MuscleMeat

Zusjes doodsbang na ruzie met Marokkaanse jongens

Heb ik al meerdere malen gedaan alleen begrijp jij er weinig tot niets van of wil je dit gewoon niet begrijpen, denk trouwens dat je het gewoon niet KAN begrijpen. En ik twijfel nooit aan mezelf heb immers geen minderwaardigheidscomplex dus weet me in elke situatie prima te manifesteren. En weet niet waar je het vandaan haalt dat zoveel mensen aan mij twijfelen lol en dan nog.. wat doet het ertoe. Laat me noch koud noch warm.

- Onvoltooid verleden tijd, om nou elk woord op te gaan zoeken in het woordenboek, haha.

het is eerder een meerderwaardigheidscomplex idd
ligt aan je intellect denk ik, het spat er vanaf, zo de stukken in m'n gezicht
en je manifesteren hier is (net zoals in elke situatie hahahah) zó fantastisch dat je gewoon over de posts heen leest van mensen die het duidelijk oneens zijn met je
en wat dan nog, gelijk heb je toch, toch? waarom zou je ze lezen eigenlijk?
nee een minderwaardigheidscomplex heb je niet echt nee, haha t*ring

wordt ook per post gekker he, ben je hier met de roflcopter gekomen?

edit: doei trouwens hoor want dit gaat me te ver
als je zegt dat je bij voorbaat en per definitie gelijk hebt, tja..
en mocht je ooit wel een minderwaardigheidscomplex oplopen, lees dan het topic nog eens door

Laatst bewerkt:
het is eerder een meerderwaardigheidscomplex idd
ligt aan je intellect denk ik, het spat er vanaf, zo de stukken in m'n gezicht
en je manifesteren hier is (net zoals in elke situatie hahahah) zó fantastisch dat je gewoon over de posts heen leest van mensen die het duidelijk oneens zijn met je
en wat dan nog, gelijk heb je toch, toch? waarom zou je ze lezen eigenlijk?
nee een minderwaardigheidscomplex heb je niet echt nee, haha t*ring

wordt ook per post gekker he, ben je hier met de roflcopter gekomen?

edit: doei trouwens hoor want dit gaat me te ver
als je zegt dat je bij voorbaat en per definitie gelijk hebt, tja..
en mocht je ooit wel een minderwaardigheidscomplex oplopen, lees dan het topic nog eens door

Zeg ik niet, heb gewoon gelijk in deze. Heb je zelf ook al op een paar punten toegegeven. Voor zover ik weet heb ik al mijn quotes gewoon netjes beantwoord en nooit een weerwoord gehad.. behalve van jou dan, tja jij bent een geval apart haha.

Zeg ik niet, heb gewoon gelijk in deze. Heb je zelf ook al op een paar punten toegegeven. Voor zover ik weet heb ik al mijn quotes gewoon netjes beantwoord en nooit een weerwoord gehad.. behalve van jou dan, tja jij bent een geval apart haha.

nee zeg je niet he, ik lees je woorden weer verkeerd hahahah
beetje makkelijk
en ook opvallend hoor ondertussen
hoe dan ook, jij leest helemaal niet want niemand anders dan ik sprak je tegen toch hahahaha
ff serieus man, ff intellectueel blijven
de rest is weer gek toch

edit: wilde echt stoppen met reageren want we komen beide nergens maar kon me niet inhouden

Ik ben het eigenlijk wel met Tijn88 eens. Was trouwens wel grappig om de hele discussie te lezen, je zou bijna denken dat vanuit beide partijen de gemoederen hoog op lopen. 010, je hebt inderdaad een beetje moeite met begrijpend lezen en je zet inderdaad flink wat argumenten van Tijn88 buiten de context. Punt wat Tijn88 probeert te maken is toch gewoon heel simpel en de waarheid? (Hoe erg deze constatering ook is).

Marokkanen opereren meestal alleen maar in groepjes dat is een gegeven, ook zijn ze buitensporig veel agressief en plegen ze veel geweld in het openbaar. Ik denk niet dat je er geleerd voor hoeft te zijn om dit te kunnen beamen. Het is dan inderdaad niet slim om (al helemaal niet als vrouw zijnde) de confrontatie op te zoeken met een groep Marokkanen. Soms is het inderdaad gewoon wijs om weg te lopen. Dat jij echter van mening bent dat het anders hoort neemt niks weg van het feit dat het niet het slimste is wat je kan doen in dit soort situaties.

