AndroidHealthClinic

zuivel en nu ga ik het zelf proberen

• Topic Starter Topic Starter
mm en hoe was het met je acne, bedoel schijnt dat het erger word als je meer eiwit (of melkproducten ) naar binnenwerkt..

jah ga er vanuit dat 1 liter melk algemeen 1 vingerdopje acne is gedeeltenlijk word onderhuids afgebroken gedeeltelijk gaat via je huid eruit

Let er wel op dat vet hier ook een rol inspeeld veel vet is meestal ook veel acne

en acne is lichaamstype eigen ik had vooral op me benen en dijen er last van op me gezicht niks.

na 2a 3 weken nam het al flink af

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel zuivel nam je normaalgesproken voor je zuivelstop?

Ik bedoel dronk je 6 liter melk per dag of 2 glazen en bak kwark.
Nogal een verschil imo:)

Mijn instructeur in de gym roept altijd dat zuivel je huid dik maakt. Hij zegt dat als je stopt met zuivel je al snel een veel dunnere en strakkere huid krijgt waardoor je aders en spieren mooier uitkomen.

2,5 liter melk
1 pak yogurt
1kg kwark per dag

jah ga er vanuit dat 1 liter melk algemeen 1 vingerdopje acne is gedeeltenlijk word onderhuids afgebroken gedeeltelijk gaat via je huid eruit

Let er wel op dat vet hier ook een rol inspeeld veel vet is meestal ook veel acne

en acne is lichaamstype eigen ik had vooral op me benen en dijen er last van op me gezicht niks.

na 2a 3 weken nam het al flink af

Als je acne zo duidelijk afneemt als je met zuivel stopt is het geen acne maar ben je gewoon lastose-intolerant en waren die rode "puistjes" daar een lichte huidreactie op. Acne vulgaris heeft niets met voeding te maken.

Wanneer is het acne?
bedoel ik heb rode puistjes op vooral mn wangen maar is dat dan van de voeding ?
het is nu iets afgenomen en weg aan het gaan.. maar dit is wel vaker en dan komt het weer terug, dus hoop dat het nu weg blijft..

voor mij is er iig wel een verband, want als ik minder eiwit eet (of melk dat moet ik nog ff uittesten) dan word het zeker minder

Binnen kort ga ik weer shakes drinken op water bassis en ben benieuwd of het dan ook weg blijft :)

Terug
Naar boven