Fitness Seller

Zou jij dit kunnen ?

Hij is opgepakt ;)

haphaphap :D

Gaan ze het ook nog filmen, wat een turds.

Pff ik heb er gister en vandaag nog vaak bij stil gestaan, hoe kan iemand zo weinig gevoel hebben en zo'n beestje van een brug gooien echt ongelovelijk.

het is in feite wel zo, en hier kraait ook geen haan na. Nu kan je wel zeggen 'ja maar de hond is niet direct dood en lijdt nog blablabla', maar als het filmpje een kerel was die met een grote hamer de hond in 1x doodslaat, dan kreeg je hier exact dezelfde reacties, terwijl het niet anders is dan een vlieg of spin of wat dan nog kapot te slaan.

dit ontkennen is gewoon pure hypocrisie

Haha wat een onzin. Dus omdat we vliegen en muggen mogen doodslaan betekend dat voor jou dat we dus ook maar onschuldige huisdieren mogen doodslaan? Wat een kortzichtigheid :rolleyes:

Of doe jij vliegen en muggen vangen in een glaasje en dan buitenzetten?

Een vlieg of mug kan je niet vergelijken met een gewoon dier.

Ik vind het maar allemaal overdreven, oke het is een sick **** en meot bestraft worden maar er gebeuren ergere dingen...

Ik vind het maar allemaal overdreven, oke het is een sick **** en meot bestraft worden maar er gebeuren ergere dingen...

What a load of crap dat "Er gebeuren wel ergere dingen"... Simpele-zielen mentaliteit om elke compassie de deur uit te doen. Als ze jou spontaan de vernieling in trappen, kom je dan nog af met datzelfde zinnetje?

Waar slaat dat nu weer op, als je een ziek beestje hebt wat maakt het dan uit of je hem afmaakt door van een flat van 12 hoog te gooien, of dat je hem langzaam z'n ziekte uit laat lijden. Niks zwaks aan, het is gewoon een bezitting waar mensen vaak meer waarde aan hechten dan andere dingen.

Jij bent zelf ziek

Als je zo moet denken, er gebeuren altijd ergere dingen.

Het is eigenlijk goed dat dit gefilmt is zodat ze hem kunnen oppakken, en de hoogoven ingooien.

Hij heeft wel een punt, er is sprake van een zekere onevenredigheid. We zorgen direct en indirect voor veel meer leed maar doordat er niet direct een appel wordt gedaan op onze emoties zijn we ons hier helemaal niet meer bewust van terwijl we bij een confrontatie met een individueel incident emotioneel reageren en in het grote geheel volledig uit proporties.

Niet dat ik niet hoop dat die smerige kl***zak goed in elkaar wordt getrapt..

What a load of crap dat "Er gebeuren wel ergere dingen"... Simpele-zielen mentaliteit om elke compassie de deur uit te doen. Als ze jou spontaan de vernieling in trappen, kom je dan nog af met datzelfde zinnetje?

Als ik zo heel die heisa hier zie wel ja. Medelijden hebben met een hond en niks geven om een kind die nu ergens in het middenoosten aan het schuilen is voor een israelisch inval. Yep, makes sense...

Als ik zo heel die heisa hier zie wel ja. Medelijden hebben met een hond en niks geven om een kind die nu ergens in het middenoosten aan het schuilen is voor een israelisch inval. Yep, makes sense...

Haha jij maakt er nu zelf van dat er niks om wordt gegeven. Wat dikke bs is.

Als je iedere keer moet beginnen over kindjes in oorlogen of afrika kan je wel niks meer erg vinden.

Haha jij maakt er nu zelf van dat er niks om wordt gegeven. Wat dikke bs is.

Als je iedere keer moet beginnen over kindjes in oorlogen of afrika kan je wel niks meer erg vinden.

Nee hoor, ik schrijf hier hoe het soms op dbb kan overkomen. Een topic over een hondje dat als de tiereliere loopt vergeleken met een 'oorlogskind' waarin grapjes worden gemaakt..

Jezus niet normaal... zag meteen voor me hoe mijn eigen hond over die rand ging. niet dat dat zou lukken:p maar echt te ziek filmpje doodknuppelen die vent

Terug
Naar boven