XXL Nutrition

Zou jij in de United States of America willen wonen?

Peiling Peiling Zou jij in de USA willen wonen?

• Totaal stemmers
    91
Ach een volk dat Bush herkiest tja die zijn dan ben je toch ook achterlijk......

Mocht Wilders in Nederland ook 51% van de stemmen behalen dan mogen ze Nederland ook als achterlijk bestempelen , alleen zie ik dat niet zo snel gebeuren :)

Verder zit ik in Nederland prima. Moet er niet aan denken om hier weg te gaan!

http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/ga-jij-op-wilders-stemmen-ja-nee-156238/

Zullen we dbb members voortaan ook maar achterlijk noemen?

eerst dacht ik : NOOIT! maar ik ben er tijdens de kerst geweest , wel op een rustige plaats in California! prachtig was het , ga er zeker terug en wonen zou ik ook wel willen!
thomas

100% wel

Ach een volk dat Bush herkiest tja die zijn dan ben je toch ook achterlijk......

Mocht Wilders in Nederland ook 51% van de stemmen behalen dan mogen ze Nederland ook als achterlijk bestempelen , alleen zie ik dat niet zo snel gebeuren :)
Wilde Bush alle moslims/islam het land uit kicken dan? Monstervergelijking. In begin wist niemand dat Bush junior zo'n idoot was, werd later pas duidelijk. En tja die franse kandidaat bij de tweede verkiezing was voor de Amerikanen gewoon onaanvaardbaar, logisch.

Best een beetje recpect voor bush,hij heeft voor vrede en veiligheid gezorgd.Ik zou 100 % voor bush stemmen als het kon.

Vrede en veiligheid? *proest*

Gisteren nog reportage gezien van Irak 5 jaar later, man die mensen waren slechter af dan tijdens Saddam volgens eigen zeggen. Over de economie van US zullen we maar zwijgen.

ik ben een Europeaan in hart en nieren, dan zou ik eerder voor het zuiden van Italie tekenen.

Het ging niet alleen om de toestand daar.Saddam was een groot gevaar voor europa en amerika.Het is de oorlog tegen het terrorisme die er moest komen.Bin laden heeft deze week europa ook bedreigt en hij is ook een dreigend gevaar.ik vind dat de oorlog pas mag stoppen als ze bin laden te pakken hebben en er overal vrede en veiligheid is in die landen en alles weer opgebouwd is.Als je ergens aan begint moet je het afmaken en niet halverwege stoppen en die mensen in het puin laten leven.

ik ben een Europeaan in hart en nieren, dan zou ik eerder voor het zuiden van Italie tekenen.

Kijk een hardcore!

Ik zou er wel kunnen wonen ja, maar aangezien ik hier me contacten heb zitten blijf ik liever hier, als 't zou moeten zo me eerste keus Australie of Amerika zijn.

Ik heb het hier goed naar mijn zin, maar een huisje aan de westkust lijkt me niet verkeerd.
:)

Lekker 'goedkope' huisjes nu.

nope, al is het van natuur wel een prachtig land.
de algemene Amerikaanse mentaliteit stoort me te zwaar.
hun visie op de wereld is gewoon egoistisch en retarded, oa door de heel slechte berichtgeving van de media...
zijn imo heel wereldvreemd.
ook hun onderwijssysteem lijkt nergens op...

nee, geef mij maar Vlaanderen :)

Europa rulezzz gewoon.

Opzich zou daar heel goed mijn draai kunnen vinden.. heb er overiges al over gedacht om twee jaar daar te gaan wonen.. is toen niet door gegaan.

Tja, in een streek met een goed klimaat, why not. Benzine en wagens kosten er niets in vergelijking met hier.

Is wel ver fietsen naar de gym elke dag.

Terug
Naar boven