Fitness Seller

Zou jij in de United States of America willen wonen?

Peiling Peiling Zou jij in de USA willen wonen?

• Totaal stemmers
    91
Ligt er aan in welke staat California iig wel, ik ben echt een zon verslaafde.

Zou er wel op zich willen wonen, near muscle beach:P maar zou geen Dollars willen hebben maar Eurootjes:D

Ik zou er graag willen wonen, als ik klaar ben met studeren en een goede opleiding heb. Als je niet rijk bent is het echt niet tof om daar te wonen. Ik heb een hekel aan de Amerikaanse overheid, het is zo corrupt als wat. Als je geen goede opleiding hebt ben je daar gewoon echt arm in de grote steden. het is een prachtig land als je centjes hebt!

Ben er geweest voor een korte tijd en als er een land is waar ik nooit wil wonen is dat Amerika ik verhuis nog liever naar China.

Nee bij voorkeur niet. Al sluit ik niet uit dat ik een aantal jaar in New York zal wonen. In ieder geval ver weg van ruraal Amerika.

Waarom niet? Langs die oost- en westkust is het een grote bende, maar voor de rest kan je er echt wel relaxed wonen volgens mij.

Een grote bende?

Het merendeel van mid-west VS is overwegend zwaar conservatief, en door het federaal systeem heb je daar absurde wetgeving, sterk beinvloed door evangelisten. **** no, daar vind je mij niet.
In het meer liberale klimaat van de grote stad is de leefbaarheid, in dat opzicht, veel groter. Alleen betaal je meer, maar geniet je wel de gemakken van de grote stad.

Er bestaat geen ander volk dat zo hypocriet is als de Amerikanen daarbij is 95% van de bevolking er zo dom als het schtereind van een varken.

Het is juist gemakkelijk wonen bij mensen die achterlijk zijn en achterlopen met hun ideeën. Volgens mij zit iedereen daar in zn eigen wereldje en gaat zn eigen gang.
Maargoed, misschien is het idee wat ik van Amerika heb wel helemaal verkeerd :D ben er nooit geweest ofzo.

No way .

Hangt er vanaf waar natuurlijk. Het land is zeer verdeeld. Op sommige plaatsen is het erg gevaarlijk wonen en op andere plaatsen is het bijna een paradijs... Maar algemeen gesproken, ja zou 'kunnen' , toch zou ik het niet willen, zit hier goed.

Er bestaat geen ander volk dat zo hypocriet is als de Amerikanen daarbij is 95% van de bevolking er zo dom als het schtereind van een varken.
95% is zo dom als achtereind van een varken?

Hallo, het gemiddelde IQ is nog steeds 100-99 als ik me niet vergis, en er zitten in de US net als hier heel slimme en heel domme mensen.

Mooi land maar ik zit goed in nederland.

Natuurlijk zou ik er wel willen wonen, ergens in California.
Het probleem vind ik.... werk te krijgen wat goed betaald word en veelste weinig vakantie dagen..
En om daar een eigen bedrijf te beginnen, zou ik nu geen zin meer in hebben.
"vroeger" wel-.

ik zou wel in key west willen wonen:)

Heerlijk dat Nederlandse ongefundeerde superioriteitsgevoel. Lekker zeiken, volksport Nr.1! :rolleyes:

Ach een volk dat Bush herkiest tja die zijn dan ben je toch ook achterlijk......

Mocht Wilders in Nederland ook 51% van de stemmen behalen dan mogen ze Nederland ook als achterlijk bestempelen , alleen zie ik dat niet zo snel gebeuren :)

Verder zit ik in Nederland prima. Moet er niet aan denken om hier weg te gaan!

Terug
Naar boven