Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit is hoe een leider hoort te zijn , beste leider van de hele wereld
After Congress Refuses Trump’s Border Wall, He Responds With Military Order
zeker en vast , en in parijs gaan ze zaterdag een coupe plegen op macron en het paleis ,vive le revolution !
wil je meekomen roeifanaat,zal je wel oppikken als je wilt ?
Terugbrengen naar wanneer? België heeft nooit veel voorgesteld. We bestaan nog maar 200 jaar en het draait hier vierkant.de argumenten lijken me duidelijk , valt niks aan toe te voegen ,of je meedoet of niet moet je zelf weten , wij zullen er zeker zijn , jullie gaan nog blij zijn dat jullie patriotten gelijk ons hebben die ons onze vrijheid en onze rechten terug zullen brengen
Nee niet echt want nationalisme beschouw ik als een eigenschap van idioten. Patriottisme is wel ok maar die grens steek jij ver voorbij. ( moest even het verschil toch googlen moet ik toegeven)de argumenten lijken me duidelijk , valt niks aan toe te voegen ,of je meedoet of niet moet je zelf weten , wij zullen er zeker zijn , jullie gaan nog blij zijn dat jullie patriotten gelijk ons hebben die ons onze vrijheid en onze rechten terug zullen brengen
Terugbrengen naar wanneer? België heeft nooit veel voorgesteld.
Moet je hiervoor nu 48 jaar hebben rondgelopen op de aarde? Had je toch wel wat wijzer mogen worden dan dit. Was trouwens al vergeten dat jij ook die figuur was met die enveloppe. Beetje kansloos man.

Denk dat Vlaanderen beter zou passen bij Nederland dan bij Wallonië maar laten we voorlopig het nog maar zo houden we zijn nog geen 200 jaar onafhankelijkOké bij nader inzien, als jullie terug worden gedacht naar hoe het vroeger was en weer deel worden van Nederland ben ik best voor