MuscleMeat

Zou jij dit kunnen ?

Ik heb 2 girls 1 cup gekeken zonder met m'n ogen te knipperen en ik heb zelfs 1 guy 1 cup gezien zonder er nachtmerries aan over te houden, maar dit filmpje ga ik niet eens openen.

Ik zou de persoon die dit gedaan heeft gemakkelijk kunnen vermoorden ja.

als ik daar bij was, zou ik kijken of die het serieus ging doen, en dan me geweer pakken en de filmers en de persoon die de hond naar beneden gooit kapot schieten.. dieren kunnen niks terug doen, je bent echt te laag als je zulke stunts uithaalt..

Doe het gewoon niet. Wie is de mens om te bepalen over leven en dood van een dier? dit is een teken van zwakte.

Waar slaat dat nu weer op, als je een ziek beestje hebt wat maakt het dan uit of je hem afmaakt door van een flat van 12 hoog te gooien, of dat je hem langzaam z'n ziekte uit laat lijden. Niks zwaks aan, het is gewoon een bezitting waar mensen vaak meer waarde aan hechten dan andere dingen.

Aach man dat gehuil van die hond gaat dwars door mn kop
jezus

en dat beest huilen aan einde
wat een kk kinderen gooi hun erAF zulke mensen mogen dood

Wat een laag bij de gronds tyfustuig is dat zeg, je ziet het maar gelooft het gewoon niet.
Deze gasten moet je gewoon echt helemaal lens slaan.

Moet je eens op het fok forum kijken, de helft loopt daar die gestoorde gek te verdedigen.

Onder het mom van "een dier is minder waard dan eens mens" en "vliegen sla je ook dood en dat mag wel" Haha serieus zwaar kansloos wat je daar tegenkomt.. Echt volk wat nooit achter de computer vandaan komt en wat binnen een paar jaar een seriemoordenaar wordt op een school.

Omg. Hopen dat die monsters herkent worden door iemand en zwaar gestraft worden. Dat arme dier leefde nog :(

Ik hoop echt iemand een keer zo'n stunt voor mijn ogen uit te zien halen zodat ik em helemaal de kk in kan trappen en dat dan vervolgens op het internet te zetten.

Waar slaat dat nu weer op, als je een ziek beestje hebt wat maakt het dan uit of je hem afmaakt door van een flat van 12 hoog te gooien, of dat je hem langzaam z'n ziekte uit laat lijden. Niks zwaks aan, het is gewoon een bezitting waar mensen vaak meer waarde aan hechten dan andere dingen.
Je kan het wel op een iets respectvollere manier doen. Als dat beest echt terminaal ziek is kan je hem gewoon een kogel door de kop schieten of een spuitje geven. Hem van een flatgebouw gooien zodat hij niet meteen dood is en zwaar afziet, dat filmen, ermee lachen en er trots op zijn is toch nog iets anders.

Deze was/is niet ziek. Gewoon losers die dit deden voor de fun.

En als het ziek en en veel lijd, laat dan een spuitje zetten. Wie gaat nu een hond van 12 hoog gooien :rolleyes: straks leeft hij nog. Dan kan je nog beter zijn kop eraf haken met een bijl, klinkt cruw maar als je em uit zijn lijden wilt verlossen is dat beter dan een beetje gooie ermee.

:roflol: mong**l.

hey wat goed de arme beest leeft nog. Je ziet ook fotos van hem bij de doc :)

Als straf moeten ze de hond de ballen van die verrekte mogool laten afbijten zodat die zijn mislukte genen niet door geeft aan de volgende generatie.

wat the fok bezielen toch zulke mensen??? echt te triest voor woorden.

Lekker, net thuis van nachtdienst en voor 't pitten nog even snel online dacht ik, staat dit op m'n netvlies en dat gehuil in m'n gedachten bij 't inslapen. Zo'n gast moet te traceren zijn.

Dat arme hondje. :( :(
en dan hopen dat 'de verkeerde mensen' hem eerst vinden!

Zou ik het kunnen, nooit van me leven.

Wat ik wel zou kunnen is hem zijn ogen uit steken, castreren, opsluiten in mijn kelder en hem 1 jaar lang dagelijks verkrachten met mijn bezemsteel.. geen moeite mee

Owja en na dat jaar laat ik hem verslinden door een groep wilde honden:D

Moet je eens op het fok forum kijken, de helft loopt daar die gestoorde gek te verdedigen.

Onder het mom van "een dier is minder waard dan eens mens" en "vliegen sla je ook dood en dat mag wel" Haha serieus zwaar kansloos wat je daar tegenkomt.. Echt volk wat nooit achter de computer vandaan komt en wat binnen een paar jaar een seriemoordenaar wordt op een school.

het is in feite wel zo, en hier kraait ook geen haan na. Nu kan je wel zeggen 'ja maar de hond is niet direct dood en lijdt nog blablabla', maar als het filmpje een kerel was die met een grote hamer de hond in 1x doodslaat, dan kreeg je hier exact dezelfde reacties, terwijl het niet anders is dan een vlieg of spin of wat dan nog kapot te slaan.

dit ontkennen is gewoon pure hypocrisie

Ik hoop dat ie wordt opgepakt!

Terug
Naar boven