Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zou jij in de United States of America willen wonen?
iedereen die in de VS op vakantie is geweest, wil er ook wonen
en iedereen die er nog nooit is geweest wilt er niet wonen door al dat stomme media gezeik over de VS.
Zeker, als je een goed diploma hebt, wat verstand van zaken kan je er vast goed aan de bak komen. In een streek met gematigd / warm klimaat en niet te veel gelovigen zou ik graag wonen. In het binnenland toch liever niet denk ik .
Als je bodybuilder/strongman/powerlifter bent met serieuse doelen is america wel fijn denk ik. Maarja zoals veel mensen heb ik wat bezwaren tegen het overdreven gelovige en het politieke in de VS. Maar daar kan je mee leren leven i guess.
Scandinavië zou ik ook best kunnen pruimen buiten dat het daar zo koud is
Yep, ga er volgende week weer heen voor sollicitatie. Daarnaast gaan we er een eigen bedrijf bij starten.
Noorwegen is inderdaad duur als je wilt consumeren. Maar Noorwegen is goedkoop om te wonen. €150.000 voor een mooi vrijstaand huis op 3000m2 is nog aan de hoge kant. Compenseert een hele boel.
Noorwegen is inderdaad duur als je wilt consumeren. Maar Noorwegen is goedkoop om te wonen. €150.000 voor een mooi vrijstaand huis op 3000m2 is nog aan de hoge kant. Compenseert een hele boel.
Wow, dat klinkt goed, Ik zou ook wel graag naar scandinavïe willen verhuizen over een aantal jaar, of schotland, ierland, nieuw-zeeland, amerika. Keus en tijd genoeg iig
Alleen je komt amerika niet zo makkelijk meer binnen. Of je moet er famillie hebben, of je moet in de periode dat je er mag zijn als toerist (3 maanden geloof ik) een vrouwtje zoeken en trouwen.