AndroidHealthClinic

zuivel en nu ga ik het zelf proberen

• Topic Starter Topic Starter
wie wil het weten ;) ???

nou :P oke dan

Voordelen:
Merkte dat ik vrij snel droog werd (Spier defenitie was super!) aders kwamen nog beter na boven. (Perfect voor iemand die de laatste paar %tjes vet wilt wegkrijgen. Dit kan 1 a 2 kg zijn maar dit is onderhuids vet. Dus het lijkt of je 5 a 8 kg bent kwijt geraakt ondanks dat het eigenlijk maar 1 of 2 kg is bovenste laag.

2.er gebeurd ook iets met je vocht ben er niet helemaal uit of dit ook met zuivel te maken heeft maar ik hield een stuk minder vocht vast.

Nadelen:
1.Niet zo veel aleen dat ik echt op een stuk kaas of yoghurt aan het geilen was !!!
je merkt het wel je gaat gewoon watertanden als je een stuk kaas ziet

2.onderhuids vet is ook je eerste bescherm laag dus sneller koud (iets voor in de zomer niet in de winter)

3.eerste paar weken beetje vermoeit kwam denk ik door calium tekort.
dit is met een paar calium tabletjes zo opgelost.

KORTOM!!!
als je lekker droog wilt worden of net die laatste kgtjes eraf wilt hebben of betere defenitie TOP!!! goeie manier.

Wil je weer zuivel gaan nemen bouw het een beetje op niet gelijk lieters melk naar binnen stampen.

(wat heb ik hier aan overgehouden.....)
ik drink aleen geen melk meer bij me shakes
yoghurt neem ik nog altijd tot me kwark ook aleen in bulk!

voor de rest geen melk dus voor mij meer uit deze ervaring magere melk of niet gewoon niet meer.

Vragen hoor ze graag.

maar je hebt natuurlijk wel je proteines ergens anders vandaan gehaald neem ik aan. En qua kracht-massa afname heb je geen last gehad of wel?

:D Grappig om te lezen zoiets.

mm en hoe was het met je acne, bedoel schijnt dat het erger word als je meer eiwit (of melkproducten ) naar binnenwerkt..

Wordt de acne inderdaad meer of minder? naar mate je meer eiwitten binnen krijgt?
Hoe was jou ervaring?

Ik ben 7 dagen gestopt met zuivel (op 350 gram kwark na) en merk momenteel al iets minder acne op de rug.

ik ben nu op dieet van:
-geen zuivel
-50mg zink
-Vitamine B (van kruidvat)
-Biergist 3 maal daags 3 tabs
-Veel water
als het goed is moet het hiervan helemaal weg gaan!

daarna ga ik weer rustig opbouwen met eiwitshakes,
laat jullie weten hoe mijn ervaringen zijn

Stoppen met zuivel :eek:
Ik eet minstens een kilo platte kaas, 1 liter melk, 2 eieren, 250 gram yoghurt en nog wat kaas per dag
Stoppen met zuivel = not an option

ik ben nu op dieet van:
-geen zuivel
-50mg zink
-Vitamine B (van kruidvat)
-Biergist 3 maal daags 3 tabs
-Veel water
als het goed is moet het hiervan helemaal weg gaan!

daarna ga ik weer rustig opbouwen met eiwitshakes,
laat jullie weten hoe mijn ervaringen zijn

Even een domme vraag (die bestaan niet:rolleyes:), maar waarom deze keuze? (zink? biergist?)
Vitamine B en het water, dat snap ik nog wel.

Wouter

ik heb alleen last van puistjes in mn gezicht verder niet, op mn schouders of rug zou ik het nog wel kunnen accepteren maar niet in mn gezicht man, kan ik nog zo breed zijn als een madderfakkker, zelfvertrouwen verdwijnt dan echt als sneeuw voor de warme middag zon.
Moet alleen ff kijken waar ik mn eiwitten nou vandaan ga halen..
misschien dat ik van shakes geen uitslag krijg als ik het met water oplos
want het probleem is juist (dat las ik volgens mij hier ergens op het forum) dat in melk een bepaald soort hormoon zit die het allemaal erger maakt.
maar je kan nog zat eiwitten halen uit:
Noten
Shakes
Ei
Vis (?)

Zink zorg voor verbeterde opnamen van eiwitten en houd de huid soepel en vitaal en help bij herstellen
Biergist zuivert het bloed en zorgt dus voor een inwindige reiniging van de huid

Ze zeggen dat het pas effect heeft als je het 1-2 maanden volhoud dus dat is dan ook mijn doel..

Jammer want ik ben/was verslaafd aan melk :mad:

tjaa, zit wat in :P

Is soya melk nou niet beter ?
Ik ben de laatste tijd over aan het stappen van zuivel naar soya ...

Hoeveel zuivel nam je normaalgesproken voor je zuivelstop?

Ik bedoel dronk je 6 liter melk per dag of 2 glazen en bak kwark.
Nogal een verschil imo:)

Mijn instructeur in de gym roept altijd dat zuivel je huid dik maakt. Hij zegt dat als je stopt met zuivel je al snel een veel dunnere en strakkere huid krijgt waardoor je aders en spieren mooier uitkomen.

Beetje laag in totaal kcals....

Sorry ik was vergeten mij 20 boterhammen, sochtens bord macaroni en savonds rond urtje of half 10 ook paar bammen dr bij te zetten :cool:

en natuurlijk gewoon avond eten, meestal 100% hollands (aardappelen groente vlees)

maar je hebt natuurlijk wel je proteines ergens anders vandaan gehaald neem ik aan. En qua kracht-massa afname heb je geen last gehad of wel?

nope geen last van gehad gewoon eiwit shake 1tje meer genomen and dat fixed je proteine probleem

Greetz Fuji

Terug
Naar boven