En dat Tijn88 zich hier wilt profileren als hoogleraar aan de UvA mag inderdaad wel iets minder.

Laatst bewerkt:
alleen inleiding en wilders berichtje gelezen, en ben het met hem eens. Deze gasten mogen van mij gelijk waar dan ook in hun thuisland uitgezet worden, zonder dat ze hun familie in NL ooit nog mogen en kunnen ontmoeten.

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 13:58 ----------

maar ik post teveel ,weer ff aan het werk :O

+1

pauper volk

Pim Fortuyn was vrij goed in overtuigen, dus ik denk zeker dat hij dat voor elkaar had kunnen krijgen ;)

en als hij geen premier zou zijn geworden dan had hij en zijn partij overal zijn zijn veto over uitgesproken
en tegen alles ingestemd hebben dat heeft hij vooraf de verkiezingen al meermaals verkondigd ..

waarom denk je dat hij vermoord is ???????????? gewoon een politieke moord deze man had heel nederland
op zijn grondvesten doen schudden ....,

je moet zijn boeken eens goed lezen hij verkondigde meer als 10-15 jaar geleden al dat het moslim extremisme het grootste probleem hier word

en als hij geen premier zou zijn geworden dan had hij en zijn partij overal zijn zijn veto over uitgesproken
en tegen alles ingestemd hebben dat heeft hij vooraf de verkiezingen al meermaals verkondigd ..

waarom denk je dat hij vermoord is ???????????? gewoon een politieke moord deze man had heel nederland
op zijn grondvesten doen schudden ....,

je moet zijn boeken eens goed lezen hij verkondigde meer als 10-15 jaar geleden al dat het moslim extremisme het grootste probleem hier word

Sinds wanneer bestaat er een veto in de tweede kamer? Enlighten me please mister specialpaint.

Volkert van der Graaf was gewoon een randdebiel, heeft niks met politiek te maken.

Pim Fortuyn was vrij goed in overtuigen, dus ik denk zeker dat hij dat voor elkaar had kunnen krijgen ;)

Sorry, maar mensen zonder pardon het land uit zetten gaat nergens over en zou nooit goed gekeurd worden. Zeker niet door een 1e kamer waar hij zelf niet in had gezeten (correct me if I'm wrong).

Ik ben het eigenlijk wel met Tijn88 eens. Was trouwens wel grappig om de hele discussie te lezen, je zou bijna denken dat vanuit beide partijen de gemoederen hoog op lopen. 010, je hebt inderdaad een beetje moeite met begrijpend lezen en je zet inderdaad flink wat argumenten van Tijn88 buiten de context. Punt wat Tijn88 probeert te maken is toch gewoon heel simpel en de waarheid? (Hoe erg deze constatering ook is).

Marokkanen opereren meestal alleen maar in groepjes dat is een gegeven, ook zijn ze buitensporig veel agressief en plegen ze veel geweld in het openbaar. Ik denk niet dat je er geleerd voor hoeft te zijn om dit te kunnen beamen. Het is dan inderdaad niet slim om (al helemaal niet als vrouw zijnde) de confrontatie op te zoeken met een groep Marokkanen. Soms is het inderdaad gewoon wijs om weg te lopen. Dat jij echter van mening bent dat het anders hoort neemt niks weg van het feit dat het niet het slimste is wat je kan doen in dit soort situaties.

En dat Tijn88 zich hier wilt profileren als hoogleraar aan de UvA mag inderdaad wel iets minder.

Puur het feit dat dit al nodig is zegt al genoeg.

Niet om discriminerend over te komen, maar er zit hier een groot aantal Marrokaanse jongeren tussen: http://boevenvangen.nl/

Sinds wanneer bestaat er een veto in de tweede kamer? Enlighten me please mister specialpaint.

Volkert van der Graaf was gewoon een randdebiel, heeft niks met politiek te maken.

Sorry, maar mensen zonder pardon het land uit zetten gaat nergens over en zou nooit goed gekeurd worden. Zeker niet door een 1e kamer waar hij zelf niet in had gezeten (correct me if I'm wrong).

eddine heb ik verkeerd gezegd hij zou met allerlei wet voorstellen komen komen om dit geweld aan te pakken en op voorstellen van andere zou hij een motie van wantrouwen indienen en kamervragen gaan
stellen maar dat begreep jij heus wel wat ik bedoelde .. mister eddine ..

en ja zomaar mensen het land uit gaat niet weet ik ook.. gaat erom dat er nu na zoveel jaar praten gewoon
eens iets echt moet gebeuren dit word alleen maar erger ... tijd van praten is voorbij

Heb hun discussie niet gevolgd en weet niet of het over algemeen ging of juist deze situatie.

