- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het is in feite wel zo, en hier kraait ook geen haan na. Nu kan je wel zeggen 'ja maar de hond is niet direct dood en lijdt nog blablabla', maar als het filmpje een kerel was die met een grote hamer de hond in 1x doodslaat, dan kreeg je hier exact dezelfde reacties, terwijl het niet anders is dan een vlieg of spin of wat dan nog kapot te slaan.
dit ontkennen is gewoon pure hypocrisie

Ik vind het maar allemaal overdreven, oke het is een sick **** en meot bestraft worden maar er gebeuren ergere dingen...
Waar slaat dat nu weer op, als je een ziek beestje hebt wat maakt het dan uit of je hem afmaakt door van een flat van 12 hoog te gooien, of dat je hem langzaam z'n ziekte uit laat lijden. Niks zwaks aan, het is gewoon een bezitting waar mensen vaak meer waarde aan hechten dan andere dingen.
Ik vind het maar allemaal overdreven, oke het is een sick **** en meot bestraft worden maar er gebeuren ergere dingen...
Als je zo moet denken, er gebeuren altijd ergere dingen.
Het is eigenlijk goed dat dit gefilmt is zodat ze hem kunnen oppakken, en de hoogoven ingooien.

What a load of crap dat "Er gebeuren wel ergere dingen"... Simpele-zielen mentaliteit om elke compassie de deur uit te doen. Als ze jou spontaan de vernieling in trappen, kom je dan nog af met datzelfde zinnetje?
Als ik zo heel die heisa hier zie wel ja. Medelijden hebben met een hond en niks geven om een kind die nu ergens in het middenoosten aan het schuilen is voor een israelisch inval. Yep, makes sense...

Als ik zo heel die heisa hier zie wel ja. Medelijden hebben met een hond en niks geven om een kind die nu ergens in het middenoosten aan het schuilen is voor een israelisch inval. Yep, makes sense...
Haha jij maakt er nu zelf van dat er niks om wordt gegeven. Wat dikke bs is.
Als je iedere keer moet beginnen over kindjes in oorlogen of afrika kan je wel niks meer erg vinden.
Nee hoor, ik schrijf hier hoe het soms op dbb kan overkomen. Een topic over een hondje dat als de tiereliere loopt vergeleken met een 'oorlogskind' waarin grapjes worden gemaakt..