AndroidHealthClinic

Zucht..

  • Topic starter Worf
  • Startdatum
  • Reacties 31
  • Weergaven 2K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

enrico zei:
indd caminos, ik verbaas me zelf er keer op keer over hoe weinig zelfs wedstrijdjongens er soms maar van weten...ze nemen gewoon in wat de trainer zegt en hopen dat het goedkomt...goed gek zeg ik!

Precies zo ken ik iemand die aan de A.S de Sth enz. zit terwijl die de ballen verstand van heeft :rolleyes:
 
Van alle gebruikers in de gym ken ik er 2 die qua kennis op mijn lijn zitten, de rest doet-maar-wat-raak, en gaan puur af op wat de verkoper zegt. Het is totale tijdsverspilling met ze te praten want als je bijv. zou aanraden om een nakuur aan te schaffen en ze zien dat dat ze geen verbrede schouders oplevert maar wel ik zeg zomaar wat: €100 kost, dan zeggen ze ja je kan me wat, vorig jaar lente is het ook zo gegaan dus...

En ik ken er erg veel die gewoon hun feestsT van leven doorzetten tijdens het kuren en dus ieder weekend de disco induiken en de Tequila's laten aanrukken.

Die hebben dan op maandagmiddag vervolgens weer zo'n grote bek in de gym of op een forum als DBB en dan denk ik echt Bhiggertje Bhiggertje, ga es lekker iets anders doen, hier ben jij niet voor geboren.

(Bhigger= familie van de Whigger, de Bhigger wil groot zijn maar draagt meer vocht van de dbol dan droge spieren mee, wint op een kuur 1kg, Breezert in het weekend en praat veel met 'yowww, Eeeyyy, chikka's, flexin', dude, en 'gast') :D
 
heel erg irritant inderdaad ja, aan dit soort gevallen kan je beter geen tijd besteden want het levert alleen maar een hoop frustratie op
 
Ja dan heb je echt geen respect voor je eigen lichaam als je er ook nog onwijs bij zuipt en recreatieve drugs bij gebruikt.
 
Big_T zei:
Zo zijn er wel meer :) Gewoon laten doen, ermee praten is vaak tijdverlies.
Helemaal grappig word het trouwens als je als natural er stukken beter uitziet en nog sterker ook, ze geloven dan ook meestal niet dat je clean bent :no:

Ik heb wel eens meer het probleem dat ik niet word geloofd vanwege bijvoorbeeld acne op mijn rug. Ik heb daar altijd last van, kan er ook vrij weinig aan doen en veel gasten vragen me dan of dat komt van het kuren. Vrij jammer aangezien ik nog naturel ben..
 
Ik ken er zat die nog moeten beginnen met hun eerste kuurtje en al puisten op de rug hebben staan alsof het van het kuren is. Maar dáár kun je iets aan doen, het staat heel erg onsmakelijk!
 
Zoals wat? Ik ga in ieder geval niet aan de antibiotica omdat dit gewoon f*cked is voor m'n voeding en m'n trainingsresultaten in de weg staat, plus dat de effecten ook nog eens tijdelijk zijn (Spreek uit ervaring). Ik supplementeer nu met extra zink (ZMA) en heb zalf voor momenten dat het erg op komt zetten. De acne is gewoon een hormonale kwestie en dit is gewoon wachten tot het overgaat na verloop van tijd.
 
hey kerel,

heb je al geexperminteerd met grote hoeveelheden vitamine b5 (pantotheenzuur)? > 1000 mg per dag?
 
Dr. Worf zei:
Zoals wat? Ik ga in ieder geval niet aan de antibiotica omdat dit gewoon f*cked is voor m'n voeding en m'n trainingsresultaten in de weg staat, plus dat de effecten ook nog eens tijdelijk zijn (Spreek uit ervaring). Ik supplementeer nu met extra zink (ZMA) en heb zalf voor momenten dat het erg op komt zetten. De acne is gewoon een hormonale kwestie en dit is gewoon wachten tot het overgaat na verloop van tijd.

Ik heb het er in heel veel topics over gehad: Pantotheenzuur vanaf 1000mg per dag of hoger, dat werkt bij heel veel jiongens perfect.
 
ik had ook last van puistjes alles geprobeerd maar ging niet weg , wat bij mij erg hielp en mis bij meerdere was TRETINOINE 0,1 % weet dat het erg oftopic is maar kan zulke nare dingen verhelpen. Aangezien dat ik weet hoe het is om het te hebben ,van me 16 tm 22 gehad !
 
DBC01 zei:
Ik heb het er in heel veel topics over gehad: Pantotheenzuur vanaf 1000mg per dag of hoger, dat werkt bij heel veel jiongens perfect.

Dan gaan we dan eens proberen!
 
Back
Naar boven