iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
/end thread...De hond, klein hondje wordt wel neergewiekt door zo'n zwaan. Maar een grote hond breekt de nek van een zwaan voordat die 1 kleun heeft kunnen uitdelen.
van alle mensen die in het ziekenhuis belanden van wilde inheemse dieren,zijn de meeste gewonden van zwanen.(bijen en andere giftige dieren doen niet mee).
op de basisschoo lwas ik erbij toen een zwaan iemand ze arm brak.
maar zwanen zijn ook echt respectvolle trotse dieren.
ze doen je niks als je hun ook niks doet.
zwanen zijn monogaam,en blijven hun hele leven bijelkaar.
als de partner dood is,kan de zwaan gaan bokken(ze eten vaak niet meer en raken snel geirriteerd tot ze dood zijn).
een bokkende zwaan heeft vaak als oorzaak dat de partner aan een niet natuurlijke dood is gestorven,een zwaan die zijn partner heeft zien overlijden in een verkeersongeluk,kan aggressief uitvallen tegen auto's.
en zo kun je het rijtje wel afmaken.
als de hond de zwaan heeft geintimideerd of als er een nest is geweest,weet ik uit ervaring dat zelfs een hond uit mijn wijk van 92kilo kansloos is.
van alle mensen die in het ziekenhuis belanden van wilde inheemse dieren,zijn de meeste gewonden van zwanen.(bijen en andere giftige dieren doen niet mee).
op de basisschoo lwas ik erbij toen een zwaan iemand ze arm brak.
maar zwanen zijn ook echt respectvolle trotse dieren.
ze doen je niks als je hun ook niks doet.
zwanen zijn monogaam,en blijven hun hele leven bijelkaar.
als de partner dood is,kan de zwaan gaan bokken(ze eten vaak niet meer en raken snel geirriteerd tot ze dood zijn).
een bokkende zwaan heeft vaak als oorzaak dat de partner aan een niet natuurlijke dood is gestorven,een zwaan die zijn partner heeft zien overlijden in een verkeersongeluk,kan aggressief uitvallen tegen auto's.
en zo kun je het rijtje wel afmaken.
als de hond de zwaan heeft geintimideerd of als er een nest is geweest,weet ik uit ervaring dat zelfs een hond uit mijn wijk van 92kilo kansloos is.
zullen we wedden van wel?In het water zal een zwaan in zijn voordeel zijn, maar op het droge zeker niet. Een hond kan alleen maar wat trappelen en zwemmen in het water en niet echt vechten of krachtzetten.
zullen we wedden van wel?
ik heb met mijn eigen ogen gezien dat een new found lander binnen 30seconden uitgeteld was tegen een zwaan.
deze situatie deed zich voor in een park op de kant,de partner van de zwaan had zich er nog niet eens mee bemoeit.
zwaan sloeg die hond omver met zijn vleugels,pikte, beet zich vast en trok zich op de hond.
hond wist niet wat hem overkwam,en probeerde de zwaan te bijten en van zich af te krijgen,maar de zwaan kon alles ontwijken.
we praten over een hond van 94kg,de enige hond die een kans zou hebben is een getrainende jachthond.
+1, kreeg ooit de vleugel van mn gans tegen mn kaak aan.Zwaan natuurlijk, hebben jullie wel eens zo'n beest horen vliegen?
Pure kracht zit er in die vleugels, hij slaat zo'n stinkend, blaffend en kwijlend beest linea recta naar de hondenhemel.