Fitness Seller

Zondag in Brussel: MARS tegen Marrakesh!

Belgen accepteren gaat mij net iets te ver.
giphy.gif

Ja, ergens moet je een grens trekken. En die grens trek ik bij Belgen, zeker als ze €1600 met de post middels een enveloppe versturen.

Wees blij, twas naar NL dat hij het stuurde. Tis eens iets anders: Een potentiële migrant die je land rijker maakt ;)

paragraaf 21. Daarin staat dat ‘meer en gevarieerder wegen gevonden moeten worden voor veilige, geordende en reguliere migratie’.

@nannan, spijtig man. Je migratie plan gaat hem niet worden als jullie zo protesteren tegen dit pact

zeker en vast , en in parijs gaan ze zaterdag een coupe plegen op macron en het paleis ,vive le revolution !
Vive la révolution. Een coup plegen. Een coupe is nog wat anders.
Je hebt in deze discussie nog niets zinnigs gezegd. Dat verwondert mij dan ook niet dat jij die gast was die bijna 2000 euro in een enveloppe had verzonden naar een dubieuze internetverkoper en dan verwonderd was dat je enveloppe verdwenen was. Je stond waarschijnlijk ook helemaal achteraan wanneer ze het verstand uitgedeeld hebben.

morgen trouwens nationale staking van alle vakbonden doorheen heel belgie,belgie wordt plat gelegd
Zondag ga je met de extreem rechtse fascisten betogen en nu maak je reclame voor de linkse vakbonden. Je bent nog stommer dan ik dacht. Wat heb je eigenlijk gestudeerd? Lagere school? Lager middelbaar?

Je zou nog gaan hopen dat het een troll is, maar ik vrees het ergste.

Hey, hebben jullie Eigen kweek al eens gekeken? Is een vlaamse serie op netflix. Erg grappig :D

Terug
Naar boven