MuscleMeat

Zou jij in de United States of America willen wonen?

Peiling Peiling Zou jij in de USA willen wonen?

• Totaal stemmers
    91
Ik denk van wel, maar kan er mij niet over uitspreken want ben er nog niet geweest. Daar aan de westkust zou ik alvast wel willen wonen:)

Haha nooit van mijn leven. :lol:

Je zou de poll moeten uitbreiden... zijn een hoop yuppen die er nooit geweest zijn en er wel willen wonen...

Ja, ben er 3 keer geweest en zou zowel aan de Westkust of aan de Oostkust prima kunnen aarden.

Ik ben er ook geweest, en ja ik zou er willen wonen. Een oceanside achtig plaatsje aan de westcoast ofzo.

Weet het nog niet....wel mooi land opzich.

Geen idee, ben er nog nooit geweest maar ik zou zowieso wel een keer een tijdje in een ander land willen wonen al zou de V.S. niet het eerste land waar ik dan aan zou denken.

ben van plan over een jaartje of 10 naar canada te verhuizen,heb er eerder 8 maanden gewoond(vlakbij toronto).
amerika ben ik ook geweest,mooi land..
maar mijn voorkeur blijft canada :D

Ben er 4 weken geweest, zowel de west als oostkust. Zie het wel zitten om die kant op te gaan. Ik sluit niet uit dat ik over een jaar of 5 weg ben.

Merk ook dat ik me steeds meer begin te irriteren de zeikcultuur hier in Nederland.

Zou er graag een tijdje heen willen maar niet permanent wonen.

ik wil er zowieso na mijn school een jaartje naartoe. En dan denk ik ergens in cali, l.a. of san fransisco ofzo of misschien ergens in texas.

Ik zou er wel willen wonen, maar met veel dingen van hun beleid ben ik niet akkoord. Ik ben heel erg anti-bush en zo, maar het lijkt me wel wat om in hun megagyms te trainen, niks te moeten betalen voor mijn supps, daar uit te gaan. Ik zou liefst in New York wonen of zo, denk ik.

Een jaartje of twee lijkt me wel leuk, niet permanent ofzo.

Er wonen heel veel familie van mij daar. Ik zou ook graag daar willen wonen als ik een goede baan kan krijgen. Lijkt me leuk om daar dan een grote pick-up te kopen of een GMC Yokun.

Ja, is best te doen :) .

Terug
Naar boven