,zal je wel oppikken als je wilt ?

Mag van mama niet met vreemde in de auto stappen .

En ik zou ook na drie minuten gelyncht worden omdat 1. ik m'n mond niet kan houden en 2. als de betogers net als u zijn zij niet open zullen staan voor een iets genuanceerdere blik op zaken

de argumenten lijken me duidelijk , valt niks aan toe te voegen ,of je meedoet of niet moet je zelf weten , wij zullen er zeker zijn , jullie gaan nog blij zijn dat jullie patriotten gelijk ons hebben die ons onze vrijheid en onze rechten terug zullen brengen
Terugbrengen naar wanneer? België heeft nooit veel voorgesteld. We bestaan nog maar 200 jaar en het draait hier vierkant.
Nee niet echt want nationalisme beschouw ik als een eigenschap van idioten. Patriottisme is wel ok maar die grens steek jij ver voorbij. ( moest even het verschil toch googlen moet ik toegeven)

morgen trouwens nationale staking van alle vakbonden doorheen heel belgie,belgie wordt plat gelegd

Inkt handtekening Marrakeshpact amper droog, of eerste censuur al van kracht: geen “Marrakeshcoalitie” meer zeggen!

Foto: Geert Wilders zal niet zwijgen, zo bezweert de PVV-leider op Twitter op 5 november. Bron: Wilders / Twitter.
Door Tim Engelbart 10 december 2018

Het is gebeurd. Nederland heeft ingestemd met het Marrakeshpact en daarmee is het een feit geworden: vanaf nu zijn we gebonden aan de regels die dit pact ons zogenaamd “vrijblijvend” oplegt. Hoe vrijblijvend dat is, zien we meteen al in België. Ook dat land heeft ingestemd, en de eerste censuur ten gunste van migranten wordt al doorgevoerd door de politiek. Wie vanaf nu de term “Marrakeshcoalitie” gebruikt, die maakt zich schuldig aan “verspreiding van een subliminaal antimigrantendiscours”.

Zo, Nederland heeft ingestemd met het pro-open grenzenverdrag dat is gaan luisteren naar de naam Marrakeshpact. En ook buurland België heeft na de nodige politieke strijd steun uitgesproken. Eén van de clausules waarin beide landen zich hebben verbonden, is het gebod om de media te zuiveren van ‘onethische verslaggeving’ door journalisten ‘gevoelig te maken’ voor ‘migratie-gerelateerde issues’ (pagina 24).

In België zijn ze daar alvast mee begonnen. Daar werd de migratiesceptische coalitiepartner N-VA geloosd, zodat het pro-migratiesmaldeel van het kabinet gewoon ‘Marrakesh’ kon tekenen. De N-VA is inmiddels een oppositiepartij geworden, en refereert aan de overgebleven partijen als de “Marrakeshcoalitie”. Aardig gevonden, natuurlijk.

Die term moet onmiddellijk in de ban, zo beargumenteert OpenVLD-bestuurslid Thomas Leys. Het is “framing” en “subliminaal antimigrantendiscours”. Wie deze term hanteert bezig “schuldig taalgebruik”. De sociaal-liberale partij, één van de overgebleven coalitiepartners, doet daarmee braaf wat het Marrakeshpact vraagt, namelijk: stemmen die kritisch zijn op migratie wegdrukken. Bravo, hoor!

Bijlagen

48359869_2191704707771428_3558206961071685632_n.jpg?_nc_cat=103&_nc_ht=scontent-bru2-1.jpg

Moet je hiervoor nu 48 jaar hebben rondgelopen op de aarde? Had je toch wel wat wijzer mogen worden dan dit. Was trouwens al vergeten dat jij ook die figuur was met die enveloppe. Beetje kansloos man.

Oké bij nader inzien, als jullie terug worden gedacht naar hoe het vroeger was en weer deel worden van Nederland ben ik best voor
Denk dat Vlaanderen beter zou passen bij Nederland dan bij Wallonië maar laten we voorlopig het nog maar zo houden we zijn nog geen 200 jaar onafhankelijk :roflol:

als vlaams belang nu niet aan de macht gaat komen verhuis ik naar jullie ,in nederland ,waar wiilders minister president wordt :thumbup:

Vuile hypocriet, dan ben je niets beter dan de migranten die jij wilt weren.

Terug
Naar boven