Het is naar het schijnt zo gegaan dat een situatie uit de weg gaan geeneens mogelijk was. Of laat jij je familielid in de steek om een situatie uit de weg te gaan als die omsingeld wordt ?

Als je een situatie uit de weg gaat is dat steeds meer de standaard.

als je eeuwenlang tussen de kamelen-berggeiten-berberapen en dat soort dieren leeft ga je vanzelf dat kudde gedrag overnemen

dat is wat er nu gebeurt

Fout. Dergelijk gedrag heb ik nog nooit gezien in Marokko, Tunesie, Algerije, Jordanie, Libanon. De enige Marokkaanse klootzakken die zo een onaanvaardbar gedrag vertonen zijn die die opgegroeid zijn in Nederland, Belgie. Oproepen tot het uitzeten van iemand die hier geboren is populistische onzin. Moest men nu gewoonn eens de strafwet echt toepassen en gevangenisstraffen ook effectief laten uitzitten, dan zouden we misschien wat beterschap creeren.

ik bespeur beschaving
o nee, toch niet

edit: echt, hoe de fok krijg je die gedachte rechtgepraat in je hoofd?
lekker voor je als je wijf, je zusje of je moeder het zou overkomen

en goh, waarom zou jou het niet overkomen? hoe kan dat nou joh..

O nee, toch blijkt de mens niet beschaaft. Ik citeer uit het artikel:

Er zijn ook verklaringen dat de vrouwen met schelden en duwen zijn begonnen.

Een vrouw die zo stoer is om te beledigen en zelf te beginnen moet ook de consequenties aanvaarden. Enerzijds is er een wet, anderzijds bepaal je zelf of je achterlijke sjappies zelf op hun fl**ker geeft of niet :)

Waarschijnlijk omdat jij een grote kerel bent. Heb tegenwoordig zelden last van marokkanen en dat soort volk terwijl ik paar jaar terug iedere week gezeik had. Het is een beetje de makkelijkere mensen uitkiezen en pakken.

Volledig mee eens. Moest het Marokkaanse. straattuig wat vaker slagen krijgen van de autochtone bevolking dan zouden die een toontje lager beginnen zingen. Jammer genoeg zie ik te vaak hoe mijn Belgische landgeoten beginnen te beven als er nog maar een allochtoon naar hen kijkt. Ik loop constant in de "gevaarlijke buurten' en heb nog nooit problemen gehad.

O nee, toch blijkt de mens niet beschaaft. Ik citeer uit het artikel:

Een vrouw die zo stoer is om te beledigen en zelf te beginnen moet ook de consequenties aanvaarden. Enerzijds is er een wet, anderzijds bepaal je zelf of je achterlijke sjappies zelf op hun fl**ker geeft of niet :)

heb al eerder gezegd .... wat ze ook gezegd hebben niks maar dan ook niks geeft die gasten het recht om
met 6-7 man een meisje total loss te slaan

waarom wil niemand dit nu niet begrijpen al dat politieke en psychische gelul hier gaat elke keer na een
vecht partij of incident over hetzelfde tijd van praten is voorbij

ik wacht met grootte smart op de 1e keer dat ik hoor dat 6-7 hollanders een Marokkaan echt helemaal

de t*ring en half dood schoppen ... nou neem van mij aan dan heb je echt een groot mega probleem

hier in nederland zeker weten

heb al eerder gezegd .... wat ze ook gezegd hebben niks maar dan ook niks geeft die gasten het recht om
met 6-7 man een meisje total loss te slaan

waarom wil niemand dit nu niet begrijpen al dat politieke en psychische gelul hier gaat elke keer na een
vecht partij of incident over hetzelfde tijd van praten is voorbij

ik wacht met grootte smart op de 1e keer dat ik hoor dat 6-7 hollanders een Marokkaan echt helemaal

de t*ring en half dood schoppen ... nou neem van mij aan dan heb je echt een groot mega probleem

hier in nederland zeker weten
Ja dan is het opeens racistisch
Want Marokkanen zelf kunnen niet racistisch zijn (ook wel logisch, want dat zijn ze bijna allemaal, dus dan wijkt het niet meer van de norm af en is er dus blijkbaar niets aan de hand)

Terug
Naar